ایستاگرام ما

ترند مد محبوب در تابستان

ترند مد محبوب در تابستان
ترندهای مد تابستانی که به تازگی در بین همه محبوب شده‌اند مد محجوب را نیز شامل می‌شوند. مد زنان محجبه تفاوت چندانی با مدهای دیگر ندارد و علت آن نداشتن یک خط تولید مجزا برای آن است. امسال از نظر طرح و رنگ، لباس‌هایی که به عنوان ترند شناخته می‌شوند، برای مد محجوب در تابستان مناسب هستند.
کسانی که پیرو استایل مد محجوب یا مادست هستند با انتخاب‌هایی مناسب به راحتی می‌توانند یک استایل ترند و به‌روز داشته باشند. 
از المان‌هایی که همیشه در مورد استایل مد محجوب مورد توجه بوده است، در کنار زیبایی، توجه به مد پایدار و قابلیت بازیافت آن‌ها بوده است. می‌دانید چرا؟ از آن‌جایی که زنانی با سبک مد محجوب اغلب از کشورهای ثروتمند هستند و توجه به مد پایدار هزینه‌ی بیشتری را بر دوش صنعت می‌گذارد، بنابراین این افراد استطاعت پرداخت قیمت‌های بالاتر برای لباس را دارند. یعنی مد محجوب همیشه بدون جلب توجه و در سکوت از این خط تولید پیروی کرده است.

راهنمای انتخاب کفش عروسی

راهنمای انتخاب کفش عروسی
انتخاب کفش عروس به اندازه‌ی لباستان اهمیت دارد. برای انتخاب و خرید کفش عروس همانند فرم بدنیتان، باید به فرم پاها هم بیشتر توجه کنید. بسیاری از افراد معتقدند که انتخاب کفش عروس بعد از مرحله‌ی لباس عروس است. برخی دیگر هم نیز با اطمینان ابتدا کفش خود را انتخاب می‌کنند، سپس لباسی که برای آن کفش مناسب باشد را می‌پوشند. به هماهنگی کفش و لباس خود با تم عروسی و فضای اصلی مراسم بیشتر توجه کنید. مطمئنا در خرید و انتخاب کفش عروس یک سری سوالاتی در ذهنتان ایجاد می‌شود که چه کفشی را باید انتخاب کنید؟ کدام کفش مناسب لباس شماست؟ ارتفاع پاشنه‌ی کفش باید چقدر باشد؟
همراه ما باشید.

شلوار کارگو

شلوار کارگو
ابتدای سال 1388 شمسی بود که با آمدن شلوارهای معروف به «شیش جیب» در بازار، جوانان ایرانی از جین‌های کوتاه و یا دم‌پا گشاد برای مدتی به سمت این شلوارهای ارتشی آمدند. حالا با گذشت 14 سال، از اوایل سال جدید میلادی، استایل‌های خیابانی و هفته‌های مد 2023 از ترند شدن شلوار کارگو که تقریبا از دو سال پیش‌تر، دوباره بازار فروش خود را پیدا کرده بود، خبر می‌دهد. اما تاریخچه‌ی شلوارهای کارگو به همین چند سال اخیر خلاصه نمی‌شود و قدمتی صد ساله دارد. این شلوار که حالا یکی از محبوب‌ترین ترندهای روز است تاریخچه‌ی جالبی دارد.

راهنمای انداره گیری لباس لیدی لرد

راهنمای انداره گیری لباس لیدی لرد
نکات مهمی که هنگام اندازه گیری لباس باید رعایت شود: نکات اولیه نحوه اندازه گیری لباس:   از نکات مهم در نحوه اندازه گیری لباس مناسب میتوان به مواردی چون پوشیدن لباس جذب، پوشیدن سوتین مورد نظر آن لباس، بستن یک نوار...