ایستاگرام ما

کانسیلر پن پرفکتینگ Perfecting Pen شماره 01 نوت Perfecting Pen note 01

  5  از  1  رای
برند : NOTE
دسته بندی : کانسیلر
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • شماره رنگ : 01
  • مناسب برای : این کانسیلر برای انواع پوست مناسب بوده و به دلیل بافت سبک و ابریشمی پیشنهادی عالی برای همگان است.
۴۹۱,۰۰۰ تومان ۴۴۱,۹۰۰ تومان
معرفی اجمالی محصول

Perfecting Pen note 01

اگر می‌خواهید با یک ابزار کاربردی آرایشی همزمان لک‌ها، نواقص و منافذ پوستی را بپوشانید و هم جلوه بیشتری به زیبایی‌های چهره خود ببخشید، پیشنهاد ما استفاده از کانسیلر است که در همه جا می‌تواند همراه شما باشد. کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت با داشتن ویتامین E و ماده موثر ایزومرات ساکارید، چهره‌ای متفاوت و آرایشی ماندگار برایتان به ارمغان می‌آورد و پوست صورت را نیز شاداب نگه می‌دارد.

کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت یک محصول با چندین قابلیت از قبیل محوکنندگی، روشن‌کنندگی و برطرف‌کنندگی نواقص پوست است که با ترکیبات موثری که دارد می‌تواند علایم خستگی و کم آبی پوست را نیز برطرف کند. این کانسیلر نوت با رفع ناهمواری‌های پوست، خطوط، چین ‌و چروک‌های ریز و کمرنگ کردن ناصافی‌های پوستی و روشن کردن بخش‌هایی از صورت، زیبایی چهره را دوچندان می‌کند.

  • در کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت از ترکیب ایزومرات ساکارید که یکی از موثرترین مرطوب کننده ها است، استفاده شده که پوست را به صورت عمقی تغذیه می‌کند و به این ترتیب این محصول علاوه بر یک ابزار آرایشی، یک رطوبت رسان مناسب نیز به شمار می‌رود.
  • این محصول سرشار از ویتامین E است که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود پوست را در برابر اثرات زیان‌بار رادیکال‌های آزاد ناشی از اشعه زیان آور UV خورشید و آلودگی، استرس، سیگار و آلودگی هوا محافظت می‌کند.
  • طراحی منحصر به فرد اپلیکاتور کانسیلر و هایلایتر پمپی نوت آن را به یک ابزار کاربردی و آسان تبدیل کرده است، به طوری که با فشار به انتهای اپلیکاتور مقدار مناسبی از این محصول به سمت نوک ابری آن منتقل شده و قابل مصرف است.
  • کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت با بافتی سبک و ابریشمی همچون دیگر کانسیلرهای نوت فاقد پارابن بوده و قادر است پف پوست را کاهش دهد.
  • این محصول در چهار طیف رنگی و مناسب انواع پوست تولید شده و حجم آن ۳ میلی لیتر است.

روش مصرف کانسیلر و هایلایتر پمپی نوت

ابتدا پوست خود را با استفاده از کرم مرطوب‌ کننده آبرسانی و مرطوب کنید. ۱۰ دقیقه بعد کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت را روی پوست استفاده کرده و با فشار به انتهای اپلیکاتور مقدار مناسبی از این محصول به سمت نوک ابری آن منتقل می‌شود.

به منظور روشن کردن، این محصول را برای قسمت پایینی تیغه بینی، استخوان ابرو، بالای ابرو و قسمت بالای گونه به کار برید. می‌توانید این محصول را برای نواحی مورد نظرتان نیز استفاده کنید. به آرامی با سر انگشتان دست ضربه بزنید تا به خوبی مخلوط و جذب شود.

سوالات متداول در مورد کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت

کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت با پوشانندگی مناسب و آبرسانی فوق العاده، پوستی صاف و یکدست برایتان به ارمغان می‌آورد. در ادامه به سوالات متداول در مورد این محصول نوت پاسخ داده شده است.

  • کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت برای چه نوع پوستی مناسب است؟

این کانسیلر برای انواع پوست مناسب بوده و به دلیل بافت سبک و ابریشمی پیشنهادی عالی برای همگان است.

  • کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت را می‌توان دور چشم نیز استفاده کرد؟

برای پوشش دور چشم بهتر است از کانسیلر مایع دور چشم نوت استفاده کنید.

  • تفاوت این محصول با دیگر محصولات کانسیلر نوت چیست؟

کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت، پمپی بوده و دارای اپلیکاتور منحصر به فرد و بافت سبک ابریشمی است. در این محصول علاوه بر ویتامین E از ترکیب ایزومرات ساکارید به عنوان یک رطوبت رسان موثر استفاده شده است. کانسیلرهای نوت شامل کانسیلر فول کاور نوت و کانسیلر استیکی نوت می‌شود که در اینجا می‌توانید اطلاعات هر کدام را به دقت مطالعه کنید و بهترین را متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

مشخصات کلی

  • شماره رنگ
    01
  • بر اساس نوع
    مدادی
  • بر اساس رنگ پوست
    روشنمتوسط
  • روش استفاده
    ابتدا پوست خود را با استفاده از کرم مرطوب‌ کننده آبرسانی و مرطوب کنید. ۱۰ دقیقه بعد کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت را روی پوست استفاده کرده و با فشار به انتهای اپلیکاتور مقدار مناسبی از این محصول به سمت نوک ابری آن منتقل می‌شود. به منظور روشن کردن، این محصول را برای قسمت پایینی تیغه بینی، استخوان ابرو، بالای ابرو و قسمت بالای گونه به کار برید. می‌توانید این محصول را برای نواحی مورد نظرتان نیز استفاده کنید. به آرامی با سر انگشتان دست ضربه بزنید تا به خوبی مخلوط و جذب شود.
  • مناسب برای
    این کانسیلر برای انواع پوست مناسب بوده و به دلیل بافت سبک و ابریشمی پیشنهادی عالی برای همگان است.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.