ایستاگرام ما

پرایمر صورت پرفکتینگ Perfecting حجم 35 میلی لیتر نوت Note Skin Perfecting Illuminator

  5  از  1  رای
برند : NOTE
دسته بندی : پرایمر
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۸۰۸,۰۰۰ تومان ۷۲۷,۲۰۰ تومان
3 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  پرایمر , صورت , پرفکتینگ , perfecting , حجم , میلی , لیتر , نوت , پرایمر صورت , پرایمر پرفکتینگ , پرایمر perfecting , پرایمر حجم , پرایمر میلی , پرایمر لیتر , پرایمر نوت , صورت پرایمر , صورت پرفکتینگ , صورت perfecting , صورت حجم , صورت میلی , صورت لیتر , صورت نوت , پرفکتینگ پرایمر , پرفکتینگ صورت , پرفکتینگ perfecting , پرفکتینگ حجم , پرفکتینگ میلی , پرفکتینگ لیتر , پرفکتینگ نوت , perfecting پرایمر , perfecting صورت , perfecting پرفکتینگ , perfecting حجم , perfecting میلی , perfecting لیتر , perfecting نوت , حجم پرایمر , حجم صورت , حجم پرفکتینگ , حجم perfecting , حجم میلی , حجم لیتر , حجم نوت , میلی پرایمر , میلی صورت , میلی پرفکتینگ , میلی perfecting , میلی حجم , میلی لیتر , میلی نوت , لیتر پرایمر , لیتر صورت , لیتر پرفکتینگ , لیتر perfecting , لیتر حجم , لیتر میلی , لیتر نوت , نوت پرایمر , نوت صورت , نوت پرفکتینگ , نوت perfecting , نوت حجم , نوت میلی , نوت لیتر ,
معرفی اجمالی محصول

Note Skin Perfecting Illuminator

پرایمر کرم پایه آرایش و آماده کننده پوست برای میکاپ اصلی به شمار می‌رود که پوست صورت و منافذ آن را صاف و یکدست کرده و به این ترتیب ماندگاری پنکک و کرم پودر و در نتیجه آرایش شما افزایش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد. پرایمر صورت پرفکتینگ نوت با داشتن روغن آرگان و ویتامین E علاوه بر رفع نقایص پوست پیش از آرایش اصلی، پوست را نرم و مرطوب کرده و سلامت سلول‌ها را تضمین می‌کند.

پرایمر صورت پرفکتینگ نوت فاقد چربی و مات کننده پوست است که با بافت نرم و ابریشمی، بلافاصله پس از مصرف نواقص پوست را می‌پوشاند و منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد.

  • این محصول قادر است با از بین بردن براقیت پوست، جلوه آن را طبیعی‌تر کرده و باعث حفظ ماندگاری آرایش در طول روز ‌شود.
  • وجود روغن آرگان و ویتامین E در فرمول پرایمر نوت آن را به یک نرم کننده طبیعی پوست تبدیل کرده که به دلیل داشتن اسیدهای چرب و خواص آنتی اکسیدانی برای رفع خشکی و مشکلات پوستی نظیر اگزما و پاکسازی پوست نیز مفید است.
  • پرایمر صورت پرفکتینگ نوت علاوه بر پوشش‌دهی بالا و ماندگاری بهتر میکاپ، حاوی آبرسان و مرطوب‌ کننده بوده که سبب جوان‌سازی و شادابی پوست شما می‌شود.
  • این محصول برای انواع پوست به خصوص برای پوست‌های چرب و مختلط قابل استفاده است؛ حجم این پرایمر ۳۰ میلی لیتر است.

مواد تشکیل دهنده پرایمر نوت

  • روغن آرگان
  • ویتامین E

روش مصرف پرایمر پرفکتینگ نوت

مقدار مناسبی از پرایمر صورت را به طور یکنواخت با انگشتان دست روی صورت پخش کنید. علاوه بر این می‌توانید این محصول را به تنهایی بر روی پوست تمیز صورت استفاده کنید و یا به صورت زیر ساز آرایش بر روی پوست صورت قبل از کرم پودر استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد پرایمر صورت پرفکتینگ نوت

پرایمر پرفکتینگ نوت با اثر معجزه آسای خود بر روی پوست، تجربه داشتن یک میکاپ بی‌نقص در طولانی مدت را به ارمغان می‌آورد. در ادامه به سوالات متداول در مورد این محصول برند نوت پاسخ داده شده است.

  • پرایمر صورت پرفکتینگ نوت برای چه نوع پوستی مناسب است؟

این محصول مناسب انواع پوست به خصوص پوست های چرب و مختلط قابل استفاده است.

  • آیا این محصول ظاهر صورت را براق می‌کند؟

خیر، پرایمر صورت پرفکتینگ نوت ظاهری مات دارد و براقیت پوست را از بین می‌برد.

  • آیا این محصول را می‌توان در زیر چشم هم استفاده کرد؟

پرایمر برای پوشاندن بخش‌های منفذ دار پوست کاربرد دارد؛ برای پوشانندگی پوست اطراف چشم پیشنهاد می‌شود از کانسیلر نوت استفاده کنید.

مشخصات کلی پرایمر

  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۵ میلی لیتر
  • نوع
    آبرسان
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.