ایستاگرام ما

رژ لب جامد مدل دیپ ایمپکت Deep Impact شماره 06 نوت Note Deep Impact Lipstick 06

  5  از  1  رای
برند : NOTE
دسته بندی : رژ لب جامد
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۳۸۰,۰۰۰ تومان ۳۴۲,۰۰۰ تومان
2 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

Note Deep Impact Lipstick 06

یک رژلب ماندگار و مناسب علاوه بر داشتن رنگدانه های قوی می‌بایست بافتی نرم و رطوبت رسان داشته باشد تا ساعت‌ها بدون آنکه آسیبی به پوست حساس لب وارد کند، زیبایی خود را حفظ کند و حس نشاط و سرزندگی را القا نماید.

رژ لب جامد دیپ ایمپکت نوت با بهره‌گیری از ویتامین E و مقادیر بالایی رنگدانه قوی، به آبرسانی پوست لب کمک کرده و لطافت و نرمی آن را بیشتر می‌کند.

 

رنگ رژ

رژ لب یک وسیله آرایشی پرکاربرد و بدون جایگزین است که استفاده روزمره داشته و به دلیل بافت نازک و حساس لب می‌بایست از ترکیبات شیمیایی و ویتامینه مناسب برخوردار باشد تا سلامت فرد را تضمین کرده و به پوست نیز آسیب نزند. رژ لب جامد دیپ ایمپکت نوت یک محصول جدید از برند لوازم آرایشی نوت است که توانسته رضایت مشتریان خود را با رنگدهی مناسب و ایجاد بافت نرم و لطیف کسب کند.

  • این رژ لب دارای مقادیر بالای رنگدانه برای ایجاد رنگ با اثر بالا و حسی کرمی بر روی لب‌ها است. این محصول به آسانی بالم لب بر روی لب‌ها پخش می‌شود و درخششی مانند برق لب ایجاد می‌کند. ترکیبات ویژه در فرمولاسیون، پخش کامل را تضمین می‌کند، لطافت و انعطاف پذیری را با درخشندگی بیشتر به لب‌ها باز می‌گرداند.
  • در ترکیب این محصول از ویتامین E استفاده شده است که به عنوان قویترین آنتی اکسیدانی شناخته شده به تغذیه پوست کمک کرده و آن را در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.
  • رژ لب جامد دیپ ایمپکت نوت همچون دیگر محصولات آرایشی لب نوت فاقد پارابن بوده و از مواد مرغوب تهیه شده است تا سلامت لب‌ها را تضمین نماید؛ این محصول در ۱۳ رنگ متنوع براق تهیه شده است و انواع سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

مواد تشکیل دهنده رژلب دیپ ایمپکت

  • ویتامین E

روش مصرف رژ لب جامد دیپ ایمپکت

این رژ لب جامد را وسط لب بالایی قرار داده و شروع به کشیدن کنید و تا گوشه‌های لب ادامه دهید. این کار را برای لب پایینی هم انجام دهید. برای دوام بیشتر رژلب‌ های جامد پیشنهاد می‌شود نیم ساعت قبل از استفاده در یخچال نگهداری شود. بهترین زمان مصرف تا ۱۸ ماه بعد از باز کردن درب محصول است.

سوالات متداول در مورد رژ لب جامد دیپ ایمپکت

با رژ لب جامد نوت علاوه بر درخشندگی، لطافت را به لب‌های خود هدیه کند و از رنگ ماندگار و متنوع آن لذت ببرید. در ادامه به سوالات متداول درباره این محصول نوت پاسخ داده شده است.

  • رژلب جامد دیپ ایمپکت برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای کسانی که خواهان رژلب‌ های براق، با رنگدانه های قوی و ماندگاری بالا هستند، پیشنهاد می‌شود.

  • آیا رژ لب جامد دیپ ایمپکت نوت براق است؟

بله، این رژلب ظاهری درخشنده و براق دارد.

  • تفاوت این محصول با رژلب جامد ریچ کالر نوت در چیست؟

رژ لب جامد دیپ ایمپکت نوت ظاهری درخشنده داشته و حاوی ویتامین E است، اما رژلب جامد ریچ کالر نوت با ظاهری نیمه مات خاصیت آبرسانی داشته و مانع از خشکیدگی لب‌ها می‌شود.

برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.