ایستاگرام ما

بادی اسپلس ویکتوریا سکرت مدل love spell حجم 250 میلی لیتر Victoria's Secret Body Splash Love Spell 250ml

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : بادی اسپلش
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • کشور مبدا برند : آمریکا
  • مناسب برای : آقایان و بانوان
۴۸۵,۰۰۰ تومان
3 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  بادی , اسپلس , ویکتوریا , سکرت , مدل , spell , حجم , میلی , لیتر , بادی اسپلس , بادی ویکتوریا , بادی سکرت , بادی مدل , بادی spell , بادی حجم , بادی میلی , بادی لیتر , اسپلس بادی , اسپلس ویکتوریا , اسپلس سکرت , اسپلس مدل , اسپلس spell , اسپلس حجم , اسپلس میلی , اسپلس لیتر , ویکتوریا بادی , ویکتوریا اسپلس , ویکتوریا سکرت , ویکتوریا مدل , ویکتوریا spell , ویکتوریا حجم , ویکتوریا میلی , ویکتوریا لیتر , سکرت بادی , سکرت اسپلس , سکرت ویکتوریا , سکرت مدل , سکرت spell , سکرت حجم , سکرت میلی , سکرت لیتر , مدل بادی , مدل اسپلس , مدل ویکتوریا , مدل سکرت , مدل spell , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , spell بادی , spell اسپلس , spell ویکتوریا , spell سکرت , spell مدل , spell حجم , spell میلی , spell لیتر , حجم بادی , حجم اسپلس , حجم ویکتوریا , حجم سکرت , حجم مدل , حجم spell , حجم میلی , حجم لیتر , میلی بادی , میلی اسپلس , میلی ویکتوریا , میلی سکرت , میلی مدل , میلی spell , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر بادی , لیتر اسپلس , لیتر ویکتوریا , لیتر سکرت , لیتر مدل , لیتر spell , لیتر حجم , لیتر میلی ,
معرفی اجمالی محصول

Victoria's Secret Body Splash Love Spell 250ml

بادی اسپلش لاو اسپل ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret LOVE SPELL Body Splash) رایحه ای از گل های جذاب، انرژی بخش و قوی دارد. بادی میست لاو اسپل همچون شکوفه های گیلاس و هلو است. در فرمولاسیون این محصول از رایحه مطبوع آلوئه ورا و بابونه جهت ایجاد آرامشی برای شما استفاده شده است. اسپری بدن  را حتما امتحان کنید تا این احساس فوق العاده را لمس کنید. استفاده از بادی اسپلش love spell عطر و بویی جذاب برای شما به ارمغان می‌آورد.
این بادی اسپلش ویکتوریا سکرت، محصولی عطری، شبیه اسپری بدن است. بادی میست ها که خوش بو کننده های بدن هستند علاوه بر تمام ویژگی های اسپری بدن خاصیت های دیگری از جمله ضد تعریق بودن را نیز دارند. اما در ساخت بادی اسپلش (Body splash) از گاز استفاده نمی شود و بادی اسپلش را به صورت مایع میتوانید بر روی بدنتان اسپری کنید. معمولا بادی میست ها رایحه قوی تری نسبت به اسپری ها دارند.
مزیت بادی میست لاو اسپل اورجینال
این بادی میست ماندگاری بالایی دارد. همچنین قیمت بسیار مناسبی دارد. بادی اسپلش ها هیچ خطری برای سلامتی پوست و بدن ندارد. همچنین برخی از آن ها مانند لاو اسپل (Love Spell) طراوت به پوستتان می بخشند.  در آخر اینكه در این محصولات برند ویکتوریا سکرت از روغن ‌ها و تركیبات طبیعی استفاده شده است. این عناصر باعث ایجاد رطوبت روی پوست شده و همچنین به پوستتان آب رسانی مناسبی می کنند. شما بعد از مدت کوتاهی شاهد تغییرات بسیار خوبی روی بدنتان خواهید بود. از جمله شفافیت بیشتر و نرمی و تازگی. این ویژگی ها باعث می شوند دیگر نیازی به استفاده از کرم پودرها روی سطح پوست بدنتان نداشته باشید.
بهترین زمان استفاده از عطرهای بدنزمانیست که پوست هنوز تمیز مرطوب است. بیشتر توصیه می شود پس از حمام کردن استفاده کنید تا اثر مطلوب را بگذارد. كلیه روایح موجود در بادی اسپلش ها از تركیب بوی مركبات، گل ها و موادی مانند سدر، اكالیپتوس، چوب و مشك تولید می شوند. تلفیق درست و به اندازه ی آن ها احساس شادی و رضایت را در مصرف كننده به وجود می‌ آورند.
بادی اسپلش لاو اسپل ویکتوریا سکرت با آبرسانی مناسب مانع تعریق بدن می شود. تعداد آقایان و بانوانی که از این بادی اسپلش یا خوشبو کننده های بدن روزانه استفاده می کنند، روز به روز در حال افزایش است. همچنین برای دیدن دیگر بادی اسپلش های ویکتوریا سکرت می توانید به سایت: Body Mists Victoria’s Secret  مراجعه کنید.

مشخصات کلی

  • نوع
    بادی اسپلش
  • حجم
    250 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • سال ساخت
    معرفی 2017

مشخصات رایحه

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع رایحه
    شیرینملایم
  • ساختار رایحه
    گلمرکباتمیوه
  • نت آغازی
    شکوفه گیلاس هلو سیب قرمز
  • نت میانی
    یاسمن یاس بنفش زنبق وحشی
  • نت پایانی
    مشک تمبر هندی نت های چوبی سفید
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.