ایستاگرام ما

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل pure seduction حجم 250 میلی لیتر Victoria's Secret Body Splash Pure Seduction 250ml

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : بادی اسپلش
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • کشور مبدا برند : آمریکا
  • مناسب برای : آقایان و بانوان
۴۸۵,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  بادی , اسپلش , ویکتوریا , سکرت , مدل , seduction , حجم , میلی , لیتر , بادی اسپلش , بادی ویکتوریا , بادی سکرت , بادی مدل , بادی seduction , بادی حجم , بادی میلی , بادی لیتر , اسپلش بادی , اسپلش ویکتوریا , اسپلش سکرت , اسپلش مدل , اسپلش seduction , اسپلش حجم , اسپلش میلی , اسپلش لیتر , ویکتوریا بادی , ویکتوریا اسپلش , ویکتوریا سکرت , ویکتوریا مدل , ویکتوریا seduction , ویکتوریا حجم , ویکتوریا میلی , ویکتوریا لیتر , سکرت بادی , سکرت اسپلش , سکرت ویکتوریا , سکرت مدل , سکرت seduction , سکرت حجم , سکرت میلی , سکرت لیتر , مدل بادی , مدل اسپلش , مدل ویکتوریا , مدل سکرت , مدل seduction , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , seduction بادی , seduction اسپلش , seduction ویکتوریا , seduction سکرت , seduction مدل , seduction حجم , seduction میلی , seduction لیتر , حجم بادی , حجم اسپلش , حجم ویکتوریا , حجم سکرت , حجم مدل , حجم seduction , حجم میلی , حجم لیتر , میلی بادی , میلی اسپلش , میلی ویکتوریا , میلی سکرت , میلی مدل , میلی seduction , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر بادی , لیتر اسپلش , لیتر ویکتوریا , لیتر سکرت , لیتر مدل , لیتر seduction , لیتر حجم , لیتر میلی ,
معرفی اجمالی محصول

Victoria's Secret Body Splash Pure Seduction 250ml

بادی اسپلش پیور سداکشن جدید ویکتوریا سکرت (Pure Seduction Victoria’s Secret) یکی از محبوب ترین بادی اسپلش های ویکتوریا سکرت محسوب می شود که رایحه ای شیرین و دلنشین دارد.
کلمه seduction در زبان انگلیسی به معنای اغواگری بوده و pure به معنای خالص می باشد. بنابراین پیور سداکشن در اسم این بادی اسپلش حکایت از وسوسه انگیزی خاص رایحه ی آن می کند.
توصیف رایحه بادی اسپلش پیور سداکشن:
بادی اسپلش پیور سداکشن ، رایحه ای گلبو و میوه ای دارد که عمدتا از نت آلو تشکیل شده است. رایحه ی این بادی اسپلش به خوبی با رنگ ارغوانی آن تناسب دارد. به این خاطر Pure Seduction در عین خنک کننده و انرژی بخش بودن، رایحه ای بسیار با وقار و شیک دارد که مورد پسند اکثر افراد، خصوصا آقایان قرار می گیرد.
وجود نت آلو، عموما در عطر ها رایحه ای سنگین و در عین حال جذاب و نشاط آور پدید می آورد.
بهترین موارد استفاده بادی اسپلش Pure Seduction:
بادی اسپلش Pure Seduction ویکتوریا سکرت از جذاب ترین مدل های  ویکتوریا سکرت محسوب می شود و با رایحه ی شیرین و لطیفی که دارد از پسند عام مناسبی بین نمونه های بادی اسپلش ویکتوریا سکرت ، برخوردار است.
رایحه ی این بادی اسپلش، مانند رنگ ارغوانی آن، باوقار تر و میوه ای تر از سایر مدل های اسپری بدن است. این بادی اسپلش بیش از هر چیز برای استفاده پیش از مهمانی های رسمی یا برای خوشبو و شاداب نگه داشتن بدن در طول شب توصیه می شود.
بهترین فصل استفاده بادی اسپلش پیور سداکشن:
با توجه به بوی قوی و گل بوی بادی اسپلش Pure Seduction بهترین فصل استفاده آن پاییز است. هم چنین به خاطر قوت و ماندگاری و پخشی که این بادی اسپلش دارد، بهار و زمستان نیز 2 فصل مناسب برای استفاده از آن محسوب می شوند.
پخش بو و ماندگاری بالای این بادی اسپلش و تاثیر ویژه آن بر تقویت پوست، می تواند بدن شما را در روز های سرد زمستان معطر، خوشبو و شاداب نگه دارد.

مشخصات کلی

  • نوع
    بادی اسپلش
  • حجم
    250 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • سال ساخت
    معرفی 2012

مشخصات رایحه

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع رایحه
    ترشملایم
  • ساختار رایحه
    گلمیوه
  • نت آغازی
    فریزیا
  • نت میانی
    بابونه
  • نت پایانی
    آلوی برقانی
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.