ایستاگرام ما

محصولات مشابه

ژل شستشوی صورت و بدن لاورش پوزای مدل Effaclar حجم 400 میلی لیتر La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel 400ml

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع : ژل
  • مواد موثر : %۰٫۰۵ کاپریلولیل سالیسیلیک اسید: یک لیپو هیدروکسی اسید است که پوست را لایه برداری می‌کند و دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری است. سالیسیلیک اسید به رفع مسدودی منافذ و اصلاح بافت پوست کمک می‌کند. لیپو هیدروکسی اسید یک لایه بردار بسیار ملایم است که دارای pH= 5.5 است. %۲ سالیسیلیک اسید: دارای خواص ضد التهابی و همچنین خاصیت کراتولیتیک (کراتولیتیک‌ها لایه بیرونی پوست را می‌شکنند و برای درمان بیماری‌های پوستی خشک مانند آکنه، زگیل و پسوریازیس استفاده می‌شوند) به دلیل قابلیت نفوذ به منافذ و لایه برداری پوست است. نوسازی سلولی را تحریک می‌کند، به تنظیم سبوم پوست کمک می‌کند، ناخالصی‌ها را از بین می‌برد، جوش‌های سر سیاه و سفید را کاهش می‌دهد و ظاهری یکدست و صاف به پوست می‌دهد. %۰٫۲ زینک: باعث کاهش چربی مازاد و مات شدن پوست می‌شود. آب چشمه حرارتی لاروش پوزای: ترکیبی منحصر به فرد و بسیار مفید از مواد معدنی، عناصر کمیاب، آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی و غلظت بالایی از سلنیوم را در اختیار پوست قرار می‌دهد.
  • کشور سازنده : فرانسه
کلمات کلیدی :  شستشوی , صورت , بدن , لاورش , پوزای , مدل , effaclar , حجم , میلی , لیتر , شستشوی صورت , شستشوی بدن , شستشوی لاورش , شستشوی پوزای , شستشوی مدل , شستشوی effaclar , شستشوی حجم , شستشوی میلی , شستشوی لیتر , صورت شستشوی , صورت بدن , صورت لاورش , صورت پوزای , صورت مدل , صورت effaclar , صورت حجم , صورت میلی , صورت لیتر , بدن شستشوی , بدن صورت , بدن لاورش , بدن پوزای , بدن مدل , بدن effaclar , بدن حجم , بدن میلی , بدن لیتر , لاورش شستشوی , لاورش صورت , لاورش بدن , لاورش پوزای , لاورش مدل , لاورش effaclar , لاورش حجم , لاورش میلی , لاورش لیتر , پوزای شستشوی , پوزای صورت , پوزای بدن , پوزای لاورش , پوزای مدل , پوزای effaclar , پوزای حجم , پوزای میلی , پوزای لیتر , مدل شستشوی , مدل صورت , مدل بدن , مدل لاورش , مدل پوزای , مدل effaclar , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , effaclar شستشوی , effaclar صورت , effaclar بدن , effaclar لاورش , effaclar پوزای , effaclar مدل , effaclar حجم , effaclar میلی , effaclar لیتر , حجم شستشوی , حجم صورت , حجم بدن , حجم لاورش , حجم پوزای , حجم مدل , حجم effaclar , حجم میلی , حجم لیتر , میلی شستشوی , میلی صورت , میلی بدن , میلی لاورش , میلی پوزای , میلی مدل , میلی effaclar , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر شستشوی , لیتر صورت , لیتر بدن , لیتر لاورش , لیتر پوزای , لیتر مدل , لیتر effaclar , لیتر حجم , لیتر میلی ,
ژل شستشوی میکرو پیلینگ ضد جوش افکلار لاروش پوزای
ژل شستشوی میکرو پیلینگ ضد جوش افکلار لاروش پوزای (La Roche Posay Effaclar Micro Peeling Purifying Gel) لایه بردار، ضد آکنه پوست صورت و بدن، جمع کننده منافذ باز و کنترل کننده چربی پوست از برند فرانسوی و بسیار مطرح لاروش پوزای است. این ژل شستشو دارای ترکیباتی بسیار موثر همانند سالیسیلیک اسید، زینک، LHA و آب چشمه حرارتی لاروش پوزای است. ژل شستشوی میکرو پیلینگ افکلار لاروش پوزای به صورت انحصاری برای پوست‌های چرب و مستعد به آکنه طراحی شده است. این ژل شستشو با قدرت بسیار زیاد تمامی آلودگی‌ها و چربی‌های مازاد سطح پوست را از بین برده و مانع مسدود شدن منافذ باز پوست می‌شود. همچنین بعد از استفاده منافذ پوست کوچک شده و پوست ظاهری مات پیدا می‌کند. ترکیبات ضد جوش موجود در این ژل شستشو به خوبی با انواع مختلف جوش‌های سر سیاه و سر سفید مبارزه کرده و از تشکیل مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کند.
بافت این محصول به صورت ژل است و به همین دلیل هنگام استفاده به خوبی روی پوست کف می‌کند. فرمولاسیون این ژل به اعماق منافذ پوست نفوذ می‌کند تا آرایش، آلودگی، چربی و مواد اضافی را از بین ببرد و منافذ را باز کند. همچنین چربی اضافی سطح پوست را از بین می‌برد تا از براق شدن پوست جلوگیری کند. بعد از استفاده باعث خشکی پوست نمی‌شود و در عین حال به رفع انسداد و کاهش ظاهر منافذ پوست کمک می‌کند. میکرو پیلینگ (ترکیبات لایه بردار) موجود در این ژل شستشو باعث حذف سلول‌های مرده و ناخالصی‌های سطح پوست می‌شود و به تجدید بازسازی سلولی پوست کمک می‌کند. به‌همین علت یکی از شایع‌ترین مشکلات پوست چرب، یعنی انسداد و گرفتگی منافذ را درمان می‌کند.
ژل شستشوی پوست چرب و مستعد به آکنه افکلار لاروش پوزای در جلوگیری از پیدایش کومدون‌ها و جوش‌های جدید، به خصوص جوش‌های سرسیاه موثر است. در نتیجه استفاده از این ژل شستشو باعث یکدست‌ و صاف‌ شدن سطح پوست می‌شود. این محصول چربی‌های مازاد پوست را از بین برده و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند.
سالیسیلیک اسید موجود در این ژل شستشو باعث پاکسازی عمقی منافذ باز پوست شده و از تشکیل جوش جلوگیری می‌کند. ماده LHA (لیپو هیدروکسی اسید) نیز به آرامی ناخالصی‌های سطح پوست را لایه برداری می‌کند. زینک نیز باعث کنترل ترشح چربی پوست شده و پوست را مات می‌کند. چشمه آب حرارتی لاروش پوزای نیز همانند سایر محصولات این برند در ساختار این محصول نیز به‌کار رفته است تا آنتی اکسیدان‌های طبیعی و غلظت بالایی از سلنیوم را در اختیار پوست قرار دهد. فرمولاسیون ویژه این ژل شستشو دارای خواص ضد التهاب، ضد باکتری و همچنین تنظیم کننده سبوم پوست است. به همین دلیل باعث بالانس کامل پوست شده و به کاهش تحریکات پوست کمک می‌کند.
این ژل شستشو فاقد پارابن، الکل، سیلیکون، رنگ، چربی و مواد صابونی است و بیشتر ترکیبات آن را مواد طبیعی تشکیل داده است. این محصول برای پوست‌های چرب و مستعد به جوش مناسب است. ژل شستشوی میکرو پیلینگ ضد جوش افکلار لاروش پوزای ساخت کشور فرانسه بوده، دارای تست درماتولوژی است و در حجم ۲۰۰ و ۴۰۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است.
 
ترکیبات ویژه ژل شستشوی لاروش پوزای
%۰٫۰۵ کاپریلولیل سالیسیلیک اسید: یک لیپو هیدروکسی اسید است که پوست را لایه برداری می‌کند و دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری است. سالیسیلیک اسید به رفع مسدودی منافذ و اصلاح بافت پوست کمک می‌کند. لیپو هیدروکسی اسید یک لایه بردار بسیار ملایم است که دارای pH= 5.5 است.
%۲ سالیسیلیک اسید: دارای خواص ضد التهابی و همچنین خاصیت کراتولیتیک (کراتولیتیک‌ها لایه بیرونی پوست را می‌شکنند و برای درمان بیماری‌های پوستی خشک مانند آکنه، زگیل و پسوریازیس استفاده می‌شوند) به دلیل قابلیت نفوذ به منافذ و لایه برداری پوست است. نوسازی سلولی را تحریک می‌کند، به تنظیم سبوم پوست کمک می‌کند، ناخالصی‌ها را از بین می‌برد، جوش‌های سر سیاه و سفید را کاهش می‌دهد و ظاهری یکدست و صاف به پوست می‌دهد.
%۰٫۲ زینک: باعث کاهش چربی مازاد و مات شدن پوست می‌شود.
آب چشمه حرارتی لاروش پوزای: ترکیبی منحصر به فرد و بسیار مفید از مواد معدنی، عناصر کمیاب، آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی و غلظت بالایی از سلنیوم را در اختیار پوست قرار می‌دهد.

مشخصات

  • نوع
    ژل
  • خصوصیت
    ضد جوش
  • مناسب برای
    پوستهای مستعد جوش و آکنهپوست معمولی تا چرب
  • ویتامینه
  • حاوی عصاره
  • مواد موثر
    %۰٫۰۵ کاپریلولیل سالیسیلیک اسید: یک لیپو هیدروکسی اسید است که پوست را لایه برداری می‌کند و دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری است. سالیسیلیک اسید به رفع مسدودی منافذ و اصلاح بافت پوست کمک می‌کند. لیپو هیدروکسی اسید یک لایه بردار بسیار ملایم است که دارای pH= 5.5 است. %۲ سالیسیلیک اسید: دارای خواص ضد التهابی و همچنین خاصیت کراتولیتیک (کراتولیتیک‌ها لایه بیرونی پوست را می‌شکنند و برای درمان بیماری‌های پوستی خشک مانند آکنه، زگیل و پسوریازیس استفاده می‌شوند) به دلیل قابلیت نفوذ به منافذ و لایه برداری پوست است. نوسازی سلولی را تحریک می‌کند، به تنظیم سبوم پوست کمک می‌کند، ناخالصی‌ها را از بین می‌برد، جوش‌های سر سیاه و سفید را کاهش می‌دهد و ظاهری یکدست و صاف به پوست می‌دهد. %۰٫۲ زینک: باعث کاهش چربی مازاد و مات شدن پوست می‌شود. آب چشمه حرارتی لاروش پوزای: ترکیبی منحصر به فرد و بسیار مفید از مواد معدنی، عناصر کمیاب، آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی و غلظت بالایی از سلنیوم را در اختیار پوست قرار می‌دهد.
  • کشور سازنده
    فرانسه
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیکی
  • روش مصرف
    صبح و شب مقداری از فیس واش را روی پوست خیس صورت به آرامی و به صورت دایره‌وار ماساژ بدین و سپس آبکشی کنید
  • سایر توضیحات
    ضد جوش و کنترل کننده ترشح چربی پوست پاکسازی کامل آلودگی‌ها و ناخالصی‌های پوست ضد باکتری و التهاب لایه برداری ملایم مناسب برای پوست صورت و بدن رفع انسداد و گرفتگی منافذ پوست افزایش شادابی پوست فاقد پارابن، الکل، چربی، صابون‌ و رنگ مصنوعی حاوی آب چشمه لاروش پوزای، سالیسیلیک اسید و زینک مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.