ایستاگرام ما

سرم ضد چروک پوست دی اوردینری مدل Retinol1% in squalance حجم 30 میلی لیتر The Ordinary Retinol 1% in Squalane

  5  از  1  رای
برند : اوردینری
دسته بندی : سرم پوست
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع : سرم
  • کشور سازنده : کانادا
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
کلمات کلیدی :  سرم , چروک , پوست , اوردینری , مدل , retinol1 , squalance , حجم , میلی , لیتر , سرم چروک , سرم پوست , سرم اوردینری , سرم مدل , سرم retinol1 , سرم squalance , سرم حجم , سرم میلی , سرم لیتر , چروک سرم , چروک پوست , چروک اوردینری , چروک مدل , چروک retinol1 , چروک squalance , چروک حجم , چروک میلی , چروک لیتر , پوست سرم , پوست چروک , پوست اوردینری , پوست مدل , پوست retinol1 , پوست squalance , پوست حجم , پوست میلی , پوست لیتر , اوردینری سرم , اوردینری چروک , اوردینری پوست , اوردینری مدل , اوردینری retinol1 , اوردینری squalance , اوردینری حجم , اوردینری میلی , اوردینری لیتر , مدل سرم , مدل چروک , مدل پوست , مدل اوردینری , مدل retinol1 , مدل squalance , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , retinol1 سرم , retinol1 چروک , retinol1 پوست , retinol1 اوردینری , retinol1 مدل , retinol1 squalance , retinol1 حجم , retinol1 میلی , retinol1 لیتر , squalance سرم , squalance چروک , squalance پوست , squalance اوردینری , squalance مدل , squalance retinol1 , squalance حجم , squalance میلی , squalance لیتر , حجم سرم , حجم چروک , حجم پوست , حجم اوردینری , حجم مدل , حجم retinol1 , حجم squalance , حجم میلی , حجم لیتر , میلی سرم , میلی چروک , میلی پوست , میلی اوردینری , میلی مدل , میلی retinol1 , میلی squalance , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر سرم , لیتر چروک , لیتر پوست , لیتر اوردینری , لیتر مدل , لیتر retinol1 , لیتر squalance , لیتر حجم , لیتر میلی , رتینول اوردینری , رتینول , ordinery , the ordinery , خرید اوردینری , رتینول اوردینری خرید ,
معرفی اجمالی محصول

The Ordinary Retinol 1% in Squalane

سرم رتینول 1% اوردینری با بهره‌گیری از ماده موثر رتینول همراه با عصاره‌های مختلف و ترکیبات فعال خود نه تنها بر چروک‌های سطحی و لک‌های پوستی شما تاثیرگذار است، بلکه منافذ پوستی را که موجب بروز جوش‌های مختلف و ایجاد آکنه می‌شود (از بین برنده خود آکنه نیست)نیز از بین برده و پوستی جوان به شما خواهد بخشید. شما با استفاده از این سرم نه تنها مشکلات پوستی خود را رفع خواهید کرد، بلکه سرعت پیری عمومی پوست‌تان را نیز به تعویق خواهید بخشید. در فرمولاسیون این نوع از سرم خود با حذف آب و جایگزینی ترکیب هیدروکربنی اسکوآلن به جای آن تلاش شده است تا پایداری بالا و عملکرد بهتری برای سرم رتینول 1% اوردینری فراهم شود.

رتینول 1% موجود در محلول بدون آب حاوی 1% رتینول ماده‌ای که ظاهر خطوط و چروکی که با از دست دادن کلاژن و الاستین به وجود می‌آیند را بهبود می‌بخشد و در عین حال بافت و رنگ پوست را احیا می‌کند. علاوه بر این، این محلول، یک عامل مرطوب کننده که به طور طبیعی در پوست شما یافت می شود را افزایش می دهد و به مبارزه با خشکی کمک می کند.
نکته: با رتینول 0.2٪ در Squalane شروع کنید و به آرامی به سمت  رتینول 0.5٪ در Squalane و رتینول 1٪ در Squalane بروید.
 اگر مستعد حساسیت هستید،ترجیحا از فناوری های جدیدتر رتینوئید استفاده کنید، مانند آنچه در امولسیون Granactive Retinoid 2% ما یافت می شود.

توجه: پس از باز شدن، این فرمول باید در یخچال نگهداری شود و در یک دوره سه ماهه استفاده شود.
 
احتیاط: رتینوئیدها می توانند پوست را نسبت به اشعه ماوراء بنفش حساس تر کنند. هنگام استفاده از رتینوئیدها محافظت در برابر آفتاب بسیار مهم است.
این محصول نباید همراه با سایر رتینوئیدها از جمله رتینول یا رتینوئیک اسید استفاده شود.
این محصول درمانی برای آکنه نیست

 
توجه: هنگام بارداری یا شیردهی، توصیه می شود از هرگونه محصولات مراقبت از پوست حاوی رتینوئیدها مانند فرمولاسیون هایی با رتینوئید Granactive یا Retinol جدا خودداری کنید.

مشخصات

  • نوع
    سرم
  • خصوصیت
    از بین برنده تیرگی و لکه ضد چروک کوچک کننده منافذ باز پوست و ضد پیری
  • حجم
    30 میلی لیتر
  • مناسب برای
    انواع پوست
  • ویتامینه
  • حاوی عصاره
  • کشور سازنده
    کانادا
  • نوع محفظه نگه دارنده
    ظرف
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه ای
  • سایر توضیحات
    هنگام بارداری یا شیردهی، توصیه می شود از هرگونه محصولات مراقبت از پوست حاوی رتینوئیدها مانند فرمولاسیون هایی با رتینوئید Granactive یا Retinol خودداری کنید.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه