ایستاگرام ما

بهترین و محبوب ترین مرکز خرید در اردبیل کجاست؟

بهترین و محبوب ترین مرکز خرید در اردبیل کجاست؟
شهر اردبیل،شهری زیبا با جاذبه های طبیعی فراوان که در شمال غرب ایران واقع شده و هر ساله،با آب و هوای خنک و دلنشین خود،میزبان هزاران نفر گردشگر از جای جای کشور و توریست های خارجی از کشور های مختلف جهان است.قطعا مسافرین عزیر در بدو ورود به شهر سراغ مراکز محبوب خرید و تفریحی این شهر را خواهند گرفت،در این مطلب اقدام به معرفی شعبه خرید حضوری فروشگاه اینترنتی لیدی لرد اردبیل می پردازیم...
 

ازدواج سنتی یا مدرن، اولویت با کدام است؟

ازدواج سنتی یا مدرن، اولویت با کدام است؟
همه جوامع در حال گذار از سنتی به مدرنیته با چالش های تغییراتی شدیدی مواجه هستند که اجتناب ناپذیر بوده و بر بطن و فرهنگ  جامعه تاثیر می‌گذارد. یکی از این تغییرات دگرگونی در سبک زندگی  فردی و اجتماعی است که یک نمونه واضح آن نگرش افراد و خانواده‌ها به ازدواج و سبک ازدواج است. 

مستر جیکاک

مستر جیکاک
مستر جیکاک معروف به آیت‌الله سید جیجاک رئیس مالیه اصفهان در سال ۱۲۹۰ خورشیدی و بنا به اسناد بجا مانده از شهربانی اهواز، یک نظامی انگلیسی بوده‌است که بعنوان رابط سیاسی ارتش انگلستان در زمان اشغال ایران توسط ارتش‌های متفقین در منطقه خوزستان فعالیت می‌کرده‌است. وظیفه وی ارتباط‌گیری با سران اقوام و عشایر و مقامات محلی ایران بوده‌است. جیکاک در سال ۱۲۹۰ توسط مسیو مرنار رئیس کل مالیه ایران بعنوان مسئول مالیه اصفهان منصوب می‌گردد.
وی اساساً سالها قبل از ملی شدن صنعت نفت ایران مرده بوده.