ایستاگرام ما

بهترین سرم تقویت کننده مژه و ابرو برای شما چیست؟

بهترین سرم تقویت کننده مژه و ابرو برای شما چیست؟
سرم تقویت کننده مژه چیست؟
سرم‌ های تقویت کننده مژه محصولات آرایشی بهداشتی هستند که حاوی موادی هستند که برای تقویت و رشد مژه مفید اند. این سرم‌ها معمولا از ترکیباتی همچون انواع ویتامین‌ها، بیوتین، عصاره گیاهان طبیعی، روغن‌های طبیعی و… در محتویات خود هستند که سبب تقویت، افزایش ضخامت، حجم و طول مژه‌های شما می‌شوند و سبب شده تا ریزش مژه‌هایتان کمتر یا متوقف گردد.

تینت لب چیست؟

تینت لب چیست؟
تاثیر لب‌ها در زیبایی چهره بسیار است و شما می‌توانید با یک رژ لب یا برق لب خوش رنگ، این زیبایی را دو چندان کنید. متنوع ترین وسیله آرایشی در دنیای آرایش به رژ لب و برق لب‌ها تعلق می‌گیرد. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان لوازم آرایشی تصمیم گرفتند محصولات تازه‌تر و جذاب‌تری را برای زیبایی لب‌ها تولید کنند. یکی از این محصولات شگفت‌انگیز تینت لب است. تینت لب (Lip tint) یک نوع محصول آرایشی برای آغشتن رنگ طبیعی به لب‌ها است. معمولاً در قالب مایع یا ژل به بازار عرضه می‌شود. تینت لب قابلیت رنگ‌دهی به لب‌ها را دارد و به عنوان جایگزینی برای رژ لب در نظر گرفته می‌شود. این محصول دارای ماندگاری طولانی است به طوری که در بسیاری از موارد حتی پس از خوردن و نوشیدن هم رنگ خود را حفظ می‌کند. طرز استفاده از تینت لب نیز خیلی آسان‌تر و ساده‌تر از سایر لوازم آرایشی است.

برند نوت

برند نوت
برند نوت یک برند کاملا بین المللی است و هم اکنون به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می‌شود. همچنین این برند بیش از ۷ سال سابقه در تولید لوازم آرایش دارد.

ضد آفتاب ایزدین

ضد آفتاب ایزدین
ضدآفتاب‌های ایزدین مورد تایید همه افراد با هر نوع پوست و حتی سخت پسندترین‌ آنها هستند و بدون شک گزینه ایده‌آلی برای شما نیز می‌باشند.

معرفی محصولات برند اوردینری

معرفی محصولات برند اوردینری
نام هر محصول برند اوردینری اسم یک ماده است که نقش اصلی را در آن محصول بازی میکند، چیزی که قبلا به ندرت در محصولات پوستی دیده میشد. تاکید بر محتوا و ظاهر ساده و قیمت مناسب نسبت به برند های هم ردیف یقینا باعث شده است محصولات مراقبت پوست اوردینری ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را داشته باشند.