نماد اعتماد

روش پرداخت آنلاین فیش بیمه تامین اجتماعی

روش پرداخت آنلاین فیش بیمه تامین اجتماعی
اگر برای شما هم پیش آمده که برای پرداخت حق بیمه یا قبض بیمه خود به بانک یا خودپرداز دسترسی نداشتید و وقت پرداخت قبض بیمه در حال اتمام بود میتوانید از طریق درگاه پرداخت رسمی شرکت سپ این کار را انجام دهید.

بازی همستر؛ کلاهبرداری جدید یا سرگرمی جدید؟

بازی همستر؛ کلاهبرداری جدید یا سرگرمی جدید؟
بازی همستر در کمتر از یک هفته بیش از ۶۰ میلیون کاربر را جذب کرد و با فرمی مشابه بازی نات‌کوین معروف شد. این بازی در سبک Play To Learn قرار دارد و بانکداران جوان را به کسب سکه‌های بیشتر و رویای پولدارشدن تشویق می‌کند. اما تا زمان فهرست شدن در صرافی‌های اسم‌ورسم‌دار، قیمت همستر قطعی نیست و تمرکز بر روی راه‌های کسب سکه‌های بیشتر در بازی مهمتر است.

نات کوین

نات کوین
ارز دیجیتال نات کوین (Notcoin) یک میم کوین (Memecoin) است که بر اساس پیام رسان تلگرام ایجاد شده است و فعالیت خود را اواخر نوامبر 2023 آغاز کرده است. این میم کوین بر پایه بلاکچین تون کوین (Ton coin Blockchain) ایجاد شده است و ابتدا با معرفی خود در یک بازی تلگرامی، توجه کاربران را به خود جلب کرد. در مرحله بتا، نزدیک به 500 هزار بازیکن شروع به فعالیت کردند و در کل بیش از 650 هزار بازیکن بیش از 60 میلیارد Not coin استخراج کردند. پس از عرضه رسمی در 1 ژانویه 2024، بازی به سرعت محبوبیت پیدا کرد و در 10 روز اول تنها 6.3 میلیون بازیکن جذب کرد. یک نکته جالب در مورد رشد Not coin این است که بدون هزینه تبلیغاتی، از طریق انتشار خبر در جوامع تلگرامی، موفق به افزایش شدید تعداد کاربران شده است.

مراسم رونمایی از آنر مجیک ۶

مراسم رونمایی از آنر مجیک ۶
در مراسم رونمایی از آنر مجیک 6 پرو یه کلیپ ساختن که چاقو‌های خیلی تیز از فاصله چند متری روی گوشی میوفتن و گوشی آخ نمیگه!! حتی مقایسه کرده با اپل و اپل سوراخ میشه! گمونم دیگه رکورد نوکیا تو سفت بودن هم داره شکسته میشه!
ارتباط با لیدی لرد 💬
🥰😍 منتظر صدای گرمتان هستیم 💬
(نشان،بله،ایتا،واتساپ،اینستاگرام،تلفن های تماس)