ایستاگرام ما

ترند مد محبوب در تابستان

11 تير 1402 ساعت 17 و 19 دقیقه
ترند مد محبوب در تابستان
ترندهای مد تابستانی که به تازگی در بین همه محبوب شده‌اند مد محجوب را نیز شامل می‌شوند. مد زنان محجبه تفاوت چندانی با مدهای دیگر ندارد و علت آن نداشتن یک خط تولید مجزا برای آن است. امسال از نظر طرح و رنگ، لباس‌هایی که به عنوان ترند شناخته می‌شوند، برای مد محجوب در تابستان مناسب هستند.
کسانی که پیرو استایل مد محجوب یا مادست هستند با انتخاب‌هایی مناسب به راحتی می‌توانند یک استایل ترند و به‌روز داشته باشند. 
از المان‌هایی که همیشه در مورد استایل مد محجوب مورد توجه بوده است، در کنار زیبایی، توجه به مد پایدار و قابلیت بازیافت آن‌ها بوده است. می‌دانید چرا؟ از آن‌جایی که زنانی با سبک مد محجوب اغلب از کشورهای ثروتمند هستند و توجه به مد پایدار هزینه‌ی بیشتری را بر دوش صنعت می‌گذارد، بنابراین این افراد استطاعت پرداخت قیمت‌های بالاتر برای لباس را دارند. یعنی مد محجوب همیشه بدون جلب توجه و در سکوت از این خط تولید پیروی کرده است.
نگاهی به روندهای مد
تا چند سال گذشته زنانی که استایل مادست داشتند به سختی می‌توانستند لباس‌های مدنظرشان را از میان طرح‌های ارائه شده انتخاب کنند، اما با ارائه‌ی مدل‌های مد محجوب، کار برای آن‌ها راحت‌تر شد. لباس‌های ارائه شده برای مد محجوب از سال 2018 به نمایش درآمدند و از آن سال به بعد بازار رو به رشدی داشته‌اند. از نظر کارشناسان این بازار پتانسیل بسیار زیادی دارد. البته کارشناسان بر این باورند که مد محجوب مانند سبک‌هایی که در کت واک‌ها ارائه می‌شود، روند تغییر کندتری دارد و همین موضوع طراحی برای آن را با چالش مواجه می‌کند.
تا چندی پیش تخمینی که از بازار مد محجوب به دست آمده بود ارزش 277 میلیارد دلاری آن بود و پیش‌بینی‌ شده بود ارزش آن تا دو سال آینده به 311 میلیارد دلار می‌رسد. از مهم‌ترین بازارهایی که طراحان به آن‌ها امید دارند ایران، ترکیه و عربستان هستند. مالزی، اندونزی و نیجریه در رده‌های بعدی قرار دارند.
 
پیراهن‌های آستین بلند با رنگ‌های ملایم
پیراهن‌های آستین بلند همیشه برای شمایی که طرفدار مد محجوب هستید کاربردی هستند. زمانی‌ که می‌خواهید خرید کنید، می‌توانید آیتم‌های مختلف را در انتخاب یک پیراهن در نظر داشته باشید. این آیتم‌ها شامل مدل‌های مختلف آستین، یقه و رنگ‌های متفاوت هستند. چرا می‌گوییم رنگ‌های مختلف؟ چون شما می‌توانید با یک تاپ و یا یک دامن بلند، پیراهن خود را از سادگی دربیاورید.
 
بلوز و تونیک‌های شیک و رمانتیک
پیراهن‌های آستین بلند ظاهری ساده دارند و برای موقعیت‌های دور از هیاهو مناسب‌تر هستند. یکی از راه‌هایی که استایل شما را متفاوت می‌کند این است که از تاپ به عنوان تکمیل‌کننده‌ی استایل‌تان و زیر پیراهن یا شومیز استفاده کنید. با ترکیب رنگ‌ها به صورت مونوکروم و یا متضاد، استایل‌های زیبایی در سبک مادست و مد محجوب در تابستان خواهید داشت. اگر دوست داشتید استایل خودتان را از سادگی دربیاورید پارچه‌های گل‌دار گزینه‌های مناسبی هستند. این ترکیب بنابر سلیقه‌ی شما هم می‌تواند با شلوار همراه باشد و هم با دامن ماکسی. این سبک علاوه بر سادگی و راحتی، شیک و در خور یک مهمانی است.
 
دیدگاه های کاربران
برای این خبر دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.