ایستاگرام ما

ضد آفتاب ایزدین

28 تير 1402 ساعت 16 و 15 دقیقه
ضد آفتاب ایزدین
ضدآفتاب‌های ایزدین مورد تایید همه افراد با هر نوع پوست و حتی سخت پسندترین‌ آنها هستند و بدون شک گزینه ایده‌آلی برای شما نیز می‌باشند.
 
  • ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر
مزایا: ضد آفتاب فیوژن واتر جزء محصولات ۵ ستاره در دنیا می‌باشد که در سال ۲۰۱۶ لقب محبوب‌ترین ضدآفتاب را از آن خود کرده است و همچنان به عنوان سبک ‌ترین ضدآفتاب شناخته می‌شود و شهرت و محبوبیت زیادی در سراسر دنیا دارد. فرمولاسیون این ضد آفتاب کاملا بر پایه آب بوده و ۱۰۰% فاقد چربی و ترکیبات جوش زا است. از این رو حتی ذره‌ای حس چربی یا سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند و بعد از جذب کاملا نامرئی می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که در نقد ضد آفتاب ایزدین می‌توان عنوان کرد، قدرت محافظت بالا آن و داشتن SPF50 است. این محصول طیف اثر گسترده دارد و از پوست در برابر انواع اشعه‌های مضر از جمله UVA و UVB محافظت می‌کند. SPF 50 این ضد آفتاب نیز در شرایط آزمایشگاهی استاندارد و تحت اشعه‌های شدید و پرقدرت خورشیدی مورد آزمایش قرار گرفته و اثربخشی آن کاملا به تایید رسیده است.
مزیت دیگر این ضد آفتاب، فرمولاسیون ایمن و ضد حساسیت آن می‌باشد به گونه‌ای که احتمال حساسیت زایی را به حداقل می‌رساند و حتی برای پوست‌های حساس نیز قابل استفاده است. ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین در کسری از ثانیه جذب می‌شود و به علت داشتن ترکیبات آبرسان مانند هیالورونیک اسید، پوست شما را آبرسانی و شاداب می‌کند. این ضدآفتاب دارای چند تکنولوژی منحصر به فرد است که عبارتند از:
تکنولوژی Safe-Eyes:
ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر برای دور چشم قابل استفاده است و منجر به قرمزی، خارش و تحریک چشم‌ها نمی‌شود.
تکنولوژی Wet-Skin:
این تکنولوژی باعث شده تا ضد آفتاب فیوژن واتر بر روی پوست مرطوب نیز قابل استفاده باشد و اثربخشی خود را از دست ندهد. به عنوان مثال شما بلافاصله بعد از استخر می‌تواند از این ضدآفتاب استفاده کنید و از قدرت حفاظت آن اطمینان کامل داشته باشید.
 تکنولوژی thixotripic :
ضد آفتاب فیوژن واتر به سبب داشتن این تکنولوژی در اثر اصطحکاک و گرما، رقیق‌تر شده و بهتر جذب پوست می‌شود.

معایب و موارد منع مصرف: ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین برای انواع پوست‌ها مناسب است اما محصول بهتر و تخصصی‌تری برای پوست‌های مختلط، چرب و مستعد جوش، یک محصول می‌باشد. اگر پوست شما بسیار خشک و دهیدراته باشد، امکان دارد این ضد آفتاب کمی خشکی پوستتان را تشدید کند و برای جلوگیری از این اتفاق باید از قبل از مصرف ضد آفتاب، از یک مرطوب کننده بسیار قوی استفاده کنید.

 
  • ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین رنگی
مزایا: ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر تلفیقی از آرایش و مراقبت از پوست است. ویژگی‌های این ضدآفتاب از جمله حس سبکی روی پوست، قدرت محافظت و تحمل پذیری بالا، عدم باقی گذاشتن رد سفید یا حس چربی و سنگینی، دقیقا همانند نوع بی رنگ است. اما ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین رنگی علاوه بر تمامی ویژگی‌ها و مزایایی که دارد، کاور کننده و یکنواخت کننده رنگ پوست نیز می‌باشد. قدرت کاور روزانه و سبک این محصول باعث پوشش دهی نواقص صورت و یکدست شدن رنگ چهره می‌شود.
 
معایب و موارد منع مصرف: ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایزدین نوع بی رنگ، گزینه ایده‌آلی برای پوست‌های خشک و آتوپیک نیست. ضد آفتاب فیوژن واتر بی رنگ و رنگی ایزدین اختصاصی برای پوست‌های چرب و مختلط هستند.
 
  • ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن فلوئید

 
مزایا: ضد آفتاب فیوژن فلوئید یک ضد آفتاب بسیار سبک با تکنولوژی فیوژن از برند ایزدین است که مناسب انواع پوست اما اختصاصی برای پوست‌های نرمال، خشک و آتوپیک می‌باشد و برای پوست‌های حساس نیز قابل استفاده است. این محصول با داشتن تکنولوژی فیوژن به راحتی روی پوست پخش و در کسری از ثانیه جذب می‌شود. همچنین Oil Free بوده و حس چربی یا سنگینی روی پوست باقی می گذارد. این ضد آفتاب SPF50 و قدرت محافظت بالایی دارد. همچنین حاوی ترکیبات رطوبت رسان بسیار قوی است و بعد از جذب، حس شادابی و رطوبت به پوست می‌بخشد. از جمله ترکیبات این ضد آفتاب می‌توان به هیالورونیک اسید با خاصیت آبرسانی و ویتامین E با خاصیت نرم کنندگی و آنتی اکسیدان اشاره کرد. ضد آفتاب فیوژن فلوئید در مقایسه با ضد آفتاب فیوژن واتر، تکسچر کمی غلیظ تر دارد ولی همچنان بسیار سبک و زود جذب است. همچنین بعد از جذب، حس رطوبت و لطافت بیشتری به پوست می‌بخشد. به همین علت اگر پوست خشکی دارید، ضد آفتاب فیوژن فلوئید برای نوع پوست شما بسیار بهتر از ضد آفتاب فیوژن واتر است.
 
معایب و موارد منع مصرف: این محصول منع مصرف خاصی ندارد و انواع پوست‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. اما مصرف آن بیشتر به پوست‌های نرمال، خشک و آتوپیک توصیه می‌شود. این محصول بر خلاف ضد آفتاب فیوژن واتر برای دور چشم قابل استفاده نیست.
 
  • ضد آفتاب ایزدین مدل اکتیو یونیفای رنگی
 
مزایا: این ضد آفتاب در همه ویژگی‌هایش کاملا مشابه مدل بی رنگ است. با این تفاوت که به سبب داشتن رنگدانه، به کاور شدن و یکدست شدن رنگ پوست کمک می‌کند و می‌تواند جایگزین کرم پودر برای آرایش‌‌ روزانه و طبیعی شود.
 
معایب و موارد منع مصرف: ضد آفتاب اکتیو یونیفای رنگی نیز همانند نوع بی رنگ برای پوست‌های خشک و آتوپیک مناسب نیست و برای دور چشم قابل استفاده نمی‌باشد.

 
  • ضد آفتاب ایزدین مدل اکتیو یونیفای
مزایا: ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین در واقع یک ضد آفتاب ضد لک برای افرادیست که پوست چرب و لکه‌های تیره روی صورتشان دارند. همانطور که می‌دانید اشعه‌های خورشیدی یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد لکه‌های پوستی و عامل اصلی تشدید این لکه‌ها هستند. بنابراین افرادی که پوست مستعد لک دارند، حتما باید از یک ضد آفتاب ضد لک استفاده کنند. این محصول یک ضد آفتاب و یک ضد لک حرفه‌ای است. در فرمولاسیون آن از ترکیبی استفاده شده به نام کمپلکس DP3-Unify. این کمپلکس با کنترل مراحل ساخت ملانین در پوست، از تولید بیش از حد ملانین و بروز لکه‌های تیره جلوگیری می‌کند و به مرور این لکه‌ها را محو می‌سازد. اثربخشی ضد آفتاب اکتیو یونیفای به گونه‌ایست که تنها در مدت یک ماه، ۲۵% از شدت ملاسما (لکه‌های قهوه‌ای روی پوست) می‌کاهد و پوست را یکنواخت‌تر جلوه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهمی که در نقد و بررسی ضد آفتاب ایزدین می‌توان عنوان کرد، قدرت محافظت بسیار بالا این محصول است که دو برابر قدرت محافظت یک ضدآفتاب با SPF50 می‌باشد!! همانطور که گفته شد اشعه‌های خورشیدی می‌توانند لکه‌های تیره را تشدید کنند یا حتی باعث بروز لکه‌های جدید شوند. اما ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین با قدرت محافظت بسیار بالا، از بروز چنین عوارضی به خوبی جلوگیری می‌کند.
دیگر مزایای این ضد آفتاب عبارتند از:
 
معایب و موارد منع مصرف: ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین همانند مدل فیوژن واتر به سبب Oil-Free بودن برای پوست‌های خشک، آتوپیک و شدیدا دهیدارته مناسب نیست! در عوض برای پوست‌های چرب و آکنه‌ای مستعد لک کاملا ایده‌آل است و بدون شک در لیست بهترین ضدآفتاب‌ها برای این نوع پوست قرار دارد. ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین بر خلاف مدل فیوژن واتر برای دور چشم قابل استفاده نیست. پس در کنار این محصول به یک ضد آفتاب مناسب دور چشم نیاز دارید.
  • داشتن بافت فلوئیدی بسیار سبک و زودجذب
  • عدم باقی گذاشتن رد سفید
  • عدم باقی گذاشتن حس چربی یا سنگینی روی پوست
  • داشتن فرمولاسیون فاقد چربی و ترکیبات جوش زا
دیدگاه های کاربران
برای این خبر دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.