ایستاگرام ما

شلوار کارگو

شلوار کارگو
ابتدای سال 1388 شمسی بود که با آمدن شلوارهای معروف به «شیش جیب» در بازار، جوانان ایرانی از جین‌های کوتاه و یا دم‌پا گشاد برای مدتی به سمت این شلوارهای ارتشی آمدند. حالا با گذشت 14 سال، از اوایل سال جدید میلادی، استایل‌های خیابانی و هفته‌های مد 2023 از ترند شدن شلوار کارگو که تقریبا از دو سال پیش‌تر، دوباره بازار فروش خود را پیدا کرده بود، خبر می‌دهد. اما تاریخچه‌ی شلوارهای کارگو به همین چند سال اخیر خلاصه نمی‌شود و قدمتی صد ساله دارد. این شلوار که حالا یکی از محبوب‌ترین ترندهای روز است تاریخچه‌ی جالبی دارد.

راهنمای انداره گیری لباس لیدی لرد

راهنمای انداره گیری لباس لیدی لرد
نکات مهمی که هنگام اندازه گیری لباس باید رعایت شود: نکات اولیه نحوه اندازه گیری لباس:   از نکات مهم در نحوه اندازه گیری لباس مناسب میتوان به مواردی چون پوشیدن لباس جذب، پوشیدن سوتین مورد نظر آن لباس، بستن یک نوار...

پیچاق قیمه طرز پخت و زادگاه!

پیچاق قیمه طرز پخت و زادگاه!
پیچاق قیمه اردبیلی، خورش خوشمزه‌ای است که به‌طور خاص برای مجالس و سفره‌های نذری طبخ می‌شود. این غذا به‌دلیل داشتن پروتئین بسیار بالا، به تقویت عمومی و افزایش انرژی بدن کمک می‌کند و گزینه‌ای عالی برای ورزشکاران و کودکان در حال رشد محسوب می‌شود. نام دیگر این خورش، خورش خلال بادام است که شاید نام ان را بیشتر شنیده باشید.