ایستاگرام ما

محلول تقویت کننده مژه سریتا مدل Eyelash Lotion حجم 7 میلی لیتر Cerita Eyelash enhancer and treatment 7ml

  5  از  1  رای
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
کلمات کلیدی :  محلول , تقویت , کننده , مژه , سریتا , مدل , eyelash , lotion , حجم , میلی , لیتر , محلول تقویت , محلول کننده , محلول مژه , محلول سریتا , محلول مدل , محلول eyelash , محلول lotion , محلول حجم , محلول میلی , محلول لیتر , تقویت محلول , تقویت کننده , تقویت مژه , تقویت سریتا , تقویت مدل , تقویت eyelash , تقویت lotion , تقویت حجم , تقویت میلی , تقویت لیتر , کننده محلول , کننده تقویت , کننده مژه , کننده سریتا , کننده مدل , کننده eyelash , کننده lotion , کننده حجم , کننده میلی , کننده لیتر , مژه محلول , مژه تقویت , مژه کننده , مژه سریتا , مژه مدل , مژه eyelash , مژه lotion , مژه حجم , مژه میلی , مژه لیتر , سریتا محلول , سریتا تقویت , سریتا کننده , سریتا مژه , سریتا مدل , سریتا eyelash , سریتا lotion , سریتا حجم , سریتا میلی , سریتا لیتر , مدل محلول , مدل تقویت , مدل کننده , مدل مژه , مدل سریتا , مدل eyelash , مدل lotion , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , eyelash محلول , eyelash تقویت , eyelash کننده , eyelash مژه , eyelash سریتا , eyelash مدل , eyelash lotion , eyelash حجم , eyelash میلی , eyelash لیتر , lotion محلول , lotion تقویت , lotion کننده , lotion مژه , lotion سریتا , lotion مدل , lotion eyelash , lotion حجم , lotion میلی , lotion لیتر , حجم محلول , حجم تقویت , حجم کننده , حجم مژه , حجم سریتا , حجم مدل , حجم eyelash , حجم lotion , حجم میلی , حجم لیتر , میلی محلول , میلی تقویت , میلی کننده , میلی مژه , میلی سریتا , میلی مدل , میلی eyelash , میلی lotion , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر محلول , لیتر تقویت , لیتر کننده , لیتر مژه , لیتر سریتا , لیتر مدل , لیتر eyelash , لیتر lotion , لیتر حجم , لیتر میلی ,
معرفی اجمالی محصول

Cerita Eyelash enhancer and treatment 7ml

مژه‌های چشم زیبایی دوچندان به چشم‌ها می‌دهند. محلول تقویت کننده مژه سریتا مدل Eyelash که در حجم 7 میلی لیتر به دست شما می‌رسد در افزایش رشد، استحکام و ضخامت مژه ها بسیار موثر است. بدون تردید داشتن مژه‌هایی بلند، حجیم و پرپشت در زیبایی چهره انسان نقش کلیدی خواهد داشت. محلول تقویت کننده مو، مژه و ابرو سریتا غنی از ترکیبات و مواد موثری است که با اثر بر روی سلول های فولیکولی مژه، رویش و رشد مجدد مژه‌ها را موجب می‌شود. این محلول حاوی ویتامین‌های فراوانی است که عمل رشد و تکثیر مژه‌ها را سرعت می‌بخشد و از ریزش مژه جلوگیری نموده و باعث تقویت و ضخیم‌تر شدن موهای مژه و همچنین تحریک رویش مجدد آنها می‌شوند. این محصول در حجم 7 میلی لیتر تولید و در بسته‌بندی بسیار با کیفیت به بازار عرضه شده است.
محلول تقویت کننده مژه سریتا مدل Eyelash Lotion
زیبایی صورت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، مژه‌های زیبا و سالم است. مژه‌ها یک از مهم‌ترین بخش‌های صورت را تشکیل می‌دهند و به زیباتر دیده شدن چشم‌ها کمک می‌کنند. بسیاری از افراد به‌دنبال روش‌هایی مثل کاشت و لیفت، برای زیباتر جلوه دادن مژه‌های خود هستند. اما یک راه کم‌دردسرتر و ارزان‌تر نیز وجود دارد و آن استفاده از محلول تقویت‌کننده مژه است. محلول تقویت‌کننده مژه سریتا مدل Eyelash مژه‌های شما را پرپشت‌تر و زیباتر می‌کند و باعث می‌شود چشمان شما نافذتر شود. این محلول قیمت مناسبی دارد و با چندبار استفاده، می‌توانید مژه‌هایی بلند و سالم داشته باشید.
محلول تقویت‌کننده مژه سریتا یک محلول قوی و مفید در حجم ۷ میلی‌لیتر بوده که از یک محفظه و یک برس تشکیل شده است. این محلول برای تقویت مژه‌ها موثر است و به ضخیم‌تر شدن آن‌ها نیز کمک می‌کند. این محصول در یک بسته‌بندی مشکی تولید شده که اندازه کوچکی دارد و می‌توانید آن را داخل کیف آرایش خود قرار دهید. این محصول برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است و عوارضی ندارد.

نحوه اثر‌گذاری محلول تقویت‌کننده مژه سریتا
این محلول دارای ترکیبات و موادی است که روی سلول‌های فولیکولی مژه تاثیر می‌گذارد و باعث تحریک رشد مژه‌ها می‌شود. بیماتوپروست، شبدر قرمز، نیاسین آمید، پانتنول، ویتامین B7 و ترکیب اسیدهای آمینه و آلوئه‌ورا از جمله مواد اولیه داخل این محلول است که در مجموع برای تقویت مژه‌ها بسیار اثربخش هستند. در بین این مواد اولیه، شبدر قرمز به تقویت فولیکول‌های مژه‌ها کمک کرده و از سفید شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. ویتامین B7 و آلوئه‌ورا نیز دو ماده موثر دیگر جهت حفظ سلامتی و افزایش رشد مژه‌ها و همچنین ضخیم شدن آن‌ها هستند.
این محلول علاوه‌بر تحریک رشد مژه‌ها، باعث رطوبت‌رسانی به آن‌ها می‌شود. وقتی مژه‌های شما مرطوب و شاداب باشند، چهره‌ای زیباتر خواهید داشت و به این صورت، اعتمادبه‌نفس‌تان افزایش می‌یابد. علاوه‌بر آن، استفاده از محلول باعث ایجاد اثری ماندگار می‌شود که مثل بسیاری از روش‌های دیگر مثل لیفتینگ، موقتی نیست.

برای دریافت نتیجه بهتر از این محلول، بهتر است مژه‌های خود را از ریمل و مواد آرایشی دیگر پاک کنید، سپس با استفاده از سری محصول، روی فولیکول‌های مژه مقداری از محلول را بمالید. برای دریافت نتیجه، این کار را به مدت سه ماه و هر شب تکرار کنید و پس از دریافت نتیجه، این کار را به یک شب در میان کاهش دهید.

مشخصات کلی

  • خصوصیت
    تقویت کننده
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    خانم ها
  • ویتامین
  • عصاره
  • حجم
    ۷ میلی لیتر
  • کشور سازنده
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۶۹۱۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.