ایستاگرام ما

پودر فیکس آرایش فلورمار شماره 02 Flormar Loose Face Powder - 02

  5  از  1  رای
برند : فلومار
دسته بندی : تثبیت کننده آرایش
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع تثبیت کننده آرایش : پودر
۳۷۵,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

Flormar Loose Face Powder - 02

پودر فیکس فلورمار شماره ۰۲ وزن ۱۸ گرم

Flormar Loose Powder NO.02

بیک کردن آرایش به اصطلاح به عمل تثبیت کردن آرایش گفته می شود . پودر بیک فلورمار نیز به عنوان یک تثبیت کننده آرایش صورت استفاده می شود . پس از اتمام آرایش و تمام شدن کارتان با مواد روغنی و پنکیک ها ، مقداری زیادی از پودر بیک فلورمار را بر رو صورت می گذارید. و اجازه می دهید تا این پودر چربی های مواد آرایش شما را به خود جذب کند. استفاده از پودر فیکس  فلورمار باعث تثبیت آرایش و طبیعی نشان دادن آرایش می شود . همچنین از برق غیر طبیعی لوازم آرایش جلوگیری می کند و جلوه ای یکنواخت به پوست شما می بخشد .

پودر فیکس فلورمار رطوبت پوست را حفظ می نماید و در کنار ماندگاری آرایش از خشک شدن پوست شما جلوگیری می کند . استفاده از این محصول را به تمام کسانی که میخواهند آرایش یکدست و ماندگار داشته باشند توصیه می کنیم . بافت سبک این محصول ، عدم ماسیدگی و چسبندگی باعث می شود در طول روز احساس سنگینی روی پوست خود نداشته باشید .

برند فلورمار :

کارخانه فلورمار در سال ۱۹۷۰ میلادی در ایتالیا شروع به کار کرده است . در سال های اولیه این کارخانه با صادرات محصولات خود به ترکیه خود را به جهان معرفی کرد . در حاضر فلورمار با سابقه ۵۰ ساله و تولید حدود ۷ میلیون محصول ماهانه در ترکیه و صادرات به ۸۰ کشور از محبوب ترین برند ها شناخته می شود .

مشخصات تثبیت کننده آرایش

  • نوع تثبیت کننده آرایش
    پودر
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.