ایستاگرام ما

خط چشم کاسه ای میبلین مدل لستینگ دراما LASTING DRAMA به همراه برس آرایشی

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : خط و مداد چشم
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۵۹۰,۰۰۰ تومان
2 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  چشم , کاسه , میبلین , مدل , لستینگ , دراما , lasting , drama , همراه , برس , آرایشی , چشم کاسه , چشم میبلین , چشم مدل , چشم لستینگ , چشم دراما , چشم lasting , چشم drama , چشم همراه , چشم برس , چشم آرایشی , کاسه چشم , کاسه میبلین , کاسه مدل , کاسه لستینگ , کاسه دراما , کاسه lasting , کاسه drama , کاسه همراه , کاسه برس , کاسه آرایشی , میبلین چشم , میبلین کاسه , میبلین مدل , میبلین لستینگ , میبلین دراما , میبلین lasting , میبلین drama , میبلین همراه , میبلین برس , میبلین آرایشی , مدل چشم , مدل کاسه , مدل میبلین , مدل لستینگ , مدل دراما , مدل lasting , مدل drama , مدل همراه , مدل برس , مدل آرایشی , لستینگ چشم , لستینگ کاسه , لستینگ میبلین , لستینگ مدل , لستینگ دراما , لستینگ lasting , لستینگ drama , لستینگ همراه , لستینگ برس , لستینگ آرایشی , دراما چشم , دراما کاسه , دراما میبلین , دراما مدل , دراما لستینگ , دراما lasting , دراما drama , دراما همراه , دراما برس , دراما آرایشی , lasting چشم , lasting کاسه , lasting میبلین , lasting مدل , lasting لستینگ , lasting دراما , lasting drama , lasting همراه , lasting برس , lasting آرایشی , drama چشم , drama کاسه , drama میبلین , drama مدل , drama لستینگ , drama دراما , drama lasting , drama همراه , drama برس , drama آرایشی , همراه چشم , همراه کاسه , همراه میبلین , همراه مدل , همراه لستینگ , همراه دراما , همراه lasting , همراه drama , همراه برس , همراه آرایشی , برس چشم , برس کاسه , برس میبلین , برس مدل , برس لستینگ , برس دراما , برس lasting , برس drama , برس همراه , برس آرایشی , آرایشی چشم , آرایشی کاسه , آرایشی میبلین , آرایشی مدل , آرایشی لستینگ , آرایشی دراما , آرایشی lasting , آرایشی drama , آرایشی همراه , آرایشی برس ,
معرفی اجمالی محصول

رند میبلین با توجه به تجربه طولانی خود در صنعت آرایشی، محصولات با کیفیت و بی‌نظیری را به بازار عرضه می‌کند. خط چشم ژله‌ای و برس آرایشی مدل لستینگ دراما از این محصولات است که با کیفیت خود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این خط چشم از نوع ژله‌ای است که باعث می‌شود استفاده از آن بسیار آسان‌تر باشد. همچنین با توجه به طریقه استفاده آسان خود، می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت و به راحتی خط چشم مورد نظر خود را رسم کنید. علاوه بر این، این خط چشم از نوع چشم ماژیکی یا eyeliner است که به شما امکان می‌دهد تا خط چشمی بسیار دقیق و زیبا رسم کنید. پس اگر شما هم به دنبال یک خط چشم با کیفیت، دقیق و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم خط چشم ژله ای و برس آرایشی میبلین مدل لستینگ دراما را از دست ندهید. با خرید این محصول، شما می‌توانید هم از کیفیت بالای آن لذت ببرید و هم از قیمت مناسب آن بهره ببرید.

خط چشم ژلی کاسه ای میبلین محصولی تخصصی و پر طرفدار می باشد که با کیفیت و ماندگاری 24 ساعته خود بسیاری از بانوان جهان را شیفته خود ساخته است. این محصول پوششی یکدست و متوازن را برروی پلک ایجاد می نماید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این خط چشم قلم موی تخصصی آن است که با دقت و ظرافت بسیار بالا خط چشمی صاف و هم اندازه را ایجاد می کند. این قلم مو به افراد مبتدی این امکان را می بخشد تا همچون افراد حرفه ای چشمان خود را آرایش کنند.با استفاده از خط چشم میبلین و قلم تخصصی آن زیبایی و گیرایی چشم ها خود را چندین برابر ساخته و می توانید طرح دلخواه خود را به راحتی بر روی چشم ها بکشید.

خط چشم ژلی کاسه ای میبلین

ویژگی ها:

  • دارای رنگدانه های غنی
  • دارای بافت نرم و سبک
  • ماندگاری و دوام بالا تا 24 ساعت
  •  ضد آب
  • دارای قلم موی تخصصی
  • بدون پخش شدن
  • آزمایش شده توسط متخصصان چشم و پوست
  • تنوع رنگ بندی
  • کیفیت بالا


روش مصرف:
خط چشم را با استفاده از قلم مخصوص خط چشم بر پشت پلک بکشید.

 

خط چشم ژلی کاسه ای میبلین

معرفی برند:

 میبلین Maybelline اولین شرکت تولید کننده ریمل در دنیا ؛در سال 1915 در شیکاگو شکل گرفت. یک جوان 19 ساله به نام " تام لایل ویلیامز" این برند را پایه گذاری کرد؛ چیزی که توجه ویلیامز را به خود جلب کرد ترکیبی از وازلین و ذغال بود که خواهرش میبل برای تیره کردن مژه هایش از آن استفاده می کرد. ویلیامز با ایده گرفتن از این ترکیب جادویی اولین ریمل رو با نام خواهرش به دنیا معرفی کرد. حالا میبلین برند شماره یک لوازم_آرایش دنیاست واز سال 1996 این برند به عنوان زیر مجموعه ای از برند اورآل قرار گرفت و این اتفاق بازارهای فروش اورآل را بیشتر کرد.

مشخصات

  • رنگ
    مات مشکی
  • نوع محصول چشم،مژه وابرو
    سایر
  • ترکیبات
    سایر
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.