ایستاگرام ما

میسلار واتر آلوئه ورا گارنیه مدل hyaluronic aloe حجم 400 میلی لیتر

  5  از  1  رای
برند : گارنیه
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع پاک کننده آرایش صورت : آب
  • مناسب برای : صورت
  • مناسب پوست های : انواع پوست
۲۴۹,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  میسلار , واتر , آلوئه , ورا , گارنیه , مدل , hyaluronic , حجم , میلی , لیتر , میسلار واتر , میسلار آلوئه , میسلار ورا , میسلار گارنیه , میسلار مدل , میسلار hyaluronic , میسلار حجم , میسلار میلی , میسلار لیتر , واتر میسلار , واتر آلوئه , واتر ورا , واتر گارنیه , واتر مدل , واتر hyaluronic , واتر حجم , واتر میلی , واتر لیتر , آلوئه میسلار , آلوئه واتر , آلوئه ورا , آلوئه گارنیه , آلوئه مدل , آلوئه hyaluronic , آلوئه حجم , آلوئه میلی , آلوئه لیتر , ورا میسلار , ورا واتر , ورا آلوئه , ورا گارنیه , ورا مدل , ورا hyaluronic , ورا حجم , ورا میلی , ورا لیتر , گارنیه میسلار , گارنیه واتر , گارنیه آلوئه , گارنیه ورا , گارنیه مدل , گارنیه hyaluronic , گارنیه حجم , گارنیه میلی , گارنیه لیتر , مدل میسلار , مدل واتر , مدل آلوئه , مدل ورا , مدل گارنیه , مدل hyaluronic , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , hyaluronic میسلار , hyaluronic واتر , hyaluronic آلوئه , hyaluronic ورا , hyaluronic گارنیه , hyaluronic مدل , hyaluronic حجم , hyaluronic میلی , hyaluronic لیتر , حجم میسلار , حجم واتر , حجم آلوئه , حجم ورا , حجم گارنیه , حجم مدل , حجم hyaluronic , حجم میلی , حجم لیتر , میلی میسلار , میلی واتر , میلی آلوئه , میلی ورا , میلی گارنیه , میلی مدل , میلی hyaluronic , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر میسلار , لیتر واتر , لیتر آلوئه , لیتر ورا , لیتر گارنیه , لیتر مدل , لیتر hyaluronic , لیتر حجم , لیتر میلی ,
معرفی اجمالی محصول

برند گارنیه میسلار واتر حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید تولید کرده است. این میسلار برای پاک کردن انواع آرایش صورت، چشم ها و لب ها کابرد دارد و به راحتی آرایش های ضد آب را نیز پاک می کند و برای انواع پوست حتی پوست های حساس مناسب است.این محصول وگان است و تست حیوانی ندارد.این محصول علاوه بر این که پاک کننده آرایش است، التیام بخش پوست های حساس نیز می باشد و باعث ایجاد تحمل پذیری بالا برای پوست می شود. اگر شما پوستی حساس و تحریک پذیر دارید این میسلار واتر به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت نموده و سوزش و قرمزی پوست شما را کاهش می دهد و همچنین حس طراوت و شادابی را به پوست شما بازمی گرداند.

میسلار واتر نسل جدیدی از پاک کننده های صورت هستند که نیازی به آبکشی ندارد و با تکنیک ساختار میسلی طراحی شده اند. بدین معنی که دارای یک سرِ آب‌ دوست و یک سرِ چربی‌ دوست هستند. این ویژگی باعث می شود که در حضور آب، به‌شکل اجتماعات توپک ‌مانندی که میسِل نام دارد، گرد هم جمع شوند. آرایش مولکولی میسِلی‌ها به ‌نحوی است که وقتی پد آرایش پاک‌کن با میسل ها آغشته می شود، این توپک‌ها باز و لایه‌ای از این موکول های دوگانه دوست، به‌خط روی پد ردیف می‌شوند. یعنی سر آب‌دوست‌ آنها به پد می‌چسبد و دم چربی‌دوست‌ شان در وضعیت آماده ‌باش برای جذب چربی‌ها قرار می‌گیرد. بنابراین ترکیبات چربی، مواد آرایشی و آلودگی ها توسط ذرات میسلی جذب می شوند.با استفاده از این میسلار واتر به‌‎راحتی می‌‏توانید آرایش تمام بخش‌‎های صورت، لب و چشم‏‌ها را به‎‌صورت پاکسازی کنید.

میسلار واتر حاوی هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیه 400ml

برند گارنیه میسلار واتر حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید تولید کرده است. این میسلار برای پاک کردن انواع آرایش صورت، چشم ها و لب ها کابرد دارد و به راحتی آرایش های ضد آب را نیز پاک می کند و برای انواع پوست حتی پوست های حساس مناسب است.این محصول وگان است و تست حیوانی ندارد.در تهیه این محصول از جدید ترین فرمولاسیون بهره گرفته شده و به همین دلیل هیچ گونه عوارض خشکی پوست را ندارد. پس از استفاده از این محصول نیازی به شستشوی پوست نیست و همان گونه که از نامش پیداست حاوی ترکیبات میسل می باشد ک ناخالصی ها و آلودگی ها را از پوست می زداید و سبب شفاف شدن، لطیف شدن و پاکیزه شدن پوست می گردد.عصاره آلوئه ورا که به میزان قابل توجهی در ترکیبات این میسلار وجود دارد؛ نرمی فوق العاده ای به پوست می بخشد؛ خاصیت آرامش بخشی در پوست صورت دارد.هیالورونیک اسید موجود هم موجب آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست می شود.
این محصول علاوه بر این که پاک کننده آرایش است، التیام بخش پوست های حساس نیز می باشد و باعث ایجاد تحمل پذیری بالا برای پوست می شود. اگر شما پوستی حساس و تحریک پذیر دارید این میسلار واتر با پوست شما بسیار سازگار است و به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت نموده و سوزش و قرمزی پوست شما را کاهش می دهد و همچنین حس طراوت و شادابی را به پوست شما بازمی گرداند. از دیگر ترکیبات این محصول دارا بودن هیالورونیک اسید است که در درمان خشکی بسیار عالی عمل می کند و موجب آبرسانی قوی و تقویت سد دفاعی پوست های خشک می شود. این محصول دارای حجم 400 میلی لیتر می باشد.

 

میسلار واتر حاوی هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیه 400ml

 

ویژگی ها:

  • پاک کننده انواع آرایش صورت،لب و چشم
  • نرم کننده و آرامش بخش پوست
  • مناسب استفاده روزانه 
  • دارای فرمولاسیون وگان
  • عدم تست حیوانی
  • مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس
  • حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید
  • آبرسان و نرم کننده پوست
  • پاکسازی و احیای پوست
  • حجم 400 میلی لیتر
میسلار واتر حاوی هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیه 400ml

 

معرفی برند:

بیش از ۱۰۰ سال است که برند فرانسوی گارنیه تلاش می‌کند محصولاتی نوآورنه و قابل دسترس برای عموم را در حوزه‌ی زیبایی و سلامت تولید کند. محبوبیت چشمگیر محصولات مراقبت از مو، پوست، بدن و همچنین رنگ موی این برند موفقیت آن را نشان داده و مایه‌ی افتخار تولیدکنندگان آن است. شایان ذکر است که برند گارنیه، دومین برند مطرح گروه لورآل است.

مشخصات کلی

  • نوع پاک کننده آرایش صورت
    آب
  • مناسب برای
    صورت
  • مناسب پوست های
    انواع پوست
  • حجم
    400 میلی لیتر
  • کشور سازنده
    ترکیه-مبدا برند فرانسه
  • روش مصرف
    برای استفاده از این پاک کننده ی آرایشی کافیست مقداری از آن را بر روی پدهای پنبه ای بریزید سپس پدهای پنبه ای را بر روی پوست صورت و لب هایتان بکشید تا تمام ناحالصی ها جذب پد شود. بعد از پاک کردن کل صورت می توانید با استفاده از یک شوینده مناسب پوستتان را بشویید.
  • سایر توضیحات
    در دماي اتاق ( بين 15 تا 30 درجه ) و به دور از تابش نور آفتاب نگهداري کنيد.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه