ایستاگرام ما

محصولات مشابه

تونر ضد جوش ایوروشه حجم 150 میلی لیتر Yves Rocher Pure Sebo Vegetal Clarifying Toner

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع پاک کننده آرایش صورت : محلول
  • مناسب برای : صورت
  • مناسب پوست های : پوستهای مختلط تا چرب

تونر ضدجوش ایوروشه مدلPure Sebo Vegetal مناسب پوست های مستعد جوش 

 

معرفی پاک کننده پوست صورت ایوروشه 

این تونر با فرمول جدید و موثر به طور خاص برای پوست مستعد آکنه ساخته شده است، پوست را عمیقاً تمیز و پاک می کند. پودر چای بورئال 100% گیاهی در فرمول آن با خاصیت آنتی اکسیدانی چربی اضافی را بدون خشک کردن پوست جذب کرده و به سفت شدن منافذ پوست کمک می کند.

ویژگی های تونر ضدجوش ایوروشه

قرمزی ناشی از آکنه را از بین می برد. ظاهری تمیز و مات  را فراهم می کند. به لطف خواص ضد باکتریایی 100% اسید سالیسیلیک گیاهی، جوش های سرسیاه و اسکارهای موجود را کاهش می دهد. این تونر مات کننده که 98 درصد محتوای گیاهی دارد، برای استفاده در عیوب پوستی در دوره بلوغ نیز مناسب است.
 

نحوه استفاده از محصول:

هر روز صبح و عصر بعد از ژل پاک‌کننده، این تونر را با استفاده از پنبه روی ناحیه چرب‌تر T صورت (پیشانی، بینی، چانه) و تمام صورت خود به استثنای ناحیه چشم بمالید. نیازی به آبکشی ندارد.

چای بورئال

محققان ما چای بورئال را با وینترگرین کوچک ترکیب کردند. برگها در طول سال با دست برداشت شده و تقطیر می شود تا اسید سالیسیلیک استخراج شود. قدرت تصفیه کننده این ماده پوست را از نظر لکه های ظاهری درمان می کند. ما با استفاده از اسید سالیسیلیک 100٪ گیاهی برای مبارزه موثر با ناخالصی های پوست  ، خود را از بقیه بازار لوازم آرایشی ، که بیشتر از اسید سالیسیلیک مصنوعی استفاده می کنند ، متمایز می کنیم. این مخلوط از پودر چای بورئال و سالیسیلیک اسید چهره تازه ای را که به وضوح سالم تر است بازیابی می کند

مشخصات کلی

  • نوع پاک کننده آرایش صورت
    محلول
  • مناسب برای
    صورت
  • مناسب پوست های
    پوستهای مختلط تا چرب
  • حجم
    150 میلی لیتر
  • کشور سازنده
    فرانسه
  • سایر توضیحات
    حاوی پودر چای بورئال تولید شده از 98 درصد ترکیبات طبیعی فاقد چربی فاقد پارابن فاقد سیلیکون مناسب برای پوستهای مختلط تا چرب مناسب برای استفاده ی روزانه تصفیه کننده مات کننده یکدست کننده رنگ پوست کنترل کننده چربی کوچک کننده منافذ جلوگیری ازایجاد جوش وگان بدون ایجاد احساس چربی و سنگینی
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.