ایستاگرام ما

کیت ابرو شیگلم رنگ 101 Dark Brown Sheglam Expert Eyebrow Palette 101 Dark Brown

  5  از  1  رای
برند : شی گلم
دسته بندی : سایه ابرو
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۴۹۸,۰۰۰ تومان
3 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید

با کیت ابرو شیگلم SHEGLAM ابروهایی زیباتر از همیشه داشته باشید

تاثیر ابرو در زیبایی صورت غیر قابل انکار است. بدون شک ابرو یکی از عوامل جذابیت و زیبایی صورت افراد محسوب می شود. در گذشته ابروهای نازک و کم حجم انتخاب بانوان بود اما امروزه داشتن ابروهایی پرپشت و ضخیم محبوبیت بیش تری دارد. هر فرد ممکن است در مقطع خاصی از زمان به ریزش ابرو دچار شود و یا به دلایل مختلف ابروهایی نازک و کمی داشته باشد. یکی از آسان ترین و بهترین روش ها برای داشتن ابروهایی زیبا استفاده از کیت ابرو شیگلم SHEGLAM است.

معرفی کیت ابرو شیگلم SHEGLAM

این کیت ابرو دارای دو رنگ سایه ابرو پودری با رنگ های کاربردی برای پرکردن و فرم دهی فضای خالی ابروها و یک وکس ابرو جهت تثبیت مدل ابروها است. دو براش موجود در این کیت کمک می کند تا ابروها را به فرم دلخواه طراحی نمود. این محصول مجهزبه آینه است که آرایش ابرو را در هر شرایطی امکان پذیر می سازد. جلوه این محصول روی ابرو بسیار زیبا و مات است. این محصول همه چیزتمام با ابعاد کوچک و جمع و جور به راحتی در کیف آرایش جا می گیرد و به آسانی قابل حمل می باشد.

مزایای استفاده از کیت ابرو شیگلم SHEGLAM

داشتن ابرو‌های خوش حالت، نقش مهمی در زیبایی صورت بازی می‌ کند. این امر آنقدر مهم است که اکثر بانوان حاضر هستند برای داشتن ابرو‌هایی زیبا و پرپشت، زمان و هزینه زیادی صرف کنند. امروزه به لطف انواع لوازم آرایش نظیر این محصول می‌ توان ظاهر ابرو‌های کم رنگ و کم پشت را از این روبه آن رو کرد. از این کیت ابرو می‌ توان برای پرکردن ابرو‌های کم پشت و کمرنگ استفاده کرد. این محصول در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است و با گذشت زمان نمی ماسد و اطراف ابروها پخش نمی شود. 

کیت ابرو شیگلم SHEGLAM مناسب چه افرادی است؟

برای استفاده از این محصول نیازی به آرایشگر نیست و به راحتی می‌توان با کمی تمرین و تجربه افراد مبتدی در منزل ابرو‌های خود را به حالت دلخواه در‌آورند. این محصول از کیفیت بالا برخوردار است و به هیچ عنوان سبب ریزش ابرو نمی شود. بانوان با خرید این محصول با یک تیر دو نشان می زنند چراکه وجود وکس ابرو جهت تثبیت فرم ابرو نیاز افراد را برای خرید تثبیت کننده ابرو برطرف می سازد. ابعاد مناسب محصول، رنگ بندی کاربردی و دو براش حرفه‌ای گرد و زاویه دار در این پالت افراد را از خرید هر محصول دیگر برای طراحی ابرو بی‌ نیاز می‌ کند.

روش مصرف کیت ابرو شیگلم SHEGLAM

ابتدا پیشنهاد می شود با استفاده از موچین، موهای زائد را از بالا و پایین ابرو اصلاح کنید. با کمک براش ابرو موجود در این کیت مقدار مناسب از سایه ابرو پودری را بردارید و فضای خالی ابروها را پرکنید و طرح دلخواه را به ابروهای خود بدهید. از وکس ابرو جهت تثبیت فرم ابرو بر روی ابروها استفاده نمایید.

مشخصات

  • رنگ
    101 Dark Brown
  • نوع محصول چشم،مژه وابرو
    حالت دهنده
  • ترکیبات
    سایر
  • کشور مبدا برند
    چین

مشخصات

  • تعداد رنگ
    چند رنگ
  • مشخصات ویژه
    101 Dark Brown
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نقاط قوت

  • ر کننده فضای خالی ابروها حالت دهنده و فرم دهنده ابرو تثبیت کننده فرم ابرو حاوی رنگدانه های غنی مقاوم در برابر رطوبت و تعریق دوام و ماندگاری بالا بدون ماسیدگی و ریزش دارای دورنگ سایه پودری ابرو و یک وکس ابرو جهت تثبیت فرم ابروها مجهزبه دو عدد براش ابرو برای فرم دهی و فید این محصول مجهزبه آینه جلوه مات