ایستاگرام ما

کرم مرطوب کننده نوتروژینا مدل Refreshingly Clear حجم 50 میلی لیتر Neutrogena Refreshingly Clear Moisturizer 50ml

  5  از  1  رای
برند : نوتروژینا
دسته بندی : کرم مرطوب کننده
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع محصول مراقبت از پوست : کرم
  • کشور سازنده : فرانسه
۲۶۰,۰۰۰ تومان
2 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  کرم , مرطوب , کننده , نوتروژینا , مدل , refreshingly , clear , حجم , میلی , لیتر , کرم مرطوب , کرم کننده , کرم نوتروژینا , کرم مدل , کرم refreshingly , کرم clear , کرم حجم , کرم میلی , کرم لیتر , مرطوب کرم , مرطوب کننده , مرطوب نوتروژینا , مرطوب مدل , مرطوب refreshingly , مرطوب clear , مرطوب حجم , مرطوب میلی , مرطوب لیتر , کننده کرم , کننده مرطوب , کننده نوتروژینا , کننده مدل , کننده refreshingly , کننده clear , کننده حجم , کننده میلی , کننده لیتر , نوتروژینا کرم , نوتروژینا مرطوب , نوتروژینا کننده , نوتروژینا مدل , نوتروژینا refreshingly , نوتروژینا clear , نوتروژینا حجم , نوتروژینا میلی , نوتروژینا لیتر , مدل کرم , مدل مرطوب , مدل کننده , مدل نوتروژینا , مدل refreshingly , مدل clear , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , refreshingly کرم , refreshingly مرطوب , refreshingly کننده , refreshingly نوتروژینا , refreshingly مدل , refreshingly clear , refreshingly حجم , refreshingly میلی , refreshingly لیتر , clear کرم , clear مرطوب , clear کننده , clear نوتروژینا , clear مدل , clear refreshingly , clear حجم , clear میلی , clear لیتر , حجم کرم , حجم مرطوب , حجم کننده , حجم نوتروژینا , حجم مدل , حجم refreshingly , حجم clear , حجم میلی , حجم لیتر , میلی کرم , میلی مرطوب , میلی کننده , میلی نوتروژینا , میلی مدل , میلی refreshingly , میلی clear , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر کرم , لیتر مرطوب , لیتر کننده , لیتر نوتروژینا , لیتر مدل , لیتر refreshingly , لیتر clear , لیتر حجم , لیتر میلی ,
معرفی اجمالی محصول

Neutrogena Refreshingly Clear Moisturizer 50ml

کرم گریپ فروت نوتروژینا Refreshingly Clear یک مرطوب کننده و آبرسان بدون چربی است. می توانید با مصرف این محصول نوتروژینا از آبرسانی به پوست صورت خود تا 24 ساعت اطمینان کامل داشته باشید. کرم گریپ فروت نوتروژینا Refreshingly Clear مرطوب کننده و آبرسان بدون چربی است که برای پوست های مستعد لک فرموله شده است. آبرسانی 24 ساعته را بدون مسدود کردن منافذ انجام می دهد. فرمول شاداب و سبک که توسط متخصصان پوست ساخته شده است، رایحه گریپ فروت صورتی دارد و به شفافیت و درخشندگی پوست صورت شما کمک می کند.برای پوست های مستعد لک این کرم نوتروژینا مناسب پوست های مستعد آکنه و لک است. غیر کومدوژنیک است.

کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی حجم 50 میل

پوست صورت و دست نیاز به نگهداری دارند و حتی ممکن است به دلیل بیشتر در معرض مواد شوینده , گرد و غبار و آلودگی بودن توجه مضاعفی را نسبت به پوست سایر قسمت‌های بدن لازم داشته باشد . به کارگیری از مرطوب کنند‌ه‌ها می‌تواند برای پوست بسیار مفید باشد و از خشک شدن و پیری زود‌رس آن جلوگیری نماید . مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف لوسیون مایع , پماد و کرم دیده می شوند که میزان چربی و آب آن ها باهم تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متعدد است.مارک معتبر و پرطرفدار نوتروژینا Neutrogena در سری محصول ها Refreshingly Clear خویش , کرم مرطوب کننده فاقد چربی هم تولید نموده است . محصولات این لاین مناسب برای پوست های لک و جوش دار است . فرمولاسیون این کرم , غنی شده از گریپ فروت و ویتامین C است که ضمن رطوبت رسانی به پوست , سبب روشن و شفاف شدن آن هم می شود .این مرطوب کننده نوتروژینا , سوای بستن منافذ پوست تا مدت 24 ساعت باعث محافظت رطوبت و آبرسانی به پوست می شود . این محصول دارنده حجم 50 میلی لیتر است و مورد تایید متخصصین میباشد .
 

کرم مرطوب کننده و روشن کننده صورت نوتروژینا

 

مزایای خرید کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی حجم 50 میل


مرطوب کننده فاقد چربی نوتروژینا مدل Refreshingly Clear برای پوست های مستعد لک طراحی شده است. این محصول بدون مسدود سازی منافذ پوست را برای 24 ساعت آبرسانی می نماید. این کرم مرطوب کننده فوق العاده توسط متخصصین پوست تولید شده و حس طراوت بعد از استفاده به علت بافت سبک و رایحه ملایم گریپ فروت ملموس است. عصاره گریپ فروت خاصیت روشن کنندگی برای پوست دارد.این کرم مرطوب کننده، Oil-Free بوده و پوست های چرب می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.فرمولاسیون و بافت سبک این محصول به گونه ای طراحی شده است که سبب مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش های بیشتر، نمی شود.

کرم مرطوب کننده و روشن کننده صورت نوتروژینا

 

ویژگی های کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی حجم 50 میل

مرطوب کننده و آبرسان پوست
دارای عصاره گریپ فروت و ویتامین C
روشن و شفاف کننده پوست
فاقد چربی 
حفظ رطوبت پوست تا 24 ساعت 
بدون بستن منافذ پوست
مناسب برای پوست های لک دار و جوش دار
حجم 50 میلی لیتر

 

کرم مرطوب کننده و روشن کننده صورت نوتروژینا

روش استفاده از کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی حجم 50 میل


شما میتوانید از کرم کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی صبح و شب روی پوست تمیز صورت خود استفاده شود.
در استفاده از کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی حجم 50 میل ممکن است به این محصولات احتیاج داشته باشید:
ژل شوینده مناسب پوست-تونر-کرم دور چشم

مشخصات

  • نوع محصول مراقبت از پوست
    کرم
  • خصوصیت
    مرطوب کننده
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    پوستهای چرب
  • ویتامینه
  • نوع ویتامین
    C
  • حاوی عصاره
  • نوع عصاره
    حاوی عصاره گریپ فروت صورتی
  • کشور سازنده
    فرانسه
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیکی
  • روش مصرف
    م مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا را روی پوست دست، صورت یا گردن خود پخش کنید و ماساژ دهید تا جذب شود. استفاده روزانه این محصول برای تمامی پوست ها بلامانع است. این مرطوب کننده نوتروژینا، بدون بستن منافذ پوست تا مدت ۲۴ ساعت باعث حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست می شود.این محصول مورد تایید متخصصان پوست می باشد و فاقد چربی است..
  • سایر توضیحات
    کرم مرطوب کننده و آبرسان مناسب پوست صورت مناسب پوست مستعد جوش و آکنه شاداب و سبک سازی پوست غیر کومدوژنیک
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.