ایستاگرام ما

اسکراب ضد جوش و روشن کننده باسن کاریته حجم 120 میلی لیتر

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : کرم و ژل ضد جوش
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع محصول مراقبت از پوست : کرم
  • کشور سازنده : چین
۱۷۰,۰۰۰ تومان
2 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  اسکراب , جوش , روشن , کننده , باسن , کاریته , حجم , میلی , لیتر , اسکراب جوش , اسکراب روشن , اسکراب کننده , اسکراب باسن , اسکراب کاریته , اسکراب حجم , اسکراب میلی , اسکراب لیتر , جوش اسکراب , جوش روشن , جوش کننده , جوش باسن , جوش کاریته , جوش حجم , جوش میلی , جوش لیتر , روشن اسکراب , روشن جوش , روشن کننده , روشن باسن , روشن کاریته , روشن حجم , روشن میلی , روشن لیتر , کننده اسکراب , کننده جوش , کننده روشن , کننده باسن , کننده کاریته , کننده حجم , کننده میلی , کننده لیتر , باسن اسکراب , باسن جوش , باسن روشن , باسن کننده , باسن کاریته , باسن حجم , باسن میلی , باسن لیتر , کاریته اسکراب , کاریته جوش , کاریته روشن , کاریته کننده , کاریته باسن , کاریته حجم , کاریته میلی , کاریته لیتر , حجم اسکراب , حجم جوش , حجم روشن , حجم کننده , حجم باسن , حجم کاریته , حجم میلی , حجم لیتر , میلی اسکراب , میلی جوش , میلی روشن , میلی کننده , میلی باسن , میلی کاریته , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر اسکراب , لیتر جوش , لیتر روشن , لیتر کننده , لیتر باسن , لیتر کاریته , لیتر حجم , لیتر میلی ,
معرفی اجمالی محصول

اسکراب ضد جوش و روشن کننده باسن کاریته karite با عصاره های گیاهی باعث رفع لک ها و جوش سرسیاه، جای جوش و جوش زیر پوستی و سفت شدن آن می شود. این اسکراب با دفع مواد زائد سنتز چربی را تسریع کرده و روند شل شدن و افتادگی باسن را کند می کند. این محصول از ایجاد ترک پوستی جلوگیری کرده و پوستی صاف، یکدست و روشن به ارمغان می آورد. همچنین حاوی هیالورونیک اسید و گلیسیرین بوده که موجب صاف و درخشان کردن پوست خواهد شد. علاوه بر این به فرم دهی باسن نیز کمک کرده و ظاهری جذاب تر و روشن به آن می دهد. این اسکراب علاوه بر باسن برای رفع تیرگی و جوش های زیربغل، گردن و زانو نیز مناسب می باشد. این محصول با افزایش متابولیسم باعث نرم کنندگی و صاف تر شدن پوست باسن می شود.

اسکراب ضد جوش و روشن کننده باسن کاریته karite در حجم 120 میلی لیتر تولید و عرضه شده است. این محصول جوش های زیر پوستی، ناهمواری پوست، دون دون شدن و ترک را از بین می برد. این اسکراب باسن با عصاره های طبیعی برای استفاده انواع پوست مناسب می باشد.

نحوه استفاده : مقدار مناسبی از این اسکراب را روی پوست ماساژ داده و بعد از چند دقیقه آبکشی نمایید. بهترین زمان استفاده از این محصول داخل حمام پس از شستشو پوست می باشد. برای ایجاد بهترین نتیجه در هفته یک الی سه مرتبه از این اسکراب استفاده کنید.

مشخصات

  • نوع محصول مراقبت از پوست
    کرم
  • خصوصیت
    ضد جوش و روشن کننده
  • مناسب برای
    پوست های معمولیپوستهای مستعد جوش و آکنه
  • ویتامینه
  • حاوی عصاره
  • کشور سازنده
    چین
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیکی
  • روش مصرف
    مقدار مناسبی از این اسکراب را روی پوست ماساژ داده و بعد از چند دقیقه آبکشی نمایید. بهترین زمان استفاده از این محصول داخل حمام پس از شستشو پوست می باشد. برای ایجاد بهترین نتیجه در هفته یک الی سه مرتبه از این اسکراب استفاده کنید.
  • سایر توضیحات
    ضد لک و روشن کننده حاوی هیالورونیک اسید افزایش متابولیسم جلوگیری از ترک پوستی رفع جوش زیر پوستی
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نقاط قوت

  • ضد لک و روشن کننده حاوی هیالورونیک اسید افزایش متابولیسم جلوگیری از ترک پوستی رفع جوش زیر پوستی حجم 120 میلی لیتر