نماد اعتماد

محصولات مشابه

ژل شستشوی صورت و بدن لاروش پوزای مدل Effaclar حجم 400 میلی لیتر La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel 400ML

  5  از  1  رای
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع محصول مراقبت از پوست : ژل
  • کشور سازنده : فرانسه
کلمات کلیدی :  شستشوی , صورت , بدن , لاروش , پوزای , مدل , effaclar , حجم , میلی , لیتر , شستشوی صورت , شستشوی بدن , شستشوی لاروش , شستشوی پوزای , شستشوی مدل , شستشوی effaclar , شستشوی حجم , شستشوی میلی , شستشوی لیتر , صورت شستشوی , صورت بدن , صورت لاروش , صورت پوزای , صورت مدل , صورت effaclar , صورت حجم , صورت میلی , صورت لیتر , بدن شستشوی , بدن صورت , بدن لاروش , بدن پوزای , بدن مدل , بدن effaclar , بدن حجم , بدن میلی , بدن لیتر , لاروش شستشوی , لاروش صورت , لاروش بدن , لاروش پوزای , لاروش مدل , لاروش effaclar , لاروش حجم , لاروش میلی , لاروش لیتر , پوزای شستشوی , پوزای صورت , پوزای بدن , پوزای لاروش , پوزای مدل , پوزای effaclar , پوزای حجم , پوزای میلی , پوزای لیتر , مدل شستشوی , مدل صورت , مدل بدن , مدل لاروش , مدل پوزای , مدل effaclar , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , effaclar شستشوی , effaclar صورت , effaclar بدن , effaclar لاروش , effaclar پوزای , effaclar مدل , effaclar حجم , effaclar میلی , effaclar لیتر , حجم شستشوی , حجم صورت , حجم بدن , حجم لاروش , حجم پوزای , حجم مدل , حجم effaclar , حجم میلی , حجم لیتر , میلی شستشوی , میلی صورت , میلی بدن , میلی لاروش , میلی پوزای , میلی مدل , میلی effaclar , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر شستشوی , لیتر صورت , لیتر بدن , لیتر لاروش , لیتر پوزای , لیتر مدل , لیتر effaclar , لیتر حجم , لیتر میلی ,
معرفی اجمالی محصول

La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel 400ML

ژل پاک کننده میکرو پیلینگ La Roche-Posay Effaclar یک ژل شستشوی صورت و بدن است که به طور خاص برای پوست های چرب و مستعد آکنه فرموله شده است. این شوینده با فرمول منحصر به فردی که اسید سالیسیلیک را در خود جای داده است، دارای خواص ضد التهابی، باکتریواستاتیک و همچنین تنظیم کننده سبوم است. به همین دلیل به تعادل مجدد میکروبیوم و کاهش تحریک کمک می کند. علاوه بر این، به از بین بردن ناخالصی ها، پاک کردن منافذ، کاهش جوش های سر سیاه و سفید، کنترل تولید سبوم کمک می کند. با خاصیت لایه برداری ملایم خود، آلودگی ها و سلول های مرده را عمیقا از بین می برد و تجدید سلولی را تحریک می کند و احساس خوشایندی از طراوت و لطافت را برای شما به ارمغان می آورد.

ژل شست و شوی صورت و بدن لاروش پوزای مدل Effaclar مناسب پوست چرب و مستعد آکنه حجم 400 میل

ژل شست و شو صورت لاروش پوزای مدل Effaclar یک محصول پرطرفدار در زمینه مراقبت از پوست حساس, پوست مختلط تا چرب, پوست مستعد آکنه است. این ژل شست و شو صورت با حجم 400 میلی‌لیتر، حاوی ترکیبات مؤثری است که به پاک کردن پوست چرب و آکنه‌ای کمک می‌کند. ترکیب اصلی این ژل شامل اسید سالیسیلیک است. اسید سالیسیلیک یک ماده فعال کاهنده ترشح چربی پوست است و به پاک کردن منافذ چربی و کنترل ترشح چربی پوست کمک می‌کند. این محصول  در حفظ تعادل رطوبتی پوست نیز موثر است  این ژل شست و شو صورت باعث تسکین التهابات و قرمزی‌های پوستی می‌شود و به بهبود وضعیت پوست کمک می‌کند.
 

ژل شست و شوی صورت و بدن لاروش پوزای مدل Effaclar مناسب پوست چرب و مستعد

مزایای ژل شستشوی صورت لاروش پوزای مدل Effaclar

این ژل شست و شو صورت دارای بافتی سبک و غیر کمدون زا است که از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول فاقد الکل، پارابن، چربی و هرگونه مواد حساسیت‌زا است . این محصول قابلیت پاکسازی آرایش و آلودگی‌های موجود بر روی پوست صورت را هم داراست که به پوست شما کمک می‌کند تا تازه و شفاف باقی بماند.در نهایت این ژل شست و شو صورت به پوست شما کمک می‌کند تا چربی اضافی پوست شما را پاک کرده و پوست شما سالم و شاداب باقی بماند.

مشخصات اصلی محصول

  • پاک کننده عمیق منافذ پوستی

  • تنظیم کننده چربی پوست

  • جلوگیری از بروز حساسیت و خشکی

  • ضد آکنه و جوش صورت

  • شاداب کننده  و شفاف کننده پوست

نحوه استفاده از ژل شست و شوی صورت و بدن لاروش پوزای مدل Effaclar مناسب پوست چرب و مستعد آکنه

ابتدا صورت خود را با آب ولرم بشویید و سپس ژل را به صورت یک لایه نازک روی پوست خود بمالید و صورتتان را ماساژ دهید تا ژل به خوبی کف کند. پس از این کار، پوستتان را آبکشی کنید. در ضمن این ژل برای شستشوی آرایش چشم مناسب نیست برای همین از برخورد آن با چشم هایتان پیشگیری کنید.

درباره برند لاروش پوزای

برند لاروش پوزای در زمینه تولید محصولات بهداشتی پوستی از سال 1975 فعالیت خود را آغاز کرده است. پدیدآور این برند از چشمه آب گرم شهر لاروش پوزه، که حاوی املاح معدنی و سلنیوم است، الهام گرفته و با تولید محصولاتی با تاثیرگذاری بالا و رضایتمندی مشتریان، به بهبود عارضه‌های پوستی کمک می‌کند. برند لاروش پوزه به فرمولاسیون و ترکیبات سازنده محصولاتش اهمیت ویژه‌ای داده و در تولید آنها از ترکیبات مضر و رایحه‌های مصنوعی استفاده نمی‌کند تا محصولاتی فاقد آلرژی و حساسیت پوستی را تولید کند.

مشخصات

  • نوع محصول مراقبت از پوست
    ژل
  • حجم
    400 میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوستهای چربپوستهای حساسپوستهای مستعد جوش و آکنه
  • ویتامینه
  • حاوی عصاره
  • کشور سازنده
    فرانسه
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    بافت سبک و غیر کمدون زا, پاک کنندگی عمیق منافذ پوست, پاک کننده آرایش و آلودگی های صورت, پاکسازی پوست از آلودگی و چربی, پاکسازی چربی اضافی, تنظیم کننده چربی پوست, جلوگیری از بروز حساسیت و خشکی پوست, شاداب کننده و شفاف کننده پوست, ضد آکنه و جوش صورت, ضد حساسیت
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
ارتباط با لیدی لرد 💬
🥰😍 منتظر صدای گرمتان هستیم 💬
(نشان،بله،ایتا،واتساپ،اینستاگرام،تلفن های تماس)