ایستاگرام ما

سرم تقویت کننده مژه و ابرو دی اوردینری مدل PEPTIDE حجم 5 میلی لیتر The Ordinary Multi-Peptide Lash and Brow Serum

  5  از  1  رای
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان
2 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

The Ordinary Multi-Peptide Lash and Brow Serum

سرم تقویت کننده مژه و ابرو اوردینری مولتی پپتید لش اند برو محصولی بی نظیر برای بهبود و تقویت تارهای نازک و کم پشت مژه ها و ابروها می باشد. فرمولاسیون غنی و مغذی این سرم با استفاده از 11 ماده کلیدی شامل چهار کمپلکس پپتیدی، عصاره های طبیعی و مواد فعال در کنار فناوری های جدید فرموله شده است. از این رو به تغذیه و محافظت از مژه ها و ابروهای شما کمک کرده تا به بهترین شکل از افزایش تراکم و ضخامت آن ها حمایت کند. سرم تقویت کننده مژه و ابرو مولتی پپتید اوردینری تراکم و ظاهر کلی ابرو و مژه ها را در کمتر از چهار هفته افزایش و بهبود می دهد. 

سرم تقویت کننده مژه و ابرو اوردینری مولتی پپتید لش اند برو محصولی بی نظیر برای بهبود و تقویت تارهای نازک و کم پشت مژه ها و ابروها می باشد. فرمولاسیون غنی و مغذی این سرم با استفاده از 11 ماده کلیدی شامل چهار کمپلکس پپتیدی، عصاره های طبیعی و مواد فعال در کنار فناوری های جدید فرموله شده است. از این رو به تغذیه و محافظت از مژه ها و ابروهای شما کمک کرده تا به بهترین شکل از افزایش تراکم و ضخامت آن ها حمایت کند. سرم تقویت کننده مژه و ابرو مولتی پپتید اوردینری تراکم و ظاهر کلی ابرو و مژه ها را در کمتر از چهار هفته افزایش و بهبود می دهد. 
 

سرم ابرو اوردینری

معرفی سرم تقویت کننده مژه و ابرو اوردینری Multi-Peptide Lash and Brow

داشتن مژه ها و ابروهایی پرپشت و حجیم می تواند تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی صورت ما داشته باشد. به همین خاطر است که بسیاری از افراد همواره به دنبال یافتن تکنیک ها یا محصولاتی هستند که باعث پر شدن ابرو و مژه هایشان شود. سرم تقویت مژه و ابرو مولتی پپتید برند The Ordinary به طور ویژه برای بهبود ظاهر مژه ها و ابروها و ضخیم تر، پرتر و سالم تر شدن آن ها طراحی شده است. این محصول برای همه انواع پوست و موها مناسب می باشد. لذا به تقویت و بهبود رشد مژه و ابروها کمک کرده و سبب ضخیم و محکم تر شدنشان می شود. 

 

توضیحات تکمیلی سرم حجم دهنده مژه و ابرو مولتی پپتید اوردینری

سرم مخصوص مژه و ابرو مولتی پپتید اوردینری دارای فرمولاسیونی سبک و بر پایه آب و بدون چربی می باشد. این سرم حاوی ترکیبی از پپتیدها، آرژنین، اسیدهای آمینه، ویتامین B5 و E، پروتئین ها و چندین عامل تقویت کننده دیگر است. این مواد به خوبی ریشه مژه و ابروها را تغذیه می کنند و باعث رشد و تقویت آن ها می شوند. سرم مژه و ابرو مولتی پپتید اردینری دارای اپلیکاتور بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. این محصول فرمولی وگان، گیاهی و بدون تست حیوانی دارد. همچنین فاقد مواد مضری همچون پارابن، فرمالدئید، فتالات، روغن معدنی، سولفات، گلوتن، الکل، سیلیکون و بو است.
 

اوردینری

مشخصات سرم مولتی پپتید اوردینری تقویت کننده مژه و ابرو 

•    حجم دهنده و تقویت کننده مژه و ابرو 
•    فرمولی غنی و حاوی 11 ماده فعال شامل چهار کمپلکس پپتیدی، عصاره های طبیعی و ...
•    سرشار از پپتایدها، آرژنین، اسیدهای آمینه، ویتامین B5 و E، پروتئین ها
•    تغذیه کننده و محافظت از مژه ها و ابروها 
•    ایده آل برای بهبود رشد و تقویت تارهای نازک و کم پشت مژه ها و ابروها 
•    افزایش تراکم و بهبود ظاهر کلی ابرو و مژه ها در کمتر از چهار هفته 
•    ایجاد مژه ها و ابروهایی ضخیم تر، پرتر و سالم تر 
•    دارای فرمولاسیونی سبک و بر پایه آب و بدون چربی 
•    دارای اپلیکاتور و قابلیت استفاده بسیار آسان 
•    فاقد پارابن، فرمالدئید، فتالات، روغن معدنی، سولفات، گلوتن، الکل، سیلیکون
•    فرمول وگان، گیاهی و بدون تست حیوانی 
•    مناسب برای همه انواع پوست و مو
•    حجم: 5 میلی لیتر

 

مواد موثر

این محصول حاوی ترکیبات تقویت کننده بسیار زیادی می باشد. استیل تتراپپتید-3 ، بیوتینول تری پپتید-1 و پانتنول، میریستویل پنتاپپتید-17، الیگوپپتید-2 همگی جزو ترکیبات موثری هستند که به بهبود تراکم و ضخامت مو کمک می کنند. در نتیجه باعث تقویت رشد موهای ابرو و مژه ها می شوند. پپتیدهای گیاهی، عصاره برگ کاملیا سیننسیس، عصاره چوب لاریکس اروپا و کلرید روی، گلیسرین، کافئین، آرژینین، گلیسین، گلیکوپروتئین ها، عصاره برگ چای سبز، ویتامین  Eو آنتی اکسیدان، اسیدهای آمینه، ویتامین B5 و ... بخشی از ترکیبات بکار رفته در این فرمولاسیون غنی هستند. 
 

اوردینری

طرز استفاده

از این سرم بعد از تمیز کردن و خشک کردن محل مورد نظر استفاده کنید. هر روز صبح و شب یک لایه نازک از سرم را با اپلیکاتور در امتداد خط مژه و ابروها بزنید. 
مراقبت باشید که نواحی چشمتان با اطراف تماس پیدا نکند. 

نقد و بررسی سرم تقویت کننده مژه و ابرو مولتی پپتاید اردینری

سرم اوردینری مولتی پپتید مخصوص مژه و ابرو یک محصول بسیار موثر می باشد که به وضوح سبب بهبود رشد و قوی شدن مژه ها و ابروها می شود. این سرم به دلیل داشتن ترکیباتی موثر و قوی، تقویت و رشد سالم مژه و ابروها کمک می کند. بنابراین برای افرادی که دچار ریزش یا کم پشتی مژه و ابرو هستند، ایده آل است. با انجام یک مطالعه اثربخشی مستقل که بر روی 30 نفر در یک دوره 12 هفته ای انجام شد، مشخص شده است که این سرم در کمتر از 4 هفته سبب بهبود قابل توجهی در حجم مژه و ابرو و همچنین پری و تراکم آن ها می شود. برای کسب بهترین و سریع ترین نتیجه، بهتر است به طور منظم از این سرم استفاده شود. به این ترتیب پس از مدت کوتاهی مشاهده می کنید که ابرو و مژه ها بلندتر و پرتر شده اند. با استفاده از این محصول تفاوت زیادی در ابروها و مژه ها ایجاد شده و ریزش آنها کمتر می شود. این سرم سالم ترین و قوی ترین و زیباترین مژه ها را به شما می دهد. 

 

The Ordinary Multi-Peptide Lash and Brow Serum

The Multi-Peptide Lash and Brow Serum is a light, non-greasy formula designed to support thicker, fuller, and healthier-looking lashes and brows. By utilizing 11 active ingredients, including four peptide complexes and a series of natural extracts, this twice-daily serum works to help nourish and protect your lashes and brows while enhancing the look of density and overall appearance in as little as four weeks.

مشخصات کلی

  • خصوصیت
    حجم دهنده
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • ویتامین
  • عصاره
  • حجم
    5 میلی لیتر
  • کشور سازنده
    آمریکا
  • روش مصرف
    این سرم دو بار در روز با استفاده از 11 ماده فعال شامل چهار کمپلکس پپتیدی و یک سری عصاره طبیعی به تغذیه و محافظت از مژه ها و ابروها کمک می کند و در عین حال تراکم و ظاهر کلی را در کمتر از چهار هفته افزایش می دهد.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.