ایستاگرام ما

شامپو ضد شوره سر آلپسین مدل Dandruff Killer حجم 250 میلی لیتر مدل k 09554A

  5  از  1  رای
برند : آلپسین
دسته بندی : شامپو مو
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۶۵۰,۰۰۰ تومان
4 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  شامپو , شوره , آلپسین , مدل , dandruff , killer , حجم , میلی , لیتر , 09554a , شامپو شوره , شامپو آلپسین , شامپو مدل , شامپو dandruff , شامپو killer , شامپو حجم , شامپو میلی , شامپو لیتر , شامپو 09554a , شوره شامپو , شوره آلپسین , شوره مدل , شوره dandruff , شوره killer , شوره حجم , شوره میلی , شوره لیتر , شوره 09554a , آلپسین شامپو , آلپسین شوره , آلپسین مدل , آلپسین dandruff , آلپسین killer , آلپسین حجم , آلپسین میلی , آلپسین لیتر , آلپسین 09554a , مدل شامپو , مدل شوره , مدل آلپسین , مدل dandruff , مدل killer , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , مدل 09554a , dandruff شامپو , dandruff شوره , dandruff آلپسین , dandruff مدل , dandruff killer , dandruff حجم , dandruff میلی , dandruff لیتر , dandruff 09554a , killer شامپو , killer شوره , killer آلپسین , killer مدل , killer dandruff , killer حجم , killer میلی , killer لیتر , killer 09554a , حجم شامپو , حجم شوره , حجم آلپسین , حجم مدل , حجم dandruff , حجم killer , حجم میلی , حجم لیتر , حجم 09554a , میلی شامپو , میلی شوره , میلی آلپسین , میلی مدل , میلی dandruff , میلی killer , میلی حجم , میلی لیتر , میلی 09554a , لیتر شامپو , لیتر شوره , لیتر آلپسین , لیتر مدل , لیتر dandruff , لیتر killer , لیتر حجم , لیتر میلی , لیتر 09554a , 09554a شامپو , 09554a شوره , 09554a آلپسین , 09554a مدل , 09554a dandruff , 09554a killer , 09554a حجم , 09554a میلی , 09554a لیتر , آلپسین خرید , خرید آلپسین , الپسین , alpecin , alpecin anti dundroof , داندروف , ضد شوره آلپسین , داندروف کیلر ,
معرفی اجمالی محصول

شوره‌ی سر از مشکلات بسیار شایع مو است که علاوه بر اینکه ظاهر نازیبایی برای موی سر ایجاد می‌کند می‌تواند هشداری برای مشکلات قارچی پوست سر باشد. پوست سر در حالت طبیعی همراه می‌ریزد و پوست جدید جایگزین می‌شود که البته این پوسته ریزی با چشم غیرمسلح قابل‌مشاهده نیست. در صورتی که پوست سر دچار مشکل شود، پوسته ریزی زیاد می‌شود. با افزایش ترشح چربی، میکروب‌ها و میکروارگانیسم‌ها که در حالت طبیعی روی پوست سر وجود دارند، رشد کرده و زیاد می‌شوند و تعادل طبیعی پوست را به هم می‌ریزند. نتیجه‌ی این می‌شود که چربی ترشح‌شده تجزیه می‌شود و باعث التهاب و خارش پوست سر می‌شود و جدا شدن پوسته‌های سر را زیاد می‌کند. چربی این پوسته‌ها را به هم چسبانده، بزرگ می‌کند و باعث می‌شود روی موها دیده شوند. برای رفع این مشکل می‌توان از شامپوی ضد شوره‌ی آلپسین استفاده کرد. این شامپو اولین شامپوی شرکت معروف آلپسین است که دارای چهار ماده‌ی مؤثر در ترکیب خود است. این مواد به کمک یکدیگر از ایجاد شوره‌ی سر جلوگیری می‌کنند. دو عدد از این مواد پیریوتیون روی و پیروکتون اولامین هستند که جزو مواد ضد قارچ و ضد باکتری به حساب می‌آیند. این مواد نقش پیشگیری کنندگی دارند و از به وجود آمدن شوره‌های جدید جلوگیری می‌کنند و علاوه بر این تعادل چربی پوست سر را نیز حفظ می‌کنند. اسید سالیسیلیک و اسید فوماریک نیز دو ماده‌ی دیگر هستند که شوره‌های ایجادشده روی پوست سر را برطرف می‌کنند. با برطرف شدن پوسته‌های اضافی، سطح پوست سر صاف‌تر شده و دیگر مکانی برای رشد میکروارگانیسم‌ها وجود نخواهد داشت. گذشته از این چهار ماده‌ی ذکرشده، مواد دیگری مانند پانتنول، آلانتونین و یک ترکیب انحصاری آلپسین نیز در این شامپو وجود دارد که التهاب پوست سر را کم می‌کند و به مقاومت آن در برابر عوامل خارجی می‌افزاید. برای استفاده از شامپو باید آن را روی سر ریخته و ماساژ داد و سپس بعد از استفاده از آن 3 الی 4 دقیقه بعد می‌توان آبکشی کرد. به طور خلاصه شامپوی Alpecin Dandruff Killer با داشتن مواد مؤثر فراوان در ترکیب خود ضمن از بین بردن شوره‌های موجود از ایجاد شوره‌های جدید جلوگیری می‌کند.

شامپو ضد شوره آلپسین Dandruff Killer یک محصول مراقبت از مو آلمانی است که با فرمولاسیون قوی خود باعث از بین رفتن شوره های سر و جلوگیری از ایجاد شوره های جدید می‌شود.

ترکیبات فعال پیروکتون اولامین و اسید فوماریک دشمن شماره 1 شوره های سر بوده و باعث حل کردن باکتری ها، قارچ ها و مخمرها در خود شده و پوست سر را پاکسازی می‌کند.

بعد از استفاده پوست سر صاف می‌شود به طوری که تجمع شکل گرفته توسط میکروارگانیسم ها به طور پایدار کاهش می‌یابد.

عواقب قارچ ها، باکتری ها و مخمرها در صورت عدم درمان چیست؟ میکروارگانیسم ها از چربی پوست سر تغذیه می‌کنند و باعث ترشح موادی می‌شوند که پوست سر را تحریک می‌کند. تحریک دائمی نه تنها باعث ایجاد ناراحتی هایی مانند خارش می شود، بلکه باعث پوسته پوسته شدن، التهاب و حساسیت پوست سر را نیز به دنبال دارند.

آیا شامپو ضد شوره برای استفاده روزانه مناسب است؟
دفعات استفاده از شامپو ضد شوره آلپسین به شدت شوره سر شما بستگی دارد. شامپو ضد شوره سر را می توان به صورت روزانه استفاده کرد. پانتنول، آلانتوئین و گالنیک تصفیه شده از تحریک جلوگیری می‌کند و مقاومت پوست سر را تقویت می‌کند.

ویژگی ها

  • رفع شوره کف سر
  • از بین بردن خارش پوست سر
  • جلوگیری از بروز شوره
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • افزایش مقاومت کف سر
  • تسکین دهنده و التیام بخش
  • فاقد سیلیکون

فرمولاسیون

شامپو ضد شوره آلپسین فاقد سیلیکون بوده و چسبندگی قابل توجهی به موهای شما می‌دهد. مهم ترین ترکیبات موجود در این شامپو شامل موارد زیر است.

پیروکتون اولامین: در برابر قارچ ها، مخمرها و باکتری ها موثر است.از ایجاد مجدد شوره سر جلوگیری کرده و تعادل طبیعی پوست سر را بازیابی می‌کند.

اسید فوماریک: از اثر پیروکتون اولامین حمایت کرده و از بین بردن شوره سر را آسان می‌کند.

پانتنول آلانتوئین: حضور این دو عنصر به همراه گالنیک های تصفیه شده از تحریک پوست کف سر جلوگیری کرده و مقاومت پوست سر را بالا می‌برد.

نحوه مصرف

مناسب برای مبارزه روزانه با شوره سر: مقدار مناسبی از شامپو را به طور مساوی روی موهای مرطوب مالیده و ماساژ دهید. بلافاصله بعد از آن آبکشی کنید. برای پیشگیری از ریزش موی ارثی، بعد از هر بار شستشوی مو از محلول تقویت کننده مو آلپسین استفاده کنید.

مشخصات کلی

  • خصوصیت
    ضدشورهآنتی باکتریالضد قارچطراوت بخش
  • مخصوص
    موهای چرب
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • ویتامین
  • عصاره
  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور سازنده
    آلمان
  • روش مصرف
    مناسب درمان شوره‌های خفیف و شدید- طریقه مصرف: ۲ بار در هفته، به مدت ۴ الی ۵ دقیقه بر روی موها مانده و سپس بشویید.
  • سایرتوضیحات
    تسکین سوزش پوست سر- کمپلکس ضد شوره حاوی چهار ماده تشکیل دهنده فعال برای ایجاد ثبات در شرایط پوست سر با خواص لایه بردار- حاوی زیتک، پانتنول و آلانتوئین برای کاهش التهاب و افزایش مقاومت پوست سرکمپلکس زینک پریتایون و پیراکتون الامین با خواص ضد میکروبی، از بین برنده‌ی قارچ، باکتری و مخمرها از سطح پوست سر- جلوگیری از تکثیر میکروارگانیسم‌ها در ناحیه‌ی اپیدرم- طراوت بخشی به مو- مناسب درمان شوره‌های خفیف و شدید- طریقه مصرف: ۲ بار در هفته، به مدت ۴ الی ۵ دقیقه بر روی موها مانده و سپس بشویید.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نقاط قوت

  • چهار ماده فعال مختلف با چهار حالت مختلف از یک سیستم دفاع موثر ضد شوره تشکیل می دهند تسکین دهنده سوزش سر پوست، از بین بردن شوره سر و ۴ برابر دفاع در برابر شوره سر است مناسب برای استفاده روزانه در برابر شوره سر مناسب برای شوره سر چرب