ایستاگرام ما

پاستیل تقویت مو و ضدریزش 60 عددی هیرتامین Hairtamin Gummy Stars

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۱,۷۸۰,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  پاستیل , تقویت , ضدریزش , عددی , هیرتامین , hairtamin , gummy , stars , پاستیل تقویت , پاستیل ضدریزش , پاستیل عددی , پاستیل هیرتامین , پاستیل hairtamin , پاستیل gummy , پاستیل stars , تقویت پاستیل , تقویت ضدریزش , تقویت عددی , تقویت هیرتامین , تقویت hairtamin , تقویت gummy , تقویت stars , ضدریزش پاستیل , ضدریزش تقویت , ضدریزش عددی , ضدریزش هیرتامین , ضدریزش hairtamin , ضدریزش gummy , ضدریزش stars , عددی پاستیل , عددی تقویت , عددی ضدریزش , عددی هیرتامین , عددی hairtamin , عددی gummy , عددی stars , هیرتامین پاستیل , هیرتامین تقویت , هیرتامین ضدریزش , هیرتامین عددی , هیرتامین hairtamin , هیرتامین gummy , هیرتامین stars , hairtamin پاستیل , hairtamin تقویت , hairtamin ضدریزش , hairtamin عددی , hairtamin هیرتامین , hairtamin gummy , hairtamin stars , gummy پاستیل , gummy تقویت , gummy ضدریزش , gummy عددی , gummy هیرتامین , gummy hairtamin , gummy stars , stars پاستیل , stars تقویت , stars ضدریزش , stars عددی , stars هیرتامین , stars hairtamin , stars gummy ,
محصول هیرتامین پاستیلی چیست؟  
برند هیرتامین (HAIRtamin) یک برند آمریکایی معتبر است که به‌واسطه محصولات تخصصی موی خود به ویژه مکمل‌های مغذی مو، در سراسر دنیا شناخته شده است. مکمل موی پاستیلی  این برند، یک انتخاب خوشمزه و مفید است که از رشد و تقویت موهای شما حمایت می‌کند.
این پاستیل‌های جذاب و خوشرنگ با مواد مغذی خود کمک می‌کنند تا موهای قوی‌تر، بلندتر و ضخیم‌تری داشته باشید.
این مکمل قدرتمند، حاوی مجموعه‌ای از ترکیبات تقویت‌کننده مو به‌علاوه مواد و عناصر مورد نیازی است که بدن برای برای رشد موهای سالم به آن احتیاج دارد.
در بررسی‌های بالینی ثابت شده که مواد موثره درون پاستیل‌ها به رشد و تقویت مو کمک کرده و از ساختار سالم و قوی فیبرهای مو حمایت می‌کنند. همچنین می‌توانند در کاهش ریزش و نازکی مو ناشی از کمبود مواد مغذی، موثر باشند.
پاستیل ویتامینه مو هیرتامین برای مصرف روزانه به مدت یک ماه در نظر گرفته شده و حاوی 60 عدد پاستیل است. مصرف‌کننده باید روزی دو عدد از آن را همراه با غذا در صبح یا شب مصرف کند.
ترکیبی قدرتمند از مواد دوستدار مو شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی، ترکیبات گیاهی و کمپلکس‌های آنتی‌اکسیدانی در این پاستیل‌ها وجود دارد. این مواد به‌طور همزمان رشد مو را از فولیکول تقویت کرده و باعث افزایش رشد موهای زیبا و سالم می‌شوند.
علاوه‌بر بالا بردن سرعت رشد مو، استفاده از پاستیل مکمل تقویت کننده رشد موی Hairtamin به‌مرور زمان میزان ریزش و شکنندگی موها را کاهش می‌دهد. همچنین با فرمولاسیون وگان خود موها را ضخیم‌تر و درخشان‌تر می‌کنند.
این مکمل برای بزرگسالان و استفاده سنین 18 به بالا تولید شده است. توصیه می‌شود برای دستیابی به نتیجه ایده‌آل، بطور منظم و بین 60 تا 90 روز از این مکمل‌ها استفاده کنید. انتخاب پاستیل برای افرادی که مشکل بلع کپسول دارند یا در مصرف منظم مکمل سستی می‌کنند، انتخاب بهتری است.
چرا از محصول هیرتامین پاستیلی استفاده میکنیم؟
ترکیبات طبیعی موجود در قرص تقویت کننده مو پاستیلی هیرتامین با خاصیت آنتی اکسیدانی بالا، مو را در برابر آسیب های اشعه آفتاب ماند BUV و UVA و همچنین عوامل محیطی مانند آلودگی هوا و …. مقاوم کرده و سلامت مو را حفظ میکند.
شکل پاستیلی این قرص باعث شده تا مصرف آن برای افرادی که به دلیل تداخل دارویی یا مشکلات گوارشی و یا سختی قورت دادن قرص و کپسول از خوردن آن امتناع میکنند، راحت و قابل مصرف باشد.
علاوه بر موارد ذکر شده طعم دلپذیر پاستیل ها که فاقد گلوتن و مواد رنگ دهنده و طعم دهنده‌ی مصنوعی است و ترکیبی کاملا گیاهی (Vegetarian) و طبیعی دارد باعث میشود با خیالی راحت و بدون ترس از عوارض سوء آن استفاده شود.
قرص تقویت مو پاستیلی هیرتامین با فرمولاسیون منحصر بفرد خود، از هر نظر مو را تقویت کرده و با کمک به سلامت آن و افزایش رشد و جلوگیری از ریزش مو، موهایی سالم، پرپشت و زیبا را به ارمغان آورد.
پاستیل تقویت کننده مو هیرتامین، از بهترین و قوی ترین محصولات تقویتی و افزایش رشد مو در دنیا بشمار می‌رود. این محصول خوشمزه و دوست داشتنی، ترکیبی تخصصی از انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد گیاهی ارگانیک برگرفته از دل طبیعت را شامل می شود.
قرص پاستیلی هیرتامین تا حد زیادی در افزایش رشد و همچنین تقویت مو موثر می‌باشد. و با تقویت فولیکول های مو، در درمان ریزش و افزایش شادابی و سلامت مو نقش ویژه‌ای ایفا میکند.
طراحی قرص پاستیلی تقویت کننده مو برند هیرتامین به نحوی است که بلع و مصرف آن آسان و طعمی دلپذیر دارد و میتوان بدون نیاز به آب و غذا آن را مصرف کرد.
این محصول با فرمولاسیون کاملا گیاهی و فاقد مواد شیمیایی مضر بصورت طبیعی توانایی افزایش ضخامت، طول، استحکام و همچنین حجم مو را دارد و به مو ظاهری درخشان، پرپشت و سالم هدیه میدهد.
مزایای کلیدی هیرتامین گامی استار پاستیلی :
  • تقویت و افزایش رشد و ضخامت مو
  • کمک به سلامت مو و جلوگیری از ریزش آن
  • رشد مجدد مو در قسمت های ریخته شده
  • تقویت موهای نازک و ضعیف و جلوگیری از ریزش مو
  • ترمیم، بازسازی و تقویت موی آسیب دیده
  • حاوی ویتامین C ، D ، B12 ، زینک، زردچوبه و فالوت
  • حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین A ، B7 
  • فرمولاسیون کاملا گیاهی (وگان)
  • فاقد گلوتن، طعم و رنگ دهنده شیمیایی و محصولات تراریخته GMO
  • هضم سریع مناسب گوارش حساس
  •  مناسب برای انواع مو 
  •  مناسب خانمها و آقایان
  •  حاوی 60 عدد قرص پاستیلی
مشخصات هیرتامین گامی استار پاستیلی و عناصر آن:
ترکیبات تشکیل دهنده Gummy Stars هیرتامین شامل:
انواع ویتامین مانند ویتامین A، D3، C، B3 ،B5 ،B6 ، B7 ، B9 و B12 می‌باشد.
علاوه بر آن این محصول فوق العاده حاوی سلنیوم، زینک، فلفل سیاه، زردچوبه، سیب، توت فرنگی، بلوبری، انار و زغال اخته میباشد که ترکیب تمام این مواد در کنار یکدیگر، مکملی ویتامینه، تقویت کننده و سرشار از آنتی اکسیدان را تشکیل میدهد که برای افزایش رشد و بهبود سلامت کلی مو ضروری و عالی است.
اطلاعات تغذیه ای و نحوه مصرف هیرتامین گامی استار پاستیلی :
مصرف روزانه این پاستیل ها دو عدد در روز می باشد و به دلیل دارویی بودن آن نباید از این مقدار بیشتر شود. نیازی به آشامیدن آب بعد از خوردن آن وجود ندارد و مانند پاستیل های خوراکی می باشد. در هر ساعتی از شبانه روز می توانید میل و قبل از بلعیدن به طور کامل بجوید. توصیه می کنیم برای دیدن نتایج حداقل ۶۰ روز HAIRtamin مصرف کنید.
سایر مطالب :
ترکیبات موثر درون مکمل پاستیلی Gummy Stars هیر تامین
ویتامین A
همه سلول‌های بدن برای رشد به ویتامین A نیاز دارند و موهای ما نیز به عنوان سریع‌ترین بافت در حال رشد بدن، برای رشد نیازمند این ماده هستند. این ویتامین موجب بهبود فعالیت و رشد سلول‌های پوست سر نیز شده و میزان تولید چربی در آن را تقویت می‌کند.
پس پاستیل ویتامینه مو هیرتامین از خشک شدن پوست سر و تارهای مو جلوگیری می‌کند. علاوه‌بر این، ویتامین A به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند، همچنین از فولیکول‌های مو در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.
ویتامین C
ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان مفید است که به سلامت سلول‌های بدن و محافظت از آن‌ها در برابر استرس‌های اکسیداتیو کمک می‌کند. همچنین تولید طبیعی کلاژن را در پوست سر تقویت می‌کند. رشته‌های کلاژن مسئول استحکام فولیکول‌های مو و در نتیجه تارهای مو هستند.
بنابراین تامین ویتامین سی مورد نیاز روزانه در پاستیل مکمل تقویت کننده رشد موی Hairtamin باعث تقویت سلامت مو، کاهش ریزش و بهبود رشد موها خواهد شد. در حالی که کمبود آن می‌تواند منجر به خشک‌شدن مو و ایجاد موخوره شود.
ویتامین D3 در پاستیل ویتامینه مو هیرتامین
این ویتامین به بیدار شدن فولیکول‌های موی خوابیده کمک کرده و رشد و نمو موهای جدید را تسهیل می‌کند. همچنین می‌تواند فولیکول‌های جدیدی برای رشد مو نیز ایجاد کند.
نیاسینامید یا ویتامین B3
نیاسینامید یک آنتی‌اکسیدان است که به بهبود سلامت فولیکول‌های مو کمک کرده و تحریک و التهابات پوست سر را کاهش می‌دهد. این ویتامین به‌دلیل خاصیتش در تقویت گردش خون، در رشد موهای بلند و قوی نقش حیاتی دارد.
این ماده فوق‌العاده همچنین به بازسازی پروتئین‌های کراتین (که از نازک و ترد شدن موهای شما جلوگیری می‌کند)، کمک می‌کند. بنابراین پاستیل مکمل تقویت کننده رشد موی Hairtamin به دلیل داشتن ویتامین B3 ضخامت، انعطاف‌پذیری و براقیت مو را افزایش می‌دهد.
نیاسینامید می‌تواند تولید چربی در پوست سر را تنظیم کند تا از خشکی یا چربی بیش از حد آن جلوگیری شود. پس در حالی که از سد چربی پوست سر شما محافظت می‌کند، از آن در برابر از دست دادن رطوبت محافظت خواهد کرد.
ویتامین B6
این ویتامین نقش اثبات شده‌ای در رشد سریع‌تر موها، ساختار ضخیم‌تر فیبر مو و افزایش نرمی و لطافت تارهای مو دارد. همچنین شواهد مشخص کرده‌اند که می‌تواند در کاهش ریزش مو به‌خصوص ریزش موی ناشی از آلوپسی، موثر باشد.
و یتامین B6 در پاستیل ویتامینه مو هیرتامین، به دلیل نقش آن در متابولیسم پروتئین‌ها، از رشد موهای سالم حمایت می‌کند. همچنین دسترسی سلول‌های سازنده مو به اسیدهای آمینه مورد نیاز (واحدهای سازنده پروتئین) برای ساخت پروتئین مو را تضمین می‌کند.
  ویتامین B9 یا فولات
فولات موجود در پاستیل مکمل تقویت کننده رشد موی Hairtamin از ترکیبات ضروری برای رشد و حفظ سلامت مو است. فولات می‌تواند علاوه‌بر تقویت رشد موها، در افزایش حجم آن‌ها و جلوگیری از سفیدی زودرس مو موثر باشد. اسید فولیک به سالم ماندن گلبول‌های قرمز خون نیز کمک می‌کند.
ویتامین B12
B12 با کمک به تولید گلبول‌های قرمز غنی از اکسیژن، که فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کنند، رشد موی سالم را تقویت می‌کند. کمبود این ویتامین شایع است و بهتر است که با مصرف یک مکمل مو، میزان مورد نیاز آن برای بدن تامین شود. کمبود این ویتامین می‌تواند باعث ریزش مو شود.
ویتامین B7 یا بیوتین در پاستیل ویتامینه مو هیرتامین
بیوتین متابولیسم چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌ها را که برای موهای ضخیم و افزایش رشد مورد نیاز است، افزایش می‌دهد. بیوتین گاهی اوقات به‌عنوان ویتامین H نیز شناخته می‌شود و از مو در برابر خشکی و فولیکول‌های شکننده مو که از رشد مو جلوگیری می‌کند، محافظت می‌کند.
همچنین انعطاف‌پذیری فولیکول‌های مو و قشر مو را افزایش می‌دهد تا از شکستگی و آسیب بیشتر (که مانع ضخیم‌شدن و رشد خوب موها می‌شود) جلوگیری کند. کمبود بیوتین در ریزش و نازکی مو موثر است و پاستیل مکمل تقویت کننده رشد موی Hairtamin این کمبود را برطرف می‌کند.
ویتامین B5 یا پانتوتنیک اسید
این ویتامین از مهم‌ترین مواد برای تقویت موهاست که به بازسازی فیبرهای مو و افزایش استحکام آن‌ها کمک می‌کند. این بازسازی، موهایی را که به دلیل استفاده مکرر از سشوار یا ابزارهای حرارتی مو ، شستشوی زیاد یا قرارگرفتن در معرض نور آفتاب آسیب دیده، احیا می‌کند.
ترکیب پانتوتنیک اسید با سایر مواد مغذی پاستیل ویتامینه مو هیرتامین ، از موهای شما در برابر شکستگی محافظت کرده و باعث قوی و براق‌شدن آن‌ها می‌شود.
عنصر روی و سلنیوم
زینک یک ماده معدنی ضروری برای بدن است که نقش مهمی در حفظ سلامت مو، پوست و ناخن‌ها دارد. این ماده در بسیاری از فرایندها و عملکردهای بدن مانند تولید مثل سلول، تعادل هورمونی، عملکرد طبیعی سیستم ایمنی، جذب مناسب ویتامین‌ها و سنتز پروتئین نقش اساسی دارد.
همه این موارد برای رشد موثر مو ضروری هستند. روی به پاستیل مکمل تقویت کننده رشد موی Hairtamin افزوده شده تا به جلوگیری از نازک‌شدن و ریزش مو کمک کند. روی به جلوگیری از نازک‌شدن‌ و ریزش مو کمک می‌کند.
سلنیوم آسیب رادیکال‌های آزاد را کاهش داده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد کمبود این ماده در بدن با ریزش مو ارتباط دارد و اهمیت یک مکمل خوب در تامین میزان کافی آن ثابت شده است.
ترکیبات گیاهی و آنتی اکسیدان
چندین ترکیب در پاستیل ویتامینه مو هیرتامین در همکاری باهم، جذب یکدیگر را بالا برده و اثر مثبت مکمل بر مو را افزایش می‌دهند. زردچوبه قرن‌هاست که برای کاهش ریزش مو استفاده می‌شود، زیرا دارای قدرت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی است.
دسترسی زیستی کورکومین مورد استفاده توسط هیرتامین، 2000 درصد بیشتر از حالت عادی است که زردچوبه مصرف می‌کنیم، تا بیشترین خلوص و کیفیت را ارائه دهد و بدن بیشتر بتواند از آن استفاده کند.
از عصاره دانه فلفل سیاه هم در این مکمل‌های پاستیلی استفاده شده که فواید آنتی‌اکسیدانی، ضد باکتریایی و تقویت‌کنندگی سیستم ایمنی دارد. ماده فعال درون این عصاره، پیپرین نام دارد که هم می‌تواند اثرگذاری کورکومین زردچوبه را تقویت کند و هم خود باعث افزایش جریان خون و انرژی می‌شود.
بنابراین به جذب بهتر سایر مواد موجود در پاستیل مکمل تقویت کننده رشد موی Hairtamin کمک کرده و رشد مو را بیشتر تحریک می‌کند.
ترکیبات دیگر
ترکیبات دیگر موجود در محصول، شامل شربت گلوکز، ساکاروز، آب، پکتین، سیتریک اسید، سدیم سیترات، طعم دهنده های طبیعی (از میوه سیب، توت فرنگی، کرن بری، بلوبری و انار)، آب غلیظ شده هویج سیاه، عامل لعابی کننده (موم کارنوبا و روغن گیاهی) و آناتو (طعم دهنده و رنگ خوراکی طبیعی) هستند.
امتیازات پاستیل ویتامینه مو هیرتامین
برای اینکه این مکمل‌های پاستیلی هیرتامین را به سایر مکمل‌های موجود در بازار ترجیح دهیم، باید دلایل خوبی داشته باشیم. مهم‌ترین امتیاز این است که این مکمل‌ها، تولید اصل آمریکا بوده و در امارات یا به صورت فیک و تحت لیسانس تولید نمی‌شوند.
بنابراین به‌طور قطعی بالاترین کیفیت و خلوص را دارند و به هیچ وجه در تولید آن از ترکیبات آلرژن (حساسیت‌زا)، مضر و مشکوک برای سلامتی استفاده نمی‌شود. بنابراین با وجود قیمت قابل توجهی که دارند، خیال شما از بابت سلامتی و اثرگذاری محصول راحت است.
در ساخت پاستیل مکمل تقویت کننده رشد موی Hairtamin از هیچ مواد دارویی و هورمونی استفاده نشده و به‌همین دلیل عوارض جانبی ندارد. بلکه تماما حاوی ترکیبات طبیعی و وگان است که از گیاهان مطمئن و ویتامین‌ها گرفته شده‌اند.
همچنین هیرتامین از ترکیباتی که آلرژی‌زا هستند و برخی افراد به آن‌ها حساسیت دارند، شامل لبنیات، تخم مرغ، ماهی، گندم (گلوتن)، سخت پوستان، آجیل‌ها، بادام زمینی و سویا استفاده نکرده است.
برای ایجاد بافت پاستیل نیز به جای ژلاتین، از پکتین گیاهی استفاده شده است.
از طرفی در پاستیل ویتامینه مو هیرتامین از عطر و رنگ مصنوعی، پارابن و مواد نگهدارنده استفاده نشده است. تا به امروز هیچ گزارشی از عوارض جانبی در دوره مصرف این محصول گزارش نشده است.
پاستیل‌های هیرتامین کاملا وگان هستند و بر روی حیوانات نیز آزمایش نمی‌شوند (Cruelty free). بسته‌بندی آن نیز قابل بازیافت است. بنابراین حتی برای حقوق حیوانات و محیط زیست خطری ندارد.
بسته‌بندی محتوای پاستیل‌ها BPA-free به معنای فاقد ترکیب بیس‌فنولA است. این ماده از ترکیبات رایج در تولید محصولات پلاستیکی است که می‌تواند از داخل ظرف به محتویات آن نفوذ کرده و اثرات مضری بر روی سلامتی دارد.
هیرتامین با استفاده نکردن از این ماده، نشان داده که به سلامت مصرف‌کنندگان خود اهمیت می‌دهد.

مشخصات کلی

  • خصوصیت
    تقویت کننده
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • ویتامین
  • نوع ویتامین
    ویتامین A، D3، C، B3 ،B5 ،B6 ، B7 ، B9 و B12
  • عصاره
  • کشور سازنده
    آمریکا
  • روش مصرف
    برای استفاده بهینه از پاستیل تقویت مو و ضد ریزش هیرتامین 60 عددی، به راهنمای زیر توجه کنید:مصرف روزانه: بهتر است هر روز یک عدد پاستیل را مصرف کنید.مصرف مداوم: برای دست‌یابی به نتایج مطلوب، پاستیل را به طور مداوم و به‌صورت منظم مصرف کنید.مراقبت موها: همچنین، مراقبت مناسب از موها را نیز فراموش نکنید. استفاده از محصولات مراقبتی ملایم و مناسب برای شستشو و مراقبت از موها بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.