ایستاگرام ما

پرایمر شی گلم مدل BIRTHDAY SKIN Sheglam Birthday Skin primer

  5  از  1  رای
برند : شی گلم
دسته بندی : پرایمر
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۷۸۰,۰۰۰ تومان ۶۸۶,۴۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید

پرایمر شیگلم اصل مدل Sheglam Birthday Skin primer 

یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی که می‌تواند تاثیر زیادی در زیباسازی صورت داشته باشد، پرایمر بوده که به عنوان زیرساز و پایه میکاپ استفاده می‌شود. پرایمر شیگلم برای افرادی مناسب است که تمایل دارند، آرایشی یکدست و بی‌نقص داشته باشند.

در صورتی که قبل از شروع آرایش از پرایمر استفاده کنید، متوجه تفاوت خواهید شد. از طرفی پرایمر می‌تواند نقش مراقبتی را نیز برای پوست صورت ایفا کند. به عبارت دیگر یک پرایمر مناسب ضمن ایجاد حالتی شفاف و زیبا می‌تواند مزایای دیگری هم برای پوست به همراه داشته باشد. اما در صورتی که از یک پرایمر نامرغوب استفاده کنید، صدمات جبران‌ناپذیری را برای پوست خود به بار خواهید آورد.

به همین دلیل در این قسمت می‌خواهیم به شما یکی از برترین پرایمرهای تولید شده توسط برند شیگلم؛ یعنی پرایمر شیگلم اصل مدل sheglam birthday skin primer perfector را معرفی کنیم.

 

پرایمر چیست؟

پرایمرها نقش مهمی در یکدست شدن پوست صورت داشته و به عنوان فتوشاپ دنیای آرایش شناخته می‌شوند. از این محصول در زیر کرم پودر، سایه چشم و ریمل استفاده می‌شود تا موجب افزایش پوشش آرایش شده و ماندگاری میکاپ را بیشتر نماید. همچنین این محصولات با توجه به نوع پوست ساخته می‌شوند تا به بهترین شکل پاسخگوی نیاز افراد باشند.

 

به طور کلی انواع پرایمرها قادر به بستن منافذ پوست بوده و رنگ پوست را نیز اصلاح می‌کنند. پرایمرهای آرایشی می‌توانند به عنوان زیرساز استفاده شده و با ایجاد پایه‌ای صاف، زمینه استفاده بهینه از سایر لوازم آرایشی را فراهم نمایند. به علاوه یک پرایمر باکیفیت می‌تواند میزان استفاده از کرم پودر را کاهش داده و حالتی طبیعی بعد از آرایش به وجود آورد.

ویژگی های پرایمر شیگلم اصل مدل Sheglam Birthday Skin primer 

این محصول با ایجاد لایه‌ای ظریف به پوشاندن لکه‌ها و چروک‌های صورت شما کمک کرده و با برخورداری از عصاره گل رز، منافذ باز پوست را می‌پوشاند. این پرایمر فاقد اسانس بوده و گزینه مناسبی برای افردی که پوست‌های حساسی دارند، محسوب می‌شود. از طرفی پرایمر مذکور فاقد عطر، الکل و مواد نگهدارنده می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید.

 

با خرید پرایمر برند شیگلم می‌توانید بافتی یکدست را ایجاد کرده و به دوام بیشتر میکاپ خود بیفزایید. جنبه مراقبتی این محصول، علاوه بر زیرسازی و آماده کردن پوست برای آرایش، منجر به محبوبیت آن شده است. همچنین این محصول برای افرادی که اهل آرایش غلیظ نیستند، گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود.

مزایای استفاده از پرایمر برند شیگلم

پرایمر شیگلم در رنگ‌های pink  و pigment perfector تولید شده و فاقد هورمون است. این محصول یک انتخاب عالی برای شروع آرایش بوده و ضمن آماده کردن پوست برای آرایش، از مزایای زیادی نیز برخوردار می‌باشد.

پرایمر شیگلم به عنوان یک محصول ضدپیری محسوب شده و می‌تواند به عنوان اکسیر جوانی عمل کند. یکی‌دیگر از ویژگی‌های این محصول، روشن‌تر کردن پوست بوده که امکان بهره‌مند شدن از پوستی شفاف را فراهم می‌کند.

کوچک‌ کردن منافذ نیز از دیگر مزایای پرایمر شیگلم به شمار رفته و باعث یکدست شدن پوست شما می‌شود تا بتوانید از آرایشی طبیعی بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، پرایمر می‌تواند رنگ پوست را تصحیح کرده و ناهماهنگی‌ها را از بین ببرد.

نحوه استفاده از پرایمر

استفاده از پرایمر باید پس از جذب کرم پودر صورت گیرد. لازم به ذکر است که نباید در مصرف این محصول زیاده‌روی نمایید و تنها مقداری از آن کافی است. به طور کلی توصیه می‌شود که این محصول را کم کم روی صورت خود زده و در صورت نیاز، مقدار آن را افزایش دهید.

برای پخش کردن پرایمر بهتر است از یک براش استفاده کرده و یا از انگشتان دست استفاده نمایید. سپس چند دقیقه منتظر بمانید و بعد از کرم پودر استفاده کنید.

خرید پرایمر برند شیگلم

پرایمر یکی از محصولات کاربردی برای آرایش و مراقبت از پوست است. این محصول می‌تواند امکان یک آرایش حرفه‌ای و در عین حال طبیعی را برای شما مقدور سازد. در این میان، پرایمر شیگلم اصل مدل sheglam birthday skin primer perfector از بهترین پرایمرهای تولید شده می‌باشد که توانسته رضایت بانوان را کسب نماید.

مشخصات کلی پرایمر

  • کشور مبدا برند
    چین
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.