ایستاگرام ما

سرم مولتی پپتید پرپشت کننده و ضخیم کننده مو اوردینری The Ordinary Multi-Peptide Serum for Hair Density

  5  از  1  رای
برند : اوردینری
دسته بندی : سرم و اسپری مو
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۱,۷۹۰,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

The Ordinary Multi-Peptide Serum for Hair Density

سرم مولتی پپتید پرپشت کننده و ضخیم کننده مو اوردینری با حجم 60 میلی لیتر و محصول کانادا، یک سرم فوق العاده موثر و کارآمد برای مراقبت از موها می باشد. این سرم با ترکیبی از فناوری های پپتیدهای مختلف در کنار عصاره های گیاهی متعددی فرموله شده است  که موهای شما را به خوبی تغذیه می کنند. از این رو به داشتن موهای پرپشت تر و ضخیم تر کمک می کند. فرمولاسیون سرم مولتی پپتید پرپشت کننده و ضخیم کننده مو اردینری بر پایه آب بوده و بر روی موها کاملا سبک است. 

سرم مولتی پپتید پرپشت کننده و ضخیم کننده مو اوردینری با حجم 60 میلی لیتر و محصول کانادا، یک سرم فوق العاده موثر و کارآمد برای مراقبت از موها می باشد. این سرم با ترکیبی از فناوری های پپتیدهای مختلف در کنار عصاره های گیاهی متعددی فرموله شده است  که موهای شما را به خوبی تغذیه می کنند. از این رو به داشتن موهای پرپشت تر و ضخیم تر کمک می کند. فرمولاسیون سرم مولتی پپتید پرپشت کننده و ضخیم کننده مو اردینری بر پایه آب بوده و بر روی موها کاملا سبک است. 

آشنایی با سرم مو اوردینری مدل Multi-Peptide Serum for Hair Density

برای این که موهای زیباتر و سالم تری داشته باشیم باید به خوبی از آن مراقبت کنیم. یکی از محصولات تقویت مو ی بی نظیری که برای این منظور توصیه می شود، سرم مولتی پپتید پرپشت کننده و ضخیم کننده مو برند The Ordinary می باشد. این محصول یک سرم درمانی است و راه حلی برای افزایش قابل مشاهده ضخامت و پر شدن موها ارائه می دهد. این سرم مو دارای PH 4.75 - 5.75 می باشد و برای همه انواع موها مناسب است. 

سایر توضیحات سرم مولتی پپتید برای تراکم مو اوردینری

سرم مولتی پپتید برای تراکم مو از  The Ordinaryیک سرم سبک برای ایجاد موهای پرتر و سالم تر است. فرمول غلیظ و در عین حال سبک در این سرم برای حمایت از پوست سر طراحی شده و موهایی ضخیم تر، متراکم تر و پرپشت تر به شما می دهد. همچنین می تواند به خوبی در کاهش مشکلات ریزش مو و نازک و شکنندگی آن کمک کند. سرم مو مولتی پپتید اوردینری فور هیر دنسیتی فرمولاسیونی تمیز و فاقد مواد مضر از جمله عطر، الکل، گلوتن، سیلیکون، پارابن، سولفات، فرمالدئید دارد. همچنین به صورت وگان و بدون تست حیوانی فرموله شده است. 
 

ویژگی های سرم مولتی پپتاید پرپشت کننده موی اوردینری

•    فوق العاده موثر و کارآمد برای درمان و مراقبت از موها 
•    فرموله شده با ترکیبی از فناوری های پپتیدها در کنار عصاره های گیاهی متعدد
•    تغذیه کننده و افزایش قابل مشاهده ضخامت موها
•    پرپشت کننده و ضخیم کننده تارهای مو 
•    دارای فرمولاسیون بر پایه آب، غلیظ و در عین حال سبک
•    طراحی شده برای حمایت از پوست سر و ایجاد موهای متراکم تر و پرتر و سالم تر 
•    کاهش مشکلات ریزش مو و نازک و شکنندگی آن 
•    دارای PH 4.75 - 5.75 
•    فاقد مواد مضر، عطر، الکل، گلوتن، سیلیکون، پارابن، سولفات، فرمالدئید 
•    وگان و بدون تست حیوانی 
•    مناسب برای انواع موها 
•    حجم: 60 میلی لیتر

عناصر سازنده 

این سرم مو مغذی حاوی ترکیباتی مانند کافئین، بیوتینول تری پپتید-1، استیل تتراپپتید-3، و عصاره های گیاهی از ریشه و جوانه و گل و برگ گیاهانی مانند کاملیا و ... می باشد. 

نحوه استفاده

چند قطره یا به میزان لازم از سرم مولتی پپتید پرپشت کننده و ضخیم کننده مو اوردینری را یک بار در روز و ترجیحا قبل از خواب، روی پوست تمیز و خشک کف سر زده و به طور کامل روی پوست سر ماساژ دهید. این یک محصولی درمان است و پس از استفاده از آن، از شستشوی مو یا پوست سر خودداری کنید. 
از طرفی انجام تست حساسیت قبل از استفاده توصیه می شود. همچنین طبق دستور استفاده شود و در صورت بروز تحریک، مصرف را متوقف کرده و با پزشک مشورت کنید. سرم مو اردینری را دور از دسترس کودکان نگه دارید. 

نقد و بررسی سرم مو مولتی پپتید اردینری

این سرم بی نظیر مزایای متعددی دارد که آن را در نظر مصرف کنندگان محبوب ساخته است. این سرم سبک و غیر چرب است و همچنین سهولت در استفاده از آن یکی از ویژگی های عالی این محصول می باشد. شما می توانید برای کمک به رشد مجدد موها و حفظ سلامت پوست سر، روزی یکبار آن را در اطراف خط مو و پوست حساس روی سر استفاده کنید. از این رو شاهد رشد موهای جدید خواهید بود و می بینید که مو به ویژه در قسمت تاج پر شده است. به طوری که اگر شما عکس های قبل و بعد از استفاده از سرم بگیرید، از نتایج افزایش تراکم و حجم موهایتان شگفت زده می شوید. همچنین اگر موهایتان نازک شده است، سرم مولتی پپتید پرپشت کننده مو اوردینری را امتحان کنید تا بعد از مدت کوتاهی موهایتان پرتر به نظر برسد. همچنین برخی از افرادی که بعد از کووید دچار ریزش مو شدید و زبری آن می شوند، می توانند از این سرم برای کاهش ریزش کمک بگیرند. شما شب هایی که از این محصول استفاده می کنید، روز بعد هنگام شستن و برس کشیدن، ریزش بسیار کمتری را دارید. همچنین سبب رشد موهای کوچک و جدیدی می شود. بنابراین اگر با ریزش شدید مو مواجه هستید، استفاده این محصول را توصیه می کنیم.

معرفی برند اوردینری (The Ordinary)

برند اوردینری تحت حمایت برند دسیم در سال 2016 تاسیس شد که در ابتدا با تولید چند محصول مراقبت از پوست تخصصی فعالیت خود را شروع کرد. امروزه این برند به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب محصولات خود، توانسته به موفقیت بسیاری دست یابد و جزو برند های موفق و مطرح جهانی شود که محصولات مراقبتی متنوع برای مشکلات پوستی عرضه می‌کند. برند اوردینری از قیمت مقرون به صرفه‌ای نسبت به برند های معروف برخوردار بوده که تضمین ایمنی و تاثیرگذاری بالا محصولات از ویژگی های خاص محصولاتش است. محصولات تولیدی برند اوردینری کاملا گیاهی و طبیعی بوده و همواره محصولاتی فاقد از مواد مضر و شیمیایی تولید می‌کند که بسیار مرغوب، با کیفیت و موثر هستند.

The Ordinary Multi-Peptide Serum for Hair Density

Multi-Peptide Serum for Hair Density is a concentrated leave-in formula designed to support the scalp and give you thicker, denser, fuller-looking hair. The formula is lightweight and offers a combination of peptide technologies alongside a series of plant-based extracts.

مشخصات کلی

  • خصوصیت
    تقویت کنندهترمیم کننده
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • ویتامین
  • عصاره
  • مواد موثر
    کمک به رویش مجدد موها به سبب داشتن مواد فعال پروکپیل، آناگین و کافئین تقویت کننده تارهای مو به سبب وجود پپتیدهای متنوع در فرمولاسیون آن بهبود وضعیت موها از لحاظ ضخامت، تراکم و پرپشتی فرموله شده بر پایه آب و دارای بافتی غلیظ و سبک مناسب برای استفاده روی انواع مو
  • کشور سازنده
    آمریکا
  • روش مصرف
    برای استفاده از سرم مولتی پپتید اوردینری، تنها کافی است که روزی یک بار، به طور ایده آل قبل از خواب، چند قطره مورد نیاز از سرم را روی پوست تمیز و خشک سر پخش کرده و ماساژ دهید. این سرم پس از استفاده نیازی به آبکشی ندارد. از شستشوی مو و پوست سر، پس از مصرف سرم پپتید اوردینری پرهیز نمایید.
  • سایرتوضیحات
    در صورت مواجه شدن با علائم التهاب یا آلرژی روی پوست کف سر، مصرف محصول را قطع نموده و با پزشک مشورت کنید. از سرم مو اوردینری طبق دستورالعمل، روی پوست سر بدون جراحت استفاده نمایید. حتما قبل از مصرف سرم، تست حساسیت آن را روی پوست داخل بازو یا پشت لاله گوش انجام دهید. ظرف محصول را در مکانی با دمای مناسب، دور از دسترس کودکان بگذارید.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.