ایستاگرام ما

شامپو ضد شوره بیوکسین مدل AQUA THERMAL حجم 300 میلی لیتر

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : شامپو مو
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۲۹۰,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید

محتویات این محصول از پروبیوتیک،زینک پریتیون و آب حرارتی گوگرد تشکیل شده است. پروبیوتیک ها از پوست سر محافظت کرده و همچنین عملکرد آن را تقویت می کنند. پروبیوتیک ها با دارا بودن خاصیت تقویت کنندگی بسیار، موجب کاهش حساسیت های پوستی نیز می شوند.زینک با دارا بودن خواص ضد تحریک کننده و بازسازی کننده پوست، از ساختار طبیعی پوست کف سر محافظت کرده و از ایجاد شوره جلوگیری می کند.گوگرد موجود در این شامپو، از آب های حرارتی شهر گوینوک ترکیه گرفته شده و طبق نظر متخصصان پوست و مو در کاهش شوره سر تاثیر بسزایی دارد.

معرفی شامپو ضد شوره بیوکسین مناسب انواع مو

شامپو ضد شوره تخصصی بیوکسین مناسب انواع مو ها می باشد.این شامپو یکی از بهترین شامپو ها برای کنترل شوره و نیز کنترل ریزش موهای شماست. شامپو بدون ضد شوره بیوکسین دارای مواد موثر در جلوگیری از انواع مختلف ریزش مو و شوره سر می باشد.این شامپو به دلیل اینکه دارای بیوتین خاص می باشد، در جلوگیری از ریزش مو ونیز نرمی و لطافت مو بسیار موثر است.
شامپو تخصصی بیوکسین همچنین دارای پروتئین هیدرولیز شده و انواع روغن های موثر برای تقویت مو می باشد.یکی دیگر از ویژگی‌های این شامپو آبرسانی قوی و تقویت پیاز مو می باشد که در جلوگیری از ریزش مو و همچنین شوره سر بسیار موثر می باشد.

ویژگی های شامپو ضد شوره بیوکسین

.فاقد پارابن

.دارای بیوتین

.تقویت کننده ریشه مو

.تقویت کننده پیاز مو

.افزایش رشد مو .درخشان کننده

.آبرسان قوی

.مناسب انواع مو های چرب و خشک

.مناسب موهای آسیب دیده

.موثر در ضخیم شدن موها

.درمان شوره و پوسته سر

.از بین برنده کامل شوره های چرب و خشک

نحوه مصرف:

ابتدا موها را خیس کرده و سپس مقدار مناسبی از شامپو را به پوست سر و موها بمالید. موها را به آرامی به مدت دو دقیقه ماساژ دهید و بعد آبکشی نمایید.این شامپو برای مصرف روزانه مناسب می باشد،در نتیجه برای اثر گیری بهتر به طور مداوم از آن استفاده نمایید.

مشخصات کلی

  • خصوصیت
    ضدشوره
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • ویتامین
  • عصاره
  • کشور سازنده
    ترکیه
  • سایرتوضیحات
    .فاقد پارابن .دارای بیوتین .تقویت کننده ریشه مو .تقویت کننده پیاز مو .افزایش رشد مو .درخشان کننده .آبرسان قوی .مناسب انواع مو های چرب و خشک .مناسب موهای آسیب دیده .موثر در ضخیم شدن موها .درمان شوره و پوسته سر .از بین برنده کامل شوره های چرب و خشک
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه