ایستاگرام ما

نرم کننده مو شوما نرم کننده و ترمیم کننده 250 میلی لیتر

  5  از  1  رای
برند : شوما
دسته بندی : شامپو مو
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۲۲۰,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی و ارائه توضیحاتی در ارتباط با نرم کننده و ترمیم کننده و محافظت کننده مو شوما – SCHAUMA با حجم 250 میلی لیتر بپردازیم. در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نرم کننده و ترمیم کننده و محافظت کننده مو شوما – SCHAUMA با حجم 250 میلی لیتر با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

امروزه راه های بسیاری برای محافظت و ترمیم موها وجود دارند.اهمیت بالای این امور به دلیل تاثیر بسزا و بالای موها در زیبایی هر فردی می باشد. به همین سبب برند ها و شرکت های مختلفی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در حال فعالیت می باشند. یکی از برند هایی که در این زمینه فعال است و محصولات مختلف و متعددی را تولید و روانه بازار ها کرده است برند شوما – SCHAUMA می باشد. این برند از جمله یکی از برند های معتبر می باشد. در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط این برند تنها کافی است.

همانطور که گفته شد ما قصد داریم تا در این مطلب به معرفی نرم کننده و ترمیم کننده و محافظت کننده مو شوما – SCHAUMA با حجم 250 میلی لیتر بپردازیم. این محصول جزو محصولات بسیار پر فروش و کارآمد برند شوما – SCHAUMA می باشد. محصول مورد نظر دارای عصاره نارگیل و شی باتر می باشد. اگر شما دارای موهایی خشک و آسیب دیده هستید این محصول می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. همانطور که از نام این محصول مشخص می باشد، این محصول دارای خاصیت نرم کنندگی، ترمیم کنندگی و محافظت کنندگی می باشد و با استفاده از این محصول تمامی نیاز های مورد نیاز موهای شما تامین می شوند.

مشخصات کلی

  • خصوصیت
    نرم کنندهترمیم کننده
  • مخصوص
    موهای خشکموهای آسیب د یده
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • ویتامین
  • عصاره
  • نوع عصاره
    دارای عصاره نارگیل و شی باتر
  • کشور سازنده
    آلمان
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.