ایستاگرام ما

شامپو ترمیم کننده 3 در 1 پنتن PANTENE مناسب موهای آسیب دیده 350 میلی لیتر PANTENE ONARICI VE KORUYUCU 3 U 1

  5  از  1  رای
برند : پنتن
دسته بندی : شامپو مو
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۱۶۸,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

PANTENE ONARICI VE KORUYUCU 3 U 1

شامپو ترمیم کننده 3 در 1 پنتن موهای آسیب دیده 350 میل علاوه بر پاک نمودن موها از آلودگی، چربی و کثیفی ها، علادم آسیب دیدگی موها را از بین میبرد. موها با تامین مواد مغذی مورد نیاز  تقویت نموده و برای شما موهای سالم و درخشان هدیه میکند. موهای ضعیف و آسیب دیده را مستحکم نموده و از ایجاد موخوره و دوشاخه شدن موها ممانعت مینماید. نرمی و لطافت را برای موهای شما به ارمغان می آورد. سرشار از پرو وی میباشد و خاصیت تغذیه کننده و تقویت کنندگی عمیقی را برای تک تک تارهای مو به همراه دارد.

شامپو ترمیم کننده مو پنتن مدل pro_v onarici از محصولات برند محبوب پنتن، محصولی تخصصی جهت ترمیم و بازسازی تارهای نازک مو و افزایش استحکام ساقه و ریشه مو می باشد. اگرچه هر روزه محصولات گوناگونی در برندهای مختلف در زمینه مراقبت از مو نظیر ماسک مو، شامپو ، کرم مو و انواع سرم مو تولید و عرضه می شوند، اما آن چه که اهمیت دارد انتخاب محصولی مناسب با داشتن تمامی ویژگی های مورد انتظار شماست. محصولی که بتواند موهایی زیبا و سالم را به شما هدیه دهد.

موهای سالم نه تنها بطور مستقیم بر سلامت عمومی افراد تأثیرگذار است، بلکه تا حد زیادی به افزایش اعتماد به نفس در افراد نیز کمک خواهد کرد. لذا مراقبت از سلامت موها در برابر مشکلاتی از قبیل استفاده از مواد شیمیایی، نظیر رنگ مو و یا سشوار کشیدن بیش از حد موها، مستلزم رسیدگی و انتخاب محصولی مناسب با نوع موی افراد است. شامپو ترمیم کننده مو پنتن نیز محصولی حرفه ای جهت تقویت موهای آسیب دیده در برابر عوامل مذکور است.

 

معرفی شامپو ترمیم کننده مو پنتن مدل pro_v onarici

شامپو ترمیم کننده مو پنتن Pantene onarici که از سری محصولات برند پنتن می باشد، با داشتن خواص فوق العاده ای نظیر آبرسانی به پوست و موی سر، حالت خشکی و شکنندگی موها را از بین برده و موهایی سالم و درخشان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. وجود ویتامین B5 در ترکیبات این محصول ضمن بازسازی و ترمیم موهای نازک و شکننده با تقویت ریشه و ساقه، سبب استحکام تارهای مو شده و نتیجه استفاده از آن لطافت و نرمی موها خواهد بود. قرار گرفتن عبارت Pro-V در کنار نام این محصول نیز به دلیل وجود پرو ویتامین B5 می باشد. همچنین وجود این ویتامین به همراه کراتین در بیشتر شامپوهای پنتن از جمله این محصول، باعث تغذیه و بهبود ساختار داخلی و خارجی مو می شود.

از دیگر نکات قابل توجه در فرمولاسیون این محصول، وجود لوسیون شیر جهت افزایش رطوبت مو و آبرسانی می باشد. بنابرین چنانچه فکر می کنید به یک محصول بهداشتی و در عین حال مراقبتی برای موهای خود نیاز دارید، می توانید با خرید اینترنتی این محصول موهای خود را از آسیب های خارجی حفظ، و آنها را شاداب نگه دارید.

شامپو ترمیم کننده مو پنتن مدل pro_v onarici در حجم 400 میلی متر عرضه شده و نسبت به ویژگی هایی که ارائه می دهد، قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد. این شامپو در کشور ترکیه و تحت لیسانس آلمان تولید و عرضه شده است.

مشخصات کلی

  • خصوصیت
    ترمیم کننده
  • مخصوص
    موهای خشکموهای شکنندهموهای نازک
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • ویتامین
  • عصاره
  • حجم
    400 میلی لیتر
  • کشور سازنده
    ترکیه
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.