ایستاگرام ما

خط چشم کوزه ای مایع اوتی سری Natural حجم 4.5 میلی لیتر Natural eye linear ottie

  5  از  1  رای
برند : اوتی
دسته بندی : خط و مداد چشم
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۲۲۰,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

Natural eye linear ottie

خط چشم کوزه ای اوتی با تعریق و اشک از بین نمی رود ولی به راحتی با شستشو چشم وبا پاک کننده های آرایش چشم پاک میشود. ضمنا ًپلاستیکی نبوده و در نتیجه پشت چشم ترک ترک ولایه لایه نمی شود.

امروزه کشیدن خط چشم برای افزودن به زیبایی و جذاب جلوه دادن چشم‌ها استفاده می‌شود، یکی ازمحبوب‌ترین و رایج‌ترین لوازم آرایش در بین خانم‌ها ‌است. چشم‌ها نقش عمده‌ای در زیبایی ایفا می‌کنند و با کشیدن خط چشم می‌توان در کمترین زمان، بیشترین تاثیر را در چهره ایجاد کرد. استفاده از خط چشم نه تنها برای جذاب نشان دادن چشم بکار می‌رود، بلکه در پوشاندن عیوب چشم نیز بسیار موثر است. به علت ظرافت بالایی که در کشیدن خط چشم وجود دارد، استفاده از خط چشم برای بعضی از خانمها کمی دشوار است؛ به همین دلیل، تنوع زیادی از مدل‌‎های خط چشم مانند خط چشم‌های ژله ای، مایع، ماژیکی و مدادی توسط سازندگان مختلف تولید می‌شوند. با استفاده از روش‌های درست از خط چشم، خیلی راحت می‌توانید خط چشم بکشید تا چشم‌هایتان زیباتر از همیشه به نظر برسند.

خط چشم کوزه ای اوتی با دارا بودن مواد ضد آب و درصد رنگدانه های مشکی خیلی بالا برای آرایش های واتر پروف مناسب است همچنین با قابلیت خشک شدن سریع و بدون حساسیت برای آرایشهای طولانی توصیه می شود.

این خط چشم با تعریق و اشک از بین نمی رود ولی به راحتی با شستشو چشم وبا پاک کننده های آرایش چشم پاک میشود.ضمنا ًپلاستیکی نبوده و در نتیجه پشت چشم ترک ترک ولایه لایه نمی شود.

 

ویژگی های خط چشم کوزه ای اوتی:

  • ضد آب
  • فوق مشکی
  • بدون ایجاد ماسیدگی و تکه تکه شدن
  • ایجاد خطوط صاف و یکنواخت
  • ماندگاری بالا
  • دارای سری ماژیکی نمدی و سفت

     

    معرفی برند:

    کلمه Ottie برگرفته از ریشه فرانسوی به معنی با وقار، برجسته، مایه غرور و افتخار می باشد و به اوج زیبایی همراه با جذابیت دلالت دارد.محصولات محبوب آرایشی و بهداشتی برند اوتی Ottie منشا کاملا گیاهی داشته و یکی از برندهای تولیدی کارخانه Nowcos کره جنوبی می باشد. ترکیبات Ottie بر پایه مواد گیاهی فرموله شده است و از عصاره بسیاری از گیاهان نظیر آلوئه ورا، گیاهان دارای ویتامین C، گیاهان آب رسان، روغن زیتون و غیره بهره برده شده است.

    Ottie پیشرو به سوی تولید محصولات بهتر با علم به روز و نیاز مردم و ترکیب بهترین عناصر گیاهی فعال با استانداردهای بالای علمی، شما را در راه رسیدن به زیبایی یاری می نماید و با تاکید بر کیفیت، صداقت و احترام به مصرف کننده، سلامت پوست و زیبایی چهره شما را تضمین می نماید. محصولات این کارخانه با نام تجاری Ottie تحت لیسانس کشور آمریکا در چندین کشور جهان از جمله ایران توزیع و پخش می گردد.

مشخصات

  • رنگ
    مشکی
  • نوع محصول چشم،مژه وابرو
    حجم دهندهحالت دهنده
  • ترکیبات
    سایر
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.