نماد اعتماد

تونر آنوا Anua 77% تسکین دهنده و ابرسان حجم 250 میلی لیتر Anua Heartleaf 77% Soothing Toner

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
فروشنده :
فروشگاه لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

Anua Heartleaf 77% Soothing Toner

داشتن یک تونر مناسب و با کیفیت در روتین مراقبت از پوست بسیار مهم است. تونر آنوا 77%  کره ای یک محصول بسیار موثر و سازگار برای پوست های مستعد به جوش و تحریک شده است. این تونر دارای خواص ضد التهابی و تسکین دهنده بوده و با متعادل کردن pH و رطوبت پوست، آن را سالم و درخشان می کند.
داشتن یک تونر مناسب و با کیفیت در روتین مراقبت از پوست بسیار مهم است. تونر 77% آنوای کره ای یک محصول بسیار موثر و سازگار برای پوست های مستعد به جوش و تحریک شده است. این تونر دارای خواص ضد التهابی و تسکین دهنده بوده و با متعادل کردن pH و رطوبت پوست، آن را سالم و درخشان می کند.
تونر تسکین دهنده آنوا با از بین بردن جوش، جای جوش، قرمزی و التهابات پوست، آن را صاف و شفاف می کند و آماده جذب سرم ها، آمپول ها و مرطوب کننده ها می نماید. این محصول با تقویت سد دفاعی پوست، موجب نرم و لطیف تر شدن آن نیز می شود.

تونر هارت لیف آنوا فاقد مواد شیمیایی و مضر بوده و ترکیبات آن اکثرا از گیاهان مفیدی همچون سنتلا آسیاتیکا و بابونه تشکیل شده اند که به دلیل خواص ترمیم و تسکین دهندگی شناخته می شوند. این تونر کره ای یکی از پر فروش ترین محصولات وبسایت معروف آمازون است که نشان از کیفیت بالای آن دارد. همچنین این تونر در عرض 48 ساعت قادر به کاهش 13.9% قرمزی پوست است.

از جمله ویژگی های بارز این تونر می توان به حفظ رطوبت در پوست، کاهش التهاب، تسکین دهندگی و تقویت سد دفاعی پوست با ترکیباتی همچون پنتنول و بتائین اشاره کرد. این محصول مناسب استفاده روزانه برای انواع پوست، به ویژه پوست های حساس، تحریک شده و مستعد آکنه است. همچنین با برطرف کردن مشکلاتی چون سایز منافذ، جوش و آکنه ناشی از ترشح زیاد چربی، موجب شفاف و یکدست شدن رنگ پوست می شود.

حضور ترکیبات خنک کننده همچون عصاره هوتونیا کوردتا و فلاونوئید در کنار خواص آنتی اکسیدانی سیب و انگور، این تونر را به محصولی مطلوب برای کاهش استرس اکسیداتیو و جلوگیری از پیری زودرس پوست تبدیل کرده است. علاوه بر این، ترکیبات ملایم موجود در آن قادر به پاکسازی سلول های مرده و تنظیم سبوم هستند.

در مجموع، تونر 77% قلب برگ آنوا به دلیل برخورداری از خواص متعدد از جمله آبرسانی، کاهش التهاب، تسکین دهندگی، محافظت در برابر تحریکات و بهبود کیفیت پوست، محصولی ایده آل برای روتین مراقبت از پوست های حساس و مستعد مشکلات پوستی به شمار می رود.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه

ارتباط با لیدی لرد 💬
🥰😍 منتظر صدای گرمتان هستیم 💬
(نشان،بله،ایتا،واتساپ،اینستاگرام،تلفن های تماس)