ایستاگرام ما

محصولات مشابه

ادوپرفیوم مدل میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 حجم 70 میلی لیتر سفید Maison Francis Kurkdjian - Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : زنانه
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • کشور مبدا برند : فرانسه
  • مناسب برای : بانوان
معرفی اجمالی محصول

Maison Francis Kurkdjian - Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum

«باکارات رژ 540 اکستریت د پارفوم»، برجستگی و غلظت بالایی به هاله رایحه‌های گل‌فام، چوبی و کهربایی داده است. در این عطر ناب و عالی که نمادی از عطرهای کورکجان است، رایحه شکوفه‌های یاس طوری در کنار رایحه‌های چوبی و مشک قرار می‌گیرند که انگار از دل نوعی کیمیاگری‌ سحرآمیز بیرون آمده‌اند. در این عطر با سرشاری و درهم‌آمیختگی ناب ترکیباتی رویارو هستیم که تنها با کمک هنر عطرسازان ماهر و ژرفای دانشی آزموده‌شده ممکن می‌شوند.
ادکلن باکارات رژ 540 ، اکسیری جاودان
عطر Baccarat Rouge 540 در ترکیبی رویایی رایحه ای مجنون گر پدید آورده است. این ادکلن برای هر روحیه ای داستانی تاثیر گذار رقم می‌زند. در میان ردی از احساسات برانگیخته شده، در دشتی از گل ها، گیج و مبهوت می‌شوید. این محصول کمپانی فرانسیس کرکجان در تولد 250 سالگی شرکت کریستال های قیمتی باکارات به جهان معرفی و عرضه شد. این برند با طراحی بسیار ساده اما شکیلی این بوی جذاب را تولید کرده است. در این مکعب شفاف شگفت انگیز راز اغواگری و مدهوش کننده ای نهفته که هوش را از سرتان می‌برد. عطر باکارات رژ 540 سفید در میان غوغایی گرم جذابیت شیرینی را برایتان پدید می‌آورد.
فرانسیس کرکجان درباره ی این رایحه سخنی شیوا دارد:
” در این محصول رد بوی بی نقصش آن را مرموز و پر فراز و نشیب کرده است. باکارات رژ 540 با کیمیاگری تمام به حواس های ما جان و روح می‌بخشد. “
قیمت جهانی این محصول 325$ است. که با دلار تقریبی 30 هزار تومان، قیمت جهانی این محصول 9 میلیون و 750 هزار تومان خواهد بود.
 
تفاوت باکارت رژ قرمز و سفید
نسخه معروف و جدید ترین این محصول، عطر باکارات رژ اکستریت است. که رنگ شیشه و جعبه آن قرمز است. همانطور که گفته شد، نسخه سفید در سال 2015 و نسخه قرمز در سال 2017 معرفی شده‌است. مدل سفید پرفروش تر، اما شاید بتوان گفت که نسخه قرمز از محبوبیت بالاتری برخوردار است. در نسخه جدید، رایحه کره بادام و عنبر غالب است. از لحاظ قیمتی هم قیمت نسخه جدید کمی بالاتر می‌باشد. هر دو عطر به عنوان زنانه-مردانه معرفی شده اند. و هر دو مناسب استفاده در چهار فصل سال هستند. نهایتاً نسخه جدید ماندگاری کمی بیشتری هم دارد.
 
رایحه ی درخشان عنبر
 
ادکلن میسون کرکجان باکارات رژ 540 موجی از عناصری دلنشین در خود دارد. در ابتدا شما با رایحه ی روح بخش زعفران و گل یاسمن مواجه خواهید شد. این عطر با عناصر عنبر، چوب ها و گل ها در کنار یکدیگر درخشان و پر زرق و برق پوست شما را نوازش می‌کند، نوازشی گرم مناسب سرمای شب های پاییز و زمستان! در قلب میزون باکارات رژ 540 سفید نهنگ عنبر و چوب کهربا گرمایی دلنشین القا می‌کنند. ماندگاری این محصول برای مهمانی های طولانی مدت بسیار مناسب است. با چند پاف ساعت ها بدرخشید. به دلیل قدرت پخش بوی بالای عطر میزون کرکجان باکارات رژ 540 در هر ذهنی حک خواهد شد!
اگر به دنبال یک ادکلن شیک با رایحه ی خاص هستید و به برند فرانسیس کرکجان علاقه دارید، مشاورین گروه پاپریا به شما خرید عطر اصل Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 را پیشنهاد می‌دهند. پاپریا اصالت تمامی محصولاتش را تضمین می‌کند.

مشخصات کلی

  • نوع عطر
    ادو پرفیوم
  • حجم
    70 میلی لیتر
  • فرد سازنده
    فرانسیس کرکجان
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سال ساخت
    2015

مشخصات رایحه

  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    گلشرقی
  • ساختار رایحه
    چوبگلمرکباتمیوهوانیل
  • نت آغازی
    Jasmine (یاسمن), Saffron (زعفران)
  • نت میانی
    Cedar (سدر), Fir Resin (صمغ کاج)
  • نت پایانی
    مشک ، روایح چوبی، عنبر
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.