ایستاگرام ما

ادو کلن مورر اند ورتز سری 4711 Acqua Colonia مدل Vetyver & Bergamot حجم 50 میلی لیتر Maurer and Wirtz 4711 Acqua Colonia Vetyver and Bergamot Eau De Cologne 50ml

  8.3  از  6  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : مردانه
وضعیت :
ناموجود
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • کشور مبدا برند : آلمان
  • مناسب برای : آقایان و بانوان
کلمات کلیدی :
معرفی اجمالی محصول

Maurer and Wirtz 4711 Acqua Colonia Vetyver and Bergamot Eau De Cologne 50ml

یکی از آرامش‌بخش‌ترین عطرهای دنیا با نام «Vetiver & Bergamot» شناخته می‌شود. این ادوکلن محصولی از برند معتبر «مورِر اند ورتز» (Maurer & Wirtz) است. Maurer & Wirtz در سال 2009 این عطر را به همراه چند عطر دیگر در مجموعه‌ی 4711 Acqua Colonia معرفی کرد. مهم‌ترین ویژگی این عطر قابلیت استفاده‌ی آن برای آقایان و بانوان است. با توجه به حجم 50 میلی‌لیتری Vetiver & Bergamot برای به همراه داشتن آن مشکل خاصی نخواهید داشت. Vetiver & Bergamot بوی خنکی دارد. بهترین عملکرد Vetiver & Bergamot را در روزهای طولانی و آفتابی بهاری و تابستانی تجربه‌ خواهید کرد. در تمام مدت استفاده از Vetiver & Bergamot بوی نارنج و علف وتیور را استشمام خواهید کرد. این نت‌های گیاهی و مرکباتی شادی، تمرکز و طراوت را در شما ایجاد می‌کنند. حس حضور در طبیعت پس از احساس کردن بوی این عطر یکی از تجربه‌هایی است که با استفاده از کمتر عطری می‌توانید داشته باشید. بطری Vetiver & Bergamot بسیار زیبا ساخته شده و به‌راحتی در کیف دستی یا داشبورد خودروی شما جا می‌شود. این شیشه‌ی کوتاه‌قد خیلی خوش‌دست و به شکل استوانه ساخته شده است. روی بطری نشان Acqua Colonia و نام Vetiver & Bergamot دیده می‌شود. مایع درون بطری بی‌رنگ است. درپوش طلایی‌رنگ این ادوکلن طرح بطری را به‌خوبی تکمیل می‌کند. خرید عطر مورر اند ورتز 4711 Acqua Colonia مدل Vetiver & Bergamot با توجه به قابلیت استفاده برای آقایان و بانوان، حجم 50 میلی‌لیتری، بطری زیبا و محکم، برند شناخته‌شده، پخش بوی قوی و قیمت نه‌چندان بالایش کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.
 

برند «مورر اند ورتز» (Maurer & Wirtz) با بیش از 150 سال سابقه توسط «مایکل مورر» (Michael Mäurer) و فرزندخوانده‌اش «آندرس ورتز» (Andreas Wirtz) ساخته شد. Maurer & Wirtz در ابتدا با هدف تولید صابون تأسیس شد. این شرکت آلمانی در شهر کوچکی در نزدیکی آخن فعالیتش را آغاز کرد. Maurer & Wirtz همچنان پس از پنج نسل تحت مدیریت خانواده‌ی خوش باقی مانده است. محصولات مراقبت از پوست و عطر از تولیدات مهم Maurer & Wirtz هستند. در دهه‌ی 90 شرکت تمام تمرکزش را روی بازار اروپا گذاشته بود؛ اما امروزه محصولات مورر اند ورتز در سراسر دنیا فروخته می‌شود. از سال 1990 این شرکت تحت حمایت گروه Dalli-Werke قرار گرفت. بازارهای اصلی این برند شامل کشورهایی نظیر آلمان، اتریش، سوییس، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ است.

اولین عطر مردانه‌ی Maurer & Wirtz که Tabac نام داشت در سال 1955 معرفی شد و مانند یک بمب در بازار عطر سروصدا به راه انداخت. این عطر مشتریان زیادی برای خودش دست‌وپا کرد. استقبال از Tabac به حدی زیاد بود که باعث شد نسخه‌های متعددی از این عطر طراحی و ساخته شود. در سال 1990 نسخه‌ی جدیدی از این عطر با نام Tabac Original Extreme معرفی شد. پس از آن نسخه‌هایی با نام‌های Tabac Man در سال 2000 و Tabac Sport در سال 2003 معرفی شدند. این عطر مشهورترین عطر تاریخ آلمان در طول تاریخ به‌حساب می‌آید. همچنین یک سری سه‌تایی از این عطر با نام Culture de Tabac در سال‌های 1996، 1998 و 2001 ساخته شده است.

Maurer & Wirtz در کنار تولیدات و طراحی‌های خودش شرکت‌های دیگری مانند Carlo Colucci، TNT، s.Oliver، Tosca، Betty Barclay، Otto Kern و... را تحت حمایت خودش دارد و به طراحی‌ها و تولیدات آن‌ها اعتبار می‌بخشد.

عطرهای Maurer & Wirtz توسط عطرسازهای ماهری از جمله Geza Schoen، Cecile Hua و Wilhelm Muelhens طراحی می‌شوند. در طی یک و نیم قرنی که از تأسیس Maurer & Wirtz می‌گذرد، تأکید و تمرکز این برند روی تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت بوده و هست. 

علف وتیور که با نام گیاه خس‌خس هم شناخته می‌شود، بومی شرق آسیا به ویژه هند، اندونزی و هائیتی است.
نت بویایی وتیور به وسیله‌ی تقطیر با آب به دست می‌آید. این نت بیشتر در ترکیب عطرهای شرقی استفاده میشود. ایجاد انرژی و تمرکز، از اثرات استشمام بوی علف وتیور هستند.

 

 

 

مشخصات کلی

  • نوع
    ادو کلن
  • حجم
    50 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    675/5193
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سال ساخت
    2009

مشخصات رایحه

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع رایحه
    خنکخوراکیشیرینطبیعت
  • ساختار رایحه
    چوبگیاهان معطرمرکبات
  • نت میانی
    نارنج و علف وتیور
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نقاط قوت

  • دارای قابلیت پرشدن مجدد