ایستاگرام ما

میسلار واتر لورال مناسب پوست نرمال تا خشک حجم 200 میلی لیتر Loreal Eye And Face Micellar Water 200Ml Normal to Dry Skin

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع : محلول
  • مناسب برای : صورت و چشم
  • مناسب پوست های : پوست های حساس و خشک
۲۵۰,۰۰۰ تومان
2 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  میسلار , واتر , لورال , مناسب , پوست , نرمال , خشک , حجم , میلی , لیتر , میسلار واتر , میسلار لورال , میسلار مناسب , میسلار پوست , میسلار نرمال , میسلار خشک , میسلار حجم , میسلار میلی , میسلار لیتر , واتر میسلار , واتر لورال , واتر مناسب , واتر پوست , واتر نرمال , واتر خشک , واتر حجم , واتر میلی , واتر لیتر , لورال میسلار , لورال واتر , لورال مناسب , لورال پوست , لورال نرمال , لورال خشک , لورال حجم , لورال میلی , لورال لیتر , مناسب میسلار , مناسب واتر , مناسب لورال , مناسب پوست , مناسب نرمال , مناسب خشک , مناسب حجم , مناسب میلی , مناسب لیتر , پوست میسلار , پوست واتر , پوست لورال , پوست مناسب , پوست نرمال , پوست خشک , پوست حجم , پوست میلی , پوست لیتر , نرمال میسلار , نرمال واتر , نرمال لورال , نرمال مناسب , نرمال پوست , نرمال خشک , نرمال حجم , نرمال میلی , نرمال لیتر , خشک میسلار , خشک واتر , خشک لورال , خشک مناسب , خشک پوست , خشک نرمال , خشک حجم , خشک میلی , خشک لیتر , حجم میسلار , حجم واتر , حجم لورال , حجم مناسب , حجم پوست , حجم نرمال , حجم خشک , حجم میلی , حجم لیتر , میلی میسلار , میلی واتر , میلی لورال , میلی مناسب , میلی پوست , میلی نرمال , میلی خشک , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر میسلار , لیتر واتر , لیتر لورال , لیتر مناسب , لیتر پوست , لیتر نرمال , لیتر خشک , لیتر حجم , لیتر میلی ,
معرفی محلول پاک کننده میسلار واتر مناسب پوست نرمال تا خشک لورآل:
پاک کننده‌های پوست صورت شامل دو دسته پاک‌کننده صورت و آرایش پاک‌کن هستند که بهترین روش پاکسازی پوست، بهره گیری از هر دوی این‌ محصولات در کنار هم است. به طوریکه ابتدا با محصولات آرایش پاک‌ کن مانند مسیلارواتر، مواد آرایشی و آلودگی‌ها را از روی سطح پوست پاک کنیم و بعد با استفاده از پاک‌کننده‌های صورت مثل ژل شستشو پوست و منافذ آن را به طور عمیق پاکسازی کنیم. میسلارواترها موجب پاکسازی پوست از آلودگی‌ها و چربی‌ها شده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و در افزایش طراوت و نشاط پوست موثر هستند. محلول پاک کننده میسلار واتر مناسب پوست نرمال تا خشک لورآل فرمولاسیون ملایمی دارد و بدون ایجاد خشکی و کشیدگی روی پوست موجب پاک کردن آرایش و آلودگی از روی پوست صورت، چشم و لب می‌شود. میسلار واتر لورال صورتی موجب مرطوب شدن و آبرسانی پوست می‌شود، در افزایش نرمی و لطافت آن موثر است و برای پاک کردن آرایش‌های ضد آب گزینه مناسبی به شمار می‌رود. میسلار واتر لورال پوست خشک، از پوست‌های حساس محافظت می‌کند و در افزایش شادابی و شفافیت پوست تاثیرگذار است. محلول پاک کننده میسلار واتر لورال پاریس مورد تایید آزمایشات پوستی، فاقد پارابن، روغن، صابون و الکل است، مانع از ایجاد حساسیت و آلرژی روی پوست می‌شود و پس از استفاده نیازی به شستشو نیست.
برای چه افرادی مناسب است:
محلول پاک کننده میسلار واتر مناسب پوست نرمال تا خشک لورآل برای افرادی که پوست نرمال و خشک دارند مناسب است.
چه تاثیری دارد:
محلول پاک کننده میسلار واتر مناسب پوست نرمال تا خشک لورآل به راحتی آلودگی‌ها و مواد آرایشی حتی نوع ضدآب را از روی پوست پاک نموده و با آبرسانی و حفظ رطوبت پوست در افزایش نرمی و لطافت پوست موثر است.
نحوه استفاده از محلول پاک کننده میسلار واتر مناسب پوست نرمال تا خشک لورآل:
1- محلول را خوب تکان داده و مقداری از محلول را روی یک پد کتان و یا پنبه بریزید. 2-برای پاک کردن آرایش چشم‌ها، پد آغشته به میسلار واتر را به مدت چند ثانیه روی چشم‌های بسته نگه دارید و سپس به آرامی آن را پاک کنید. 3- برای پاک کردن آرایش صورت، پد آغشته را آرام و با حرکات دورانی روی پوست حرکت داده و تا پاک شدن کامل پوست، این عمل را تکرار کنید.

مشخصات کلی

  • نوع
    محلول
  • مناسب برای
    صورت و چشم
  • مناسب پوست های
    پوست های حساس و خشک
  • حجم
    200 میلی لیتر
  • کشور سازنده
    فرانسه
  • روش مصرف
    1- محلول را خوب تکان داده و مقداری از محلول را روی یک پد کتان و یا پنبه بریزید. 2-برای پاک کردن آرایش چشم‌ها، پد آغشته به میسلار واتر را به مدت چند ثانیه روی چشم‌های بسته نگه دارید و سپس به آرامی آن را پاک کنید. 3- برای پاک کردن آرایش صورت، پد آغشته را آرام و با حرکات دورانی روی پوست حرکت داده و تا پاک شدن کامل پوست، این عمل را تکرار کنید.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه