ایستاگرام ما

کرم ضدچروک سیاهی و پف دور چشم استی لادر مدل ادونس نایت ریپیر حجم 15 میل Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex

  5  از  1  رای
برند : استی لاودر
دسته بندی : کرم ضد چروک
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع محصول مراقبت از پوست : ژل کرم
  • کشور سازنده : انگلستان
۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  کرم , ضدچروک , سیاهی , دور , چشم , استی , لادر , مدل , ادونس , نایت , ریپیر , حجم , میل , کرم ضدچروک , کرم سیاهی , کرم دور , کرم چشم , کرم استی , کرم لادر , کرم مدل , کرم ادونس , کرم نایت , کرم ریپیر , کرم حجم , کرم میل , ضدچروک کرم , ضدچروک سیاهی , ضدچروک دور , ضدچروک چشم , ضدچروک استی , ضدچروک لادر , ضدچروک مدل , ضدچروک ادونس , ضدچروک نایت , ضدچروک ریپیر , ضدچروک حجم , ضدچروک میل , سیاهی کرم , سیاهی ضدچروک , سیاهی دور , سیاهی چشم , سیاهی استی , سیاهی لادر , سیاهی مدل , سیاهی ادونس , سیاهی نایت , سیاهی ریپیر , سیاهی حجم , سیاهی میل , دور کرم , دور ضدچروک , دور سیاهی , دور چشم , دور استی , دور لادر , دور مدل , دور ادونس , دور نایت , دور ریپیر , دور حجم , دور میل , چشم کرم , چشم ضدچروک , چشم سیاهی , چشم دور , چشم استی , چشم لادر , چشم مدل , چشم ادونس , چشم نایت , چشم ریپیر , چشم حجم , چشم میل , استی کرم , استی ضدچروک , استی سیاهی , استی دور , استی چشم , استی لادر , استی مدل , استی ادونس , استی نایت , استی ریپیر , استی حجم , استی میل , لادر کرم , لادر ضدچروک , لادر سیاهی , لادر دور , لادر چشم , لادر استی , لادر مدل , لادر ادونس , لادر نایت , لادر ریپیر , لادر حجم , لادر میل , مدل کرم , مدل ضدچروک , مدل سیاهی , مدل دور , مدل چشم , مدل استی , مدل لادر , مدل ادونس , مدل نایت , مدل ریپیر , مدل حجم , مدل میل , ادونس کرم , ادونس ضدچروک , ادونس سیاهی , ادونس دور , ادونس چشم , ادونس استی , ادونس لادر , ادونس مدل , ادونس نایت , ادونس ریپیر , ادونس حجم , ادونس میل , نایت کرم , نایت ضدچروک , نایت سیاهی , نایت دور , نایت چشم , نایت استی , نایت لادر , نایت مدل , نایت ادونس , نایت ریپیر , نایت حجم , نایت میل , ریپیر کرم , ریپیر ضدچروک , ریپیر سیاهی , ریپیر دور , ریپیر چشم , ریپیر استی , ریپیر لادر , ریپیر مدل , ریپیر ادونس , ریپیر نایت , ریپیر حجم , ریپیر میل , حجم کرم , حجم ضدچروک , حجم سیاهی , حجم دور , حجم چشم , حجم استی , حجم لادر , حجم مدل , حجم ادونس , حجم نایت , حجم ریپیر , حجم میل , میل کرم , میل ضدچروک , میل سیاهی , میل دور , میل چشم , میل استی , میل لادر , میل مدل , میل ادونس , میل نایت , میل ریپیر , میل حجم ,
معرفی اجمالی محصول

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex

کرم دور چشم استی لادر دارای فرمولاسیونی سبک و متراکم بوده و به راحتی روی پوست جذب می‌شود. ترکیبات فعال آن شامل پپتیدها، آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین C و E و اسید هیالورونیک است که با همکاری هم تأثیرات زیر را بر روی پوست دور چشم دارند:

۱. رفع خطوط ریز و چین و چروک‌های دور چشم با تقویت و بهبود ساختار پوست.

۲. مرطوب کردن و تغذیه پوست دور چشم تا باعث حفظ نرمی و شادابی آن شود.

۳. جلوگیری از خستگی پوست دور چشم و بهبود وضعیت پف و سیاهی‌های زیر چشم.

۴. افزایش روشنایی پوست دور چشم و کاهش تیرگی و سیاهی.

معرفی کرم دور چشم استی لادر

پوست دور چشم به دلیل داشتن بافت ظریف‌تر، عدم وجود غده چربی و ارتباط بیشتر با عضلات حساس چشم، از بین بقیه قسمت‌های صورت، آسیب‌پذیرتر است. علاوه بر این، استفاده‌های زیادی مانند لمس دست، جریان بیشتر خون در این منطقه و خواب ناکافی باعث بروز مشکلات پوستی دور چشم می‌شود.

Advanced Night Repair Eye Supercharged Gel-Creme Synchronized Multi-Recovery Eye Cream

با استفاده از کرم دور چشم می‌توانید از آسیب‌های مختلفی که به پوست دور چشم وارد می‌شود جلوگیری کنید. این کرم‌ها به عنوان یک راهکار ساده برای مراقبت و بهبود وضعیت پوست دور چشم، می‌توانند به شما کمک کنند تا:

۱. پف و سیاهی زیر چشم را کاهش دهید و باعث روشن شدن پوست دور چشم شوید.

۲. خطوط ریز و چروک‌های دور چشم را کاهش داده و از تشدید آنها جلوگیری کنید.

۳. مرطوبیت و تغذیه کافی به پوست دور چشم بدهید تا آن را نرم و شاداب نگه دارید.

۴. از بروز التهاب و خشکی در پوست دور چشم جلوگیری کنید و سلامت پوست را تامین کنید.

بنابراین، استفاده از کرم دور چشم به عنوان یکروتین مراقبت از پوست، بسیار مهم و ضروری است.

کرم دور چشم استی لادر مدل ادونس نایت ریپیر رو به عنوان یک کرم چند منظوره طراحی شده است که انواع مختلفی از مشکلات پوستی دور چشم را بهبود می‌بخشد.

کرم دور چشم استی لادر مدل ادونس نایت ریپیر حجم 15 میلی لیتر

این کرم دور چشم با استفاده از فرمولاسیونی که شامل ترکیبی از تکنولوژی‌های متعددی می‌باشد، به ارائه تأثیرات چندگانه و ترکیبی از خصوصیات مرطوب‌کنندگی، بازسازی، ضد تیرگی، آرامش بخشی و ضد چروک می‌پردازد.

کرم دور چشم استی لادر دارای فرمولاسیونی سبک و متراکم بوده و به راحتی روی پوست جذب می‌شود. ترکیبات فعال آن شامل پپتیدها، آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین C و E و اسید هیالورونیک است که با همکاری هم تأثیرات زیر را بر روی پوست دور چشم دارند:

۱. رفع خطوط ریز و چین و چروک‌های دور چشم با تقویت و بهبود ساختار پوست.

۲. مرطوب کردن و تغذیه پوست دور چشم تا باعث حفظ نرمی و شادابی آن شود.

۳. جلوگیری از خستگی پوست دور چشم و بهبود وضعیت پف و سیاهی‌های زیر چشم.

۴. افزایش روشنایی پوست دور چشم و کاهش تیرگی و سیاهی.

کرم دور چشم استی لادر مدل ادونس نایت ریپیر به دلیل تأثیرات برتر خود در مراقبت از پوست دور چشم، برای افرادی که به دنبال یک کرم چند منظوره و با کیفیت هستند، پیشنهاد می‌شود.

با استفاده از این محصول چشمانتان را برای نگاهی درخشان و بیدارتر شارژ می‌کنید. در دو هفته اول، پف‌ها و تیرگی های اطراف چشم شما روشن تر خواهند شد و خطوط و علائم اولیه پیری چشم کاهش پیدا می‌کنند.

کرم دور چشم استی لادر مدل ادونس نایت ریپیر حجم 15 میلی لیتر

مبارزه با اثرات قابل مشاهده آسیب دیدگی:برای مثال نور آبی دستگاه‌ها و تکنولوژی‌ها و رادیکال‌های آزاد پوست را تحریک می‌کند. بهترین کرم چشم ما دو عملکرد قدرتمند برای مبارزه با اثرات قابل مشاهده دارد. به شما کمک می‌کند تا:

_با اثرات قابل مشاهده آسیب دیدگی رادیکال‌های آزاد را مبارزه کنید.

_از آسیب بیشتر نور آبی مانند نور دستگاه‌های دیجیتال به پوست دور چشم جلوگیری کنید.

رادیکال‌های آزاد باعث تخریب سلول‌های پوستی شده و می‌توانند باعث شکستن آنتی‌اکسیدان‌های موجود در پوست شوند. کرم دور چشمکرم دور چشم استی لادر مدل ادونس نایت ریپیر با دو عملکرد قوی به عنوان یک حریم امنیتی برای محافظت از پوست دور چشم شما علیه رادیکال‌های آزاد و نور آبی عمل می‌کند.

از دیگر ویژگی های این محصول:

۱. مقاومت در برابر آزار محیطی قابل مشاهده با تکنولوژی FR-Defense اختصاصی استی لادر.(تکنولوژی محافظتی پوست)

۲. خنثی کردن رادیکال‌های آزاد آسیب دهنده پوست با قدرت آنتی‌اکسیدانی 8 ساعته. (فرمول بسیار قوی با ویتامین E، به محافظت از آسیب رادیکال‌های آزاد در طول روز کمک می‌کند.)

این ژل کرم دور چشم استی لادر، سبک و زود جذب بوده و به بهبود و نوسازی پوست کمک می‌کند و پس از چند بار استفاده نتیج زیر به راحتی قابل مشاهده خواهد بود:

-کاهش چشمگیر ظاهر خطوط و چین‌وچروک چشم.

-کاهش ظاهر پف‌های تیره و دایره‌ای.

-تقویت محافظت پوستی

-افزایش روشنایی و درخشندگی پوست.

-بهبود رطوبت و بازیابی بافت پوست در ناحیه دور چشم.


کرم دور چشم استی لادر مدل ادونس نایت ریپیر حجم 15 میلی لیتر


در ادامه به توضیح برخی از مهم ترین ویژگی های این محصول می‌پردازیم:

-کرم دور چشم استی لادربرای کاهش سیاهی دور چشم در تمام مناطق آن طراحی شده است: زیر چشم، بالای چشم، گوشه داخلی، گوشه خارجی و در کل منطقه دور چشم.  این کرم به صورت بالینی تست شده و نشان داده شده است که بر انواع سیاهی از جمله سیاهی‌های آبی، بنفش و قهوه‌ای می‌پردازد و میزان سیاهی دور چشم را به شدت کاهش می‌دهد.

-با استفاده از کرم دور چشم استی لادر خطوط  و چین و چروک زیر چشم فقط در یک هفته کاهش پیدا می‌کند. بر طبق تحقیقات ۸۹٪ موافقت کردند که نشانه‌های اولیه پیری تنها در یک هفته به نظر کاهش یافته است.

-به وسیله کرم دور چشم استی لادر چشم ها مرطوب تر، با طراوت تر و شفاف تر دیده می‌شوند: تنها یک بار استفاده از این محصول تا ۱۰۰ ساعت رطوبت را فراهم می‌کند.

-پوست اطراف چشم با اسید هیالورونیک، مرطوب و پر می‌شود. بلافاصله چشمان را زیبا تر و شاداب تر نشان می‌دهد. ۹۲٪ از افراد مورد تحقیق گفتند که چشمان خسته‌شان به نظر با آرامش و طراوت دیده می‌شود و کمتر خسته‌کننده است.

همچنین دانشمندان استی لادر تکنولوژی اختصاصی خود را FR-Defense™ کشف کردند تا به مقاومت و محافظت در برابر آزار محیطی کمک کنند. تکنولوژی Chronolux™ Power Signal با پپتید اختصاصی استی لادر به تقویت قدرت تولید جوانی پوست کمک می‌کند.

کرم دور چشم استی لادر، قدرت دوگانه دارد. ابتدا با فناوری FR-Defense منحصر به فرد خود، تلاش می‌کند تا اثرات مخرب محیط زیست را در پوست کم کند و باعث مقاومت پوست در برابر تحریکات مخرب مثل نور آبی از دستگاه‌های الکترونیکی شود.

این کرم دارای قدرت آنتی‌اکسیدانی بالایی است که باعث نابودی رادیکال‌های آزاد آسیب‌زایی به پوست شده و با افزایش محافظت در برابر آسیب‌های محیطی، باعث تقویت سلول‌های پوست می‌شود.

از طرفی به وسیله تکنولوژی Chronolux Power Signal با پپتید اختصاصی خود، به پوست کمک می‌کند تا به صورت طبیعی و بهینه تر به روز رسانی شود و نشانه‌های پیری را در محدوده چشم کاهش دهد.

کرم دور چشم استی لادر در کمتر از دو هفته، با ترکیبی از عناصر فوق العاده خود، تاریکی‌های زیر چشم را کاهش می‌دهد و باعث روشن و جوانتر شدن پوست دور چشم می‌شود. همچنین خطوط اطراف چشم را کاهش داده و باعث حالت خوابیده و خوش رنگ و هیدرات شده دور چشم می‌شود.

در مجموع، این کرم دور چشم استی لادر، با تأثیرات مثبت خود، به شما کمک می‌کند تا چشمانتان روشن و پر از جوانی باقی بمانند، حتی در شرایط سخت و استرس‌زا.

 

ویژگی های کرم دور چشم استی لادر

  • کاهش خستگی چشم

  • کاهش شدید دایره های تیره زیر چشم در مدت دو هفته

  • جلوگیری از آسیب پذیری پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و بلو لایت

  • کمک به جلوگیری از آسیب پذیری پوست در برابر رادیکال های آزاد با قدرت آنتی‌اکسیدانی 8 ساعته

  • رفع چین و چروک و کاهش نشانه‌های اولیه پیری دور چشم در مدت کوتاهی

  • تقویت کننده قدرت جوان سازی پوست

  • حاوی اسید هیالورونیک برای مرطوب کردن پوست

  • تحریک تولید کلاژن و الاستین پوست

  • روشن کنندگی دایره های تیره در هر محل دور چشم

  • قابل استفاده برای تمام نواحی دور چشم، شامل بخش بالایی چشم، کناره‌ها و بخش زیر چشم

  • جذب سریع و خوشبو که به پوست کمک می کند تا درخشنده و تازه بماند.

 

ترکیبات کرم دور چشم استی لادر

WaterAquaEau, Dimethicone, Methyl Trimethicone, Bifida Ferment Lysate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Propanediol, Petrolatum, Sucrose, Glycerin, Butylene Glycol, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Trehalose, Tripeptide-32, Adansonia Digitata Seed Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Sodium Hyaluronate,

Lactobacillus Ferment, Tocopheryl Acetate, Yeast ExtractFaexExtrait De Levure, Hypnea Musciformis Extract, Sodium Rna, Caffeine, Squalane, Anthemis Nobilis Flower Oil, Poria Cocos Sclerotium Extract, Citrullus Lanatus (Watermelon) Fruit Extract, Lens Esculenta (Lentil) Fruit Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Ethylhexylglycerin, Sodium Pca, Phytosphingosine,

Hydrolyzed Algin, Hordeum Distichon (Barley) ExtractExtrait D’Orge A Deux Rangs, Jojoba Esters, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Hydrogenated Lecithin, Lecithin, Isohexadecane, Jojoba Alcohol, Isopropyl Jojobate, Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Polysorbate 80, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tromethamine, Sorbitan Oleate, Sodium Lactate, Polysorbate 40, Potassium Gluconate, Tocopherol, Bht, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Iron Oxides (Ci 77491), Iron Oxides (Ci 77492) 

 

روش مصرف کرم دور چشم استی لادر

  1.  قبل از استفاده از کرم، حتماً پوست دور چشم را به‌طور کامل تمیز کنید. از محصولات پاک کننده ملایم و مناسب برای استفاده در نزدیکی چشم استفاده کنید.

  2.  کمی از کرم دور چشم استی لادر را با نوک انگشتانتان بردارید و به آرامی در ناحیه زیر چشم و بالای چشم بمالید. بهتر است از مقدار کمی کرم استفاده کنید و مراقب باشید که به داخل چشم وارد نشود.

  3. پس از مالیدن کرم، به آرامی آن را در ناحیه دور چشم ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود. برای ماساژ دادن بهتر است از نوک انگشتان شروع کنید و به آرامی با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید.

توصیه می‌شود که برای بهبود کیفیت نتیجه، این کرم را به‌طور مداوم استفاده کنید.

 

مشخصات

  • نوع محصول مراقبت از پوست
    ژل کرم
  • خصوصیت
    ضدچروک سیاهی و پف دور چشم
  • حجم
    15 میلی لیتر
  • مناسب برای
    انواع پوست
  • ویتامینه
  • نوع ویتامین
    ویتامین E،
  • حاوی عصاره
  • کشور سازنده
    انگلستان
  • نوع محفظه نگه دارنده
    ظرف
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه ای
  • روش مصرف
    قبل از استفاده از کرم، حتماً پوست دور چشم را به‌طور کامل تمیز کنید. از محصولات پاک کننده ملایم و مناسب برای استفاده در نزدیکی چشم استفاده کنید. کمی از کرم دور چشم استی لادر را با نوک انگشتانتان بردارید و به آرامی در ناحیه زیر چشم و بالای چشم بمالید. بهتر است از مقدار کمی کرم استفاده کنید و مراقب باشید که به داخل چشم وارد نشود. پس از مالیدن کرم، به آرامی آن را در ناحیه دور چشم ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود. برای ماساژ دادن بهتر است از نوک انگشتان شروع کنید و به آرامی با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید.
  • سایر توضیحات
    کاهش خستگی چشم کاهش شدید دایره های تیره زیر چشم در مدت دو هفته جلوگیری از آسیب پذیری پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و بلو لایت کمک به جلوگیری از آسیب پذیری پوست در برابر رادیکال های آزاد با قدرت آنتی‌اکسیدانی 8 ساعته رفع چین و چروک و کاهش نشانه‌های اولیه پیری دور چشم در مدت کوتاهی تقویت کننده قدرت جوان سازی پوست حاوی اسید هیالورونیک برای مرطوب کردن پوست تحریک تولید کلاژن و الاستین پوست روشن کنندگی دایره های تیره در هر محل دور چشم قابل استفاده برای تمام نواحی دور چشم، شامل بخش بالایی چشم، کناره‌ها و بخش زیر چشم جذب سریع و خوشبو که به پوست کمک می کند تا درخشنده و تازه بماند.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.