ایستاگرام ما

مانتو مخمل تمام کار شده طرح طاووس وانیا

  5  از  1  رای
برند : ماهوت
دسته بندی : مانتو پانچو و رویه
فروشنده :
گالری ماهوت
زمان تحویل:
دوخت و ارسال از 1 تا 7 روز(سایز و قد دلخواه خود را در قسمت توضیحات مرحله آخر سفارش ثبت نمایید,سفارشات بالای سایز ۴۲ و قد ۸۰ شامل هزینه اضافه خواهد شد که طی تماس تلفنی با شما هماهنگ خواهیم شد)
۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان
3 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

خرید مانتو زنانه امروزه برای خانم‌ها کمی سخت شده ، زیرا تنوع مانتوها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف زیاد است و آن‌ها مانتوهایی را می‌خواهند که علاوه بر ظاهر درست و مناسب کیفیت عالی و در حین حال قیمت مناسبی داشته باشد. پس اول باید مهم‌ترین مشخصات پارچه و بعد از آن جنس پارچه را تا حدودی بشناسیم. خرید مانتو را می‌توان یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های بانوان قلمداد کرد. زیرا علاوه بر اینکه خانم‌ها دنبال ظاهر زیبایی هستند، آنها مانتوی خود را بر اساس مکانی که می‌خواهند حضور داشته باشند انتخاب می‌کنند.
اگر چه که تنوع زیادی در مانتوها وجود دارد و آن ها را می توانید در اشکال و رنگ های مختلف در بازار ببینید ولی ممکن است شما دوست داشته باشید که مانتوی خود را هم با توجه به نوع پوشش تان انتخاب کنید و یا برای برخی از مراسم ها، به نوع خاصی از طراحی مانتو نیاز داشته باشید.
مزون ماهوت اردبیل این امکان را فراهم کرده تا شما مانتوهای مورد نظر خود را با سایز دلخواه پارچه دلخواه و قد و تنوع مختلف سفارش داده و تحویل بگیرید.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.