ایستاگرام ما

ادو پرفیوم کورنیش د اور White Paradise حجم 125 میلی لیتر Corniche D'Or White Paradise Eau de Parfum

  5  از  1  رای
دسته بندی : زنانه
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • کشور مبدا برند : فرانسه
  • مناسب برای : آقایان و بانوان
۲,۸۲۰,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  ادو , پرفیوم , کورنیش , اور , white , paradise , حجم , میلی , لیتر , ادو پرفیوم , ادو کورنیش , ادو اور , ادو white , ادو paradise , ادو حجم , ادو میلی , ادو لیتر , پرفیوم ادو , پرفیوم کورنیش , پرفیوم اور , پرفیوم white , پرفیوم paradise , پرفیوم حجم , پرفیوم میلی , پرفیوم لیتر , کورنیش ادو , کورنیش پرفیوم , کورنیش اور , کورنیش white , کورنیش paradise , کورنیش حجم , کورنیش میلی , کورنیش لیتر , اور ادو , اور پرفیوم , اور کورنیش , اور white , اور paradise , اور حجم , اور میلی , اور لیتر , white ادو , white پرفیوم , white کورنیش , white اور , white paradise , white حجم , white میلی , white لیتر , paradise ادو , paradise پرفیوم , paradise کورنیش , paradise اور , paradise white , paradise حجم , paradise میلی , paradise لیتر , حجم ادو , حجم پرفیوم , حجم کورنیش , حجم اور , حجم white , حجم paradise , حجم میلی , حجم لیتر , میلی ادو , میلی پرفیوم , میلی کورنیش , میلی اور , میلی white , میلی paradise , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر ادو , لیتر پرفیوم , لیتر کورنیش , لیتر اور , لیتر white , لیتر paradise , لیتر حجم , لیتر میلی ,
معرفی اجمالی محصول

Corniche D'Or White Paradise Eau de Parfum

عطر زنانه و مردانه مدل White Paradise
از خانواده میوه‌ای و دریایی بوده و طعمی شیرین و طبعی معتدل دارد.
عطر میوه‌ای وایت پارادایس محصولی از برند مشهور کورنیش دوق بوده که برای اولین بار در سال 2020 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در تمامی فصول سال است.
عطر White Paradise به عنوان یکی از جدیدترین عطرهای کورنیش دوق در سال 2020 معرفی شده است.
نت آغازین عطر وایت پارادایس مرکب از روایح گلابی و توت سیاه فرنگی بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گل زنبق، یاسمن و شکوفه پرتقال است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح نعناع هندی، لوبیا تونکا، پرالین و وانیل تشکیل شده است.
عطر White Paradise محصولی از برند نامدار کورنیش دوق و ساخت کشور فرانسه است.
عطر گلابی و یک کاسه کشمش سیاه، زنی زیباست که در جنگی مملو از گل‌های سفید قدم می‌زند. «وایت پارادایز» بهشتی درونَش دارد که گه‌گاه تصویری از آن را به بیرون از وجودش منعکس می‌کند. او با احساس سرشار از عشق و سرمستی اطرافیانَش را سر ذوق می‌آورد. در تداعی گرمای عشق آنقدر ماهر است که چهره‌اش تجسمی از این احساسِ عمیق می‌شود. سپس چالشی طوفانی در دنیا ایجاد می‌کند. او با جامی گوارا در آستانه بهشتی سفید، منتظر شماست.

مشخصات کلی

  • نوع عطر
    ادو پرفیوم
  • حجم
    125 میل
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

مشخصات رایحه

  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • نوع رایحه
    شیرینشرقی
  • ساختار رایحه
    گلگیاهان معطرمیوهوانیل
  • نت آغازی
    گلابی . توت سیاه فرنگی
  • نت میانی
    زنبق . یاسمن . شکوفه پرتقال
  • نت پایانی
    نعناع هندی . لوبیا تونکا . پرالین . وانیل
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه