ایستاگرام ما

تینت لب شیگلم رنگ wake-up call

  5  از  1  رای
برند : شی گلم
دسته بندی : تینت لب
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • SPF :
۴۲۸,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

تینت لب شیگلم رنگ wake-up call
به لطف رنگ لب ، در تمام ساعات شبانه روز، رنگ لب با براقیت بالایی دارید. فرمول فوق العاده سبک، بدون چسبندگی و مرطوب کننده ، لب های شما را صاف و لطیف نگه می دارد و رنگی ماندگار به لب های شما می نشیند تا ظاهری طبیعی داشته باشید.
نکته: رنگ واقعی آن پس از چند دقیقه کاملاً ایجاد می شود و خود را نشان می دهد و تا 5 ساعت دوام می آورد!
از آنجایی که به pH  خاص شما واکنش نشان می دهد، از یک تینت لب سفارشی مخصوص خودتان لذت ببرید.

معرفی تینت لب شیگلم رنگ wake up call
تینت لب شیگلم رنگ wake up call یک تینت لب بسیار متفاوت نسبت به سایر رقبا هم رده خود در بازار جهانی است. تا حالا به تمدید روزانه تینت لب فکر کرده اید؟ دیگر چه کسی وقت چنین کاری را دارد؟ به لطف تینت لب شیگلم رنگ wake up call در تمام 24 ساعت روز رنگی خیره کننده را روی لب های خود داشته باشید.
تینت لب شیگلم بسیار بافت سبکی دارد، به لب حالت چسبندگی نمی دهد و با فرمولاسیون مرطوب کننده خود، خیال شما را از خشکی لب راحت می کند. تینت لب شیگلم رنگ wake up call لب های شما را همواره مرطوب نگه می دارد و لبی لطیف و خوشرنگ را در طول روز به شما هدیه می دهد. یکی دیگر از نقاط قوت تینت لب شیگلم sheglam این است که بافت طبیعی لب را حفظ می کند و ظاهری مصنوعی به لب نمی دهد.
وجه تمایز تینت لب شیگلم با سایر رقبا چیست؟
تینت لب شیگلم علاوه بر قدرت مرطوب کنندگی لب و بافت سبکی که دارد، به لب حالت چسبندگی نمی دهد اما اینجا پایان کار نیست. رنگ واقعی ینت لب شیگلم پس از چند دقیقه کاملا روی لب ایجاد می شود و تا حدود 5 ساعت ماندگاری خواهد داشت. از آنجا که تینت لب شیگلم به PH و دمای لب شما واکنش نشان می دهد، بنابراین هر رنگی از تینت لب شیگلم sheglam را انتخاب کنید، رنگ منحصر به فرد شما خلق می شود. ما در فروشگاه پیرسوک بیشترین تنوع تینت لب شیگلم را برای شما فراهم کرده ایم تا با خیال آسوده انتخاب کنید.
مشخصات برجسته تینت لب شیگلم رنگ wake up call
  • مرطوب کننده لب
  • عدم ایجاد چسبندگی روی لب
  • بافت بسیار سبک
  • تغییر رنگ به نسبت ph و دمای هر لب (رنگ انحصاری شما خلق می شود)
  • ماندگاری حداقل ۵ ساعته

مشخصات کلی

  • ویتامین
  • SPF
  • سایر توضیحات
    مرطوب کننده لب عدم ایجاد چسبندگی روی لب بافت بسیار سبک تغییر رنگ به نسبت ph و دمای هر لب (رنگ انحصاری شما خلق می شود) ماندگاری حداقل ۵ ساعته
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.