ایستاگرام ما

تونر لورآل مخصوص پوست های چرب و مختلط حجم 400 میلی لیتر L'Oreal Paris Tonic Refining Normal And Combination Skin 400ml

  5  از  1  رای
برند : لورآل
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع محصول مراقبت از پوست : معمولی
  • کشور سازنده : فرانسه
۲۹۰,۰۰۰ تومان
2 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

L'Oreal Paris Tonic Refining Normal And Combination Skin 400ml

تونر حاوی عصاره گل رز لورال مناسب پوست نرمال تا چرب 400 میل

پوست با توجه به اینکه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و نقش مهمی نیز در سلامت و زیبایی هر فرد دارد، برای همه ما مهم بوده و برای مراقبت از آن نیز روش ها و راهکار های مختلفی را ممکن است امتجان کرده باشیم. برای اینکار در مرحله اول نیاز است تا عامل آسیب رسان به پوست خود را شناخته و با توجه به نوع پوست خود از محصولات مناسب برای مراقبت از آن استفاده نمایید. خصوصا برای محافظت از پوست در برابر لوازم آرایشی که امروزه بسیار پر مصرف بوده و در صورت عدم پاکسازی درست پوست می تواند آسیب های جدی به پوست وارد نماید. تونر لورآل مخصوص پوست های چرب و مختلط محصولی می باشد که کمک خواهد کرد تا بعد از هر بار پاکسازی صورت بتوانید به نرمی و لطافت آن کمک نموده و پوستی سالم و شاداب داشته باشید. تونر چیست؟ همانطور که می دانید لوازم آرایشی اگر به صورت کامل از روی پوست پاکسازی نشوند می توانند آسیب های جدی برای پوست داشته و موجب شوند تا پوست شما دچار چین و چروک شده و آسیب ببیند. به همین خاطر است که توصیه می شود بعد از هر بار آرایش پوست خود را با استفاده از محصولاتی مانند ژل های شستشوی صورت و یا میسلار واتر ها پاکسازی نمایید تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید. پوست صورت دارای یک لایه اسیدی می باشد که وظیفه مراقبت از لایه بیرونی پوست را دارد و بعد از شستشوی صورت می تواند آسیب ببیند. در این مواقع است که توصیه می شود با استفاده از یک محصول مراقبت از پوست مناسب مانند تونر که وظیفه تنظیم pH پوست را دارد به سلامت و شادابی پوست خود کمک نمایید. البته این تنها وظیفه تونر ها نبوده و این محصولات می توانند به تغذیه و ترمیم پوست شما کمک نمایند. خصوصا تونر پوست های چرب و مختلط لورآل که محصولی فوق العاده با کیفیت و تاثیر گذار در سلامت پوست بوده و یکبار استفاده از آن می تواند نظر شما به خود را جلب نماید. برای اینکه بتوانید هم pH پوست خود را تنظیم کرده و هم باقی مانده آرایش بر روی پوست را به طور کامل از روی پوست پاکسازی نمایید، تونر لورآل مخصوص پوست های چرب و مختلط می تواند بهترین گزینه برای شما بوده و به شادابی و طراوت پوست شما کمک نماید. این محصول که برای پوست های چرب و مختلط مناسب می باشد، از ایجاد چربی اضافه بر روی پوست جلوگیری کرده و پوستی سالم به شما به هدیه می کند. اما مهم ترین دلیلی که تونر پوست های چرب و مختلط لورآل را با نمونه های دیگر متمایز می کند، خواص تغذیه کننده و ترمیم کننده و همچنین ضد التهاب آن می باشد که به دلیل استفاده از عصاره گل رز و نیلوفر آبی در فرمولاسیون این محصول می باشد. این محصول به تامین رطوبت پوست نیز کمک کرده و مانع از خشکی پوست می شود.
بعد از شستشوی صورت با شوینده بهتره که از تونر مخصوص نوع پوستمون استفاده کنیم تا پوست خیلی بهتری داشته باشیم. اگه پوست نرمال، مختلط یا چربی دارید و دوست دارید یک تونر ملایم استفاده کنید، تونر حاوی گل رز لورال رو پیشنهاد می‌کنم. هم PH پوست رو تنظیم می‌کنه و هم منافذ پوست رو کاملا پاکسازی می‌کنه و از جوش زدن جلوگیری می‌کنه. در تنظیم چربی پوست موثره و چون حاوی عصاره گل رز هست خاصیت التیام بخش برای پوست داره. نیازی به آبکشی نداره و کمک می‌کنه محصولاتی که در مراحل بعدی روتین استفاده می‌کنید بهتر جذب پوستتون بشه.

مزایای خرید تونر حاوی عصاره گل رز لورال مناسب پوست نرمال تا چرب 400 میل

تونر حاوی گل رز لورال برای پوست نرمال تا چرب یکی از بهترین تونرهای موجود در بازار بوده که طرفداران بسیاری دارد. تونر لورال علاوه بر تنظیم PH می‌تواند باعث از بین بردن هرگونه آلودگی پوستی شود. به همین سبب استفاده از آن بعد از پاک کردن آرایش به منظور زدودن باقی مانده ذرات آرایشی توصیه می‌شود. این تونر برای پوست‌های نرمال و چرب مناسب بوده و می‌تواند چربی پوست را در حد متعادل تنظیم کند. تونر لورال برای پوست نرمال تا چرب قادر است آکنه‌های پوستی را از بین برده و از بروز مجدد آن‌ها نیز جلوگیری کند. تونر گل رز لورال فاقد مواد حساسیت‌زا برای پوست می‌باشد. ویژگی مهم دیگری که در تونر لورال  یافت می‌شود این است که این تونر ضمن پاکسازی منافذ پوستی، مابین سلول‌ها قرار گرفته و منافذ باز پوستی را کوچک می‌کند. با این کار ظاهر صورت بسیار زیبا به نظر می‌رسد. حضور مواد مفید برای صورت و آبرسانی به سلول‌های پوست صورت از دیگر مزایای این محصول بوده که باعث جلوگیری از بروز چین و چروک روی پوست می‌شود. مواد مرغوب به کار رفته در تونر لورال برای پوست نرمال تا چرب، باعث شده تا این تونر روی هیچ نوع پوستی حساسیت ایجاد نکرده و به راحتی برای پوست‌های حساس نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی ‌های تونر حاوی عصاره گل رز لورال مناسب پوست نرمال تا چرب 400 میل

متعادل‌سازی PH پوست
مناسب برای پوست‌های نرمال تا چرب
پاک کننده آلودگی ها و ناخالصی ها
پاکسازی چربی اضافی پوست
جلوگیری از ایجاد حساسیت، التهاب و قرمزی پوست
کوچک کردن منافذ باز پوست 
ایجاد حس طراوت، تازگی و نرمی روی پوست

روش استفاده از تونر حاوی عصاره گل رز لورال مناسب پوست نرمال تا چرب 400 میل

برای اینکه بهترین نتیجه را از خواص تونر لورآل بگیرید، کافی است بعد از هربار شستشوی صورت خود مقداری از محصول را با استفاده از یک پد تمیز بر روی صورت خود کشیده و اجازه دهید جذب پوست شود. بعد از استفاده از این محصول نیاز به آبکشی نیز نمی باشد.






 

مشخصات

  • نوع محصول مراقبت از پوست
    معمولی
  • خصوصیت
    متعادل‌سازی PH پوست پاک کننده آلودگی ها و ناخالصی ها پاکسازی چربی اضافی پوست ایجاد حس طراوت، تازگی و نرمی روی پوست کوچک کردن منافذ باز پوست
  • حجم
    400 میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست های معمولیپوستهای چربپوست معمولی تا چرب
  • ویتامینه
  • حاوی عصاره
  • نوع عصاره
    گل رز
  • کشور سازنده
    فرانسه
  • نوع محفظه نگه دارنده
    ظرف
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیکی
  • روش مصرف
    بعد از شستشوی صورت با شوینده بهتره که از تونر مخصوص نوع پوستمون استفاده کنیم تا پوست خیلی بهتری داشته باشیم. اگه پوست نرمال، مختلط یا چربی دارید و دوست دارید یک تونر ملایم استفاده کنید، تونر حاوی گل رز لورال رو پیشنهاد می‌کنم. هم PH پوست رو تنظیم می‌کنه و هم منافذ پوست رو کاملا پاکسازی می‌کنه و از جوش زدن جلوگیری می‌کنه. در تنظیم چربی پوست موثره و چون حاوی عصاره گل رز هست خاصیت التیام بخش برای پوست داره. نیازی به آبکشی نداره و کمک می‌کنه محصولاتی که در مراحل بعدی روتین استفاده می‌کنید بهتر جذب پوستتون بشه.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه