ایستاگرام ما

پالت رژگونه 6 رنگ شیگلم Sheglam Floral Flush Blush Palette SHEGLAM FLORAL FLUSH BLUSH PALETTE

  5  از  1  رای
برند : شی گلم
دسته بندی : رژ گونه
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع رژ گونه : مات
  • شماره رنگ : 6 رنگ
۹۵۰,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید

با پالت رژگونه 6 رنگ FLORAL FLUSH شیگلم SHEGLAM جلوه زیباتر به چهره خود ببخشید

در گریم صورت استفاده از سایه روشن ها است که به چهره عمق، زیبایی و جلوه ای خاص می بخشد. گونه برجسته از ویژگی های ایجاد کننده زیبایی بیشتر در چهره است. به همین دلیل رژگونه زدن به کمک چهره پردازی می آید تا با ایجاد سایه روشن، گونه ها را برجسته تر و چهره را شاداب تر نشان دهد. پرکاربردترین و محبوب ترین رژگونه، نوع پودری آن است. پالت رژگونه 6 رنگ FLORAL FLUSH شیگلم SHEGLAM با بافت سبک پودری، دارای 6 رنگ فوق العاده زیبا و کاربردی با رنگدانه های غنی است که گونه ها را برجسته می نماید و زیبایی آرایش را دوچندان می سازد. 

پالت رژگونه 6 رنگ FLORAL FLUSH شیگلم SHEGLAM بی رقیب از هر لحاظ

این پالت رژگونه در طیف رنگی متنوع و کاربردی تولید شده است که دستیابی به ظاهری زیبا و در عین حال طبیعی را به خوبی امکان پذیر می سازد. این محصول به لطف بهره مندی از بافت فشرده پودری و سبک بلافاصله پس از استفاده به گونه ها ظاهری شاداب وبرجسته می بخشد. این پالت رژگونه فاقد مواد عطری، الکل، پارابن و گلوتن است. افراد با انواع پوست بدون نگرانی از ایجاد جوش و یا حساسیت می توانند از این محصول استفاده نمایند. رنگدانه های غنی این محصول روی پوست، ماندگاری بالایی دارد و از این لحاظ در طول روز نیازی به تمدید ندارد. قدرت پخش و بلندینگ این رژگونه با سایر محصولات آرایشی مانند کرم پودر و پنکیک بالا است و به هیچ عنوان روی صورت جلوه ای مصنوعی ایجاد نمی کند.

با پالت رژگونه 6 رنگ FLORAL FLUSH شیگلم SHEGLAM گونه های برجسته و زیبا داشته باشید

رژگونه در آخرین مراحل آرایش روی صورت استفاده می شود با این حال تاثیر این محصول آرایشی بر زیبایی به قدری زیاد است که آرایشگران همواره به استفاده از آن توصیه می کنند. این پالت با رنگ‌های آجری، برنز، رز بژ، صورتی، گلبهی و نود هلویی با جلوه‌ مات و خیره‌ کننده‌ سبب برجسته ساختن گونه ها و سرزنده و شاداب شدن چهره می شود. در تولید این محصول از ترکیبات حیوانی استفاده نشده است و وگان vegan می باشد. این برند حامی حقوق حیوانات است و این محصول بدون تست حیوانی Cruelty Free تولید شده است.

پالت رژگونه 6 رنگ FLORAL FLUSH شیگلم SHEGLAM یک انتخاب مقرون به صرفه!

استفاده از پالت های آرایشی دارای مزایای بسیاری است. پالت های آرایشی مانند این محصول افراد را از خرید جداگانه رنگ های رژگونه بی نیاز می کند و این یک انتخاب مقرون به صرفه محسوب می شود. بانوان می توانند با قدرت ترکیب و بلندینگ بالای این محصول به رنگ مورد علاقه خود دست پیدا کنند.

مشخصات کلی

  • نوع رژ گونه
    مات
  • شماره رنگ
    6 رنگ
  • حجم
    18 گرم
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    پالت رژگونه 6 رنگ FLORAL FLUSH شیگلم SHEGLAM دارای 6 رنگ فوق العاده زیبا و کاربردی با رنگدانه های غنی است که گونه ها را برجسته می نماید و زیبایی آرایش را دوچندان می سازد. این محصول از بافت پودری فشرده ساخته شده است و به راحتی روی پوست پخش می شود. جلوه نهایی این رژگونه روی پوست مات است و برای آرایش روزانه و مهمانی بهترین گزینه محسوب می شود. این محصول از دوام و ماندگاری بالا برخوردار است و با گذشت زمان روی پوست جلوه خود را از دست نمی دهد. محصولات مشابه
  • سایر توضیحات
    دارای 6 رنگ کاربردی و زیبا حاوی رنگدانه های غنی قابلیت ترکیب رنگ ها پوشش یکدست روی پوست بافت سبک با ماندگاری بالا مناسب استفاده روزانه و مهمانی رنگ بندی متنوع و زیبا جلوه مات مناسب انواع پوست فاقد مواد عطری و پارابن فاقد گلوتن و الکل وگان بدون تست حیوانی 18Gr
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.