ایستاگرام ما

راهنمای انتخاب کفش عروسی

11 تير 1402 ساعت 16 و 54 دقیقه
راهنمای انتخاب کفش عروسی
انتخاب کفش عروس به اندازه‌ی لباستان اهمیت دارد. برای انتخاب و خرید کفش عروس همانند فرم بدنیتان، باید به فرم پاها هم بیشتر توجه کنید. بسیاری از افراد معتقدند که انتخاب کفش عروس بعد از مرحله‌ی لباس عروس است. برخی دیگر هم نیز با اطمینان ابتدا کفش خود را انتخاب می‌کنند، سپس لباسی که برای آن کفش مناسب باشد را می‌پوشند. به هماهنگی کفش و لباس خود با تم عروسی و فضای اصلی مراسم بیشتر توجه کنید. مطمئنا در خرید و انتخاب کفش عروس یک سری سوالاتی در ذهنتان ایجاد می‌شود که چه کفشی را باید انتخاب کنید؟ کدام کفش مناسب لباس شماست؟ ارتفاع پاشنه‌ی کفش باید چقدر باشد؟
همراه ما باشید.
استایل عروس
داشتن یک استایل اصولی اولین گام در درخشش روز عروسی شماست. قبل از هر چیز به این فکر کنید که می‌خواهید در روز عروسی خود چگونه به نظر برسید؟ اگر می‌خواهید ظاهری قدیمی‌تر یا رترو داشته باشید، مطمئن شوید که استایل کفش‌هایتان را با همان دوران هماهنگ کنید. هرچه می‌پوشید این قدرت را دارد که بر احساس شما، حرکت و نحوه‌ی تعاملتان تأثیر بگذارد. لباس عروسی شما مهمترین لباسی است که تا به حال می‌پوشید، و احساس شما را در کل روز عروسی تعیین می‌کند. به هر گونه جزئیات یا تزیینات در لباس خود بیشتر دقت کنید. تکرار و استفاده‌ی این تزئینات از جمله دانتل، مروارید و …در کفش شما، می‌تواند ظاهر یکپارچه‌ای را رقم بزند.
 
استایل کلاسیک
• گوشواره‌های میخی الماس یا مروارید
• تمایل بیشتر به ظرافت
• جزئیات کمتر

 
استایل بوهو
• پولک‌ها و منجوق‌ها
• یک عنصر شفاف در لباس عروس
• برش‌های ساده
• عناصر بدور از پیچیدگی و شلوغی

 
استایل مدرن
• بی‌دردسر، شیک و پر زرق‌و‌برق
• خطوط تمیز، جزئیات معماری و پارچه‌هایی مانند کرپ و ساتن ابریشمی
• اکسسوری‌هایی با تناژ رنگی سرد و گوشواره‌های براق

 
قانون بلندی پاشنه‌ی کفش عروس
قانون بلندی پاشنه‌ی کفش عروس را همیشه در نظر بگیرید. یکی از مهمترین عناصر، بلندی پاشنه‌ی کفش شماست. به خط لبه‌ی لباستان، قد و راحتی شخصی خود فکر کنید. به یاد داشته باشید که قد پاشنه‌ی کفش با طول لباس عروسی شما همخوانی داشته باشد. در صورت غیرهمخوان بودن، لباس شما کوتاه‌تر دیده خواهد شد. انتخاب کفش عروس‌ پاشنه بلند بسیار جذاب است، اما به راه رفتن طولانی مدت آن فکر کرده‌اید؟ معمولا ارتفاع پاشنه‌‌ی کفش‌های عروسی بین 3 تا 7 سانتی‌متر می‌باشد. پاشنه‌های 7 سانتی‌متر به بالا، بدلیل شیب زیادی که دارند موجب درد شدید در کف پا می‌شوند. پس در هنگام انتخاب و خرید کفش عروس به پاشنه‌ی آن بیشتر توجه کنید.
ارتفاع پاشنه‌ی کفش عروس
فرم کفش عروس
از انتخاب و امتحان فرم کفش‌های مختلف عروس در سایزهای متنوع نترسید. شما باید فرم‌های مختلف را بپوشید تا بهترین تناسب موردنظر را پیدا کنید. اگر پنجه‌های نسبتی پهنی دارید، کفش‌هایی با فرم پنجه گرد باز، بهترین انتخاب برای فرم پاهای شماست. اگر فرم پاهای بلند و کشیده‌تری دارید، کفش‌های جلوباز امکان آزادی بیشتری را برای انگشتان شما فراهم می‌کند.
دیدگاه های کاربران
برای این خبر دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.