ایستاگرام ما

ضد آفتاب ضد لک ایزدین Isdin مدل اکتیو یونیفای Active Unify SPF 50 Isdin FotoUltra 100 Active Unify fusion fluid

  5  از  1  رای
برند : ایزدین
دسته بندی : کرم ضد آفتاب
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع محصول مراقبت از پوست : کرم
  • کشور سازنده : اسپانیا
۱,۵۸۰,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید

ضد آفتاب و ضد لک اکتیو یونیفای ایزدین (بی رنگ)

ضد آفتاب خارجی و ضدلک بی رنگ اکتیویونیفای ایزدین به پوست شما چیزی فراتر از محافظت را هدیه می‎کند. برند اسپانیایی Isdin  که با تولید ضد آفتاب‎های مختلف به محبوبیت زیادی دست یافته، نمونه‌‎ای جدید از این محصولات را نیز به بازار عرضه کرده است.

معرفی ضد آفتاب و ضد لک اکتیو یونیفای

این ضد آفتاب علاوه بر محافظت ویژه از پوست در برابر اشعه‎های مضر خورشید، به درمان لک‎ های ناشی از آفتاب نیز کمک می‎کند. این محصول از ایجاد و تجمع غیر یکنواخت ملانین زیر پوست جلوگیری کرده و پوستی صاف و یکدست را به شما هدیه می‎کند.

فلوئید ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین  از ایجاد و تجمع غیر یکنواخت ملانین بر روی پوست پیشگیری می‌کند. با قرار گرفتن پوست در برابر آفتاب، اشعه UVA باعث تغییراتی در رنگدانه پوست می‌شود که فراتر از قرمز شدن و آفتاب سوختگی است. در این گونه موارد، بعضی از ملانوسیت‌ها، ملانین بیشتری تولید می‌کنند که به طور غیر یکنواخت در بعضی نواحی پخش می‌شوند.

 استفاده از فلوئید ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین فرایند ملانین‌سازی را کنترل می ‌کند و از ایجاد لک بر روی صورت جلوگیری می‌نماید. چنانچه پوست حساسی دارید که با کوچکترین تغییرات آب و هوایی دچار لک می‌شود و نیاز به بالا ترین فاکتور حفاظتی را دارید.

فلوئید ضد آفتاب اکتیو یونیفای فتو اولترا ایزدین SPF50 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود چرا که ایزدین مدعی است این محصول نه تنها از ایجاد لک جلوگیری می‌کند بلکه لک‌های قدیمی را نیز درمان می‌کند.

ویژگی های ضد آفتاب و ضد لک اکتیو یونیفای بی رنگ ایزدین

این ضد آفتاب با داشتن symwhite (فنیل اتیل رزورسینول) که یک ترکیب آنتی اکسیدان قدرتمند و روشن کننده قوی برای پوست است و عملکردی بهتر از کوجیک  اسید دارد . این ترکیب سبب محافظت از پوست در برابر تغییر رنگ یعنی ایجاد لک در اثر اشعه ناشی از اشعه فرابنفش می‌شود و به کاهش لک کمک می کند و سبب ایجاد پوستی یکدست تر و درخشان تر و روشن تر می شود.

 حاوی کمپلکس pkek است که کمپلکس تتراپپتید  از ا(پرولین, لیسین و ...) است که می‌تواند اثرات سفیدکنندگی قابل توجهی داشته باشد همچنین این کمپلکس نواقصی مثل لکه جای جوش و لک هورمونی را به خوبی برطرف می‌کند و یک عامل تعدیل کننده رنگ پوست در محصولات آرایشی و مراقبت از پوست است.

همچنین این محصول دارای نیاسینامید است که نیاسینامید ترکیبی است که سبب کنترل چربی اضافی پوست و کوچک کردن منافذ باز پوست می شود و اثر ضد التهابی قوی دارد و پوست صورت را به خوبی روشن تر می کند .همچنین نیاسینامید از تجمع رنگدانه های پوستی ملانین در یک نقطه صورت جلوگیری می کند و سبب عدم ایجاد لک پوستی میشود.

حاوی آسکوربیک اسید است که یک ترکیب روشن کننده و آنتی اکسیدان و جوانساز قوی دیگر است . حاوی آلانتوئین و پنتنول است که اثر تسکین دهندگی دارند و به خوبی التهابات پوستی را کاهش می دهد.                                                                                                                                                                          

 اگر در حال حاضر لک دارید و به دنبال یک محصول ضد لک و در عین حال یک ضدآفتاب قوی هستید این محصول معجزه‌ای برای پوست شماست.    

محصولات ایزدین با شعار نوآوری در هر محصول و محافظت از هر نوع پوست، با استفاده از تکنولوژی‌های منحصر به فرد، محصولات بسیار قوی در این زمینه را متناسب با پوست و نیازهای آن جهت استفاده روزانه ارائه نموده است، که نه تنها در اروپا بلکه در کشورهای آسیایی نیز جایگاه ویژه‌ای برای خود دارد

ضد آفتاب ضد لک ایزدین دارای اثر سه گانه کمپلکس DP3 بوده و نوعی ضد لک موضعی نیز می‎باشد. این ضد آفتاب با SPF106 حداکثر حفاظت در برابر اشعه‎‌های UVA و UVB را به عمل می‎آورد و 2 برابر قدرت بیشتری نسبت به سایر نمونه ‎های ضد آفتاب دارد.

 

مشخصات

  • نوع محصول مراقبت از پوست
    کرم
  • خصوصیت
    بهبود علائم پیری و چروک‌های پوست فرمولاسیون بی‌چربی مهار پروسه‌های چروک‌زایی در پوست حفظ جوانی و شادابی پوست آنتی اکسیدان قوی spf 50
  • مناسب برای
    انواع پوست
  • ویتامینه
  • نوع ویتامین
    ویتامین C و E
  • حاوی عصاره
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • کشور سازنده
    اسپانیا
  • نوع محفظه نگه دارنده
    ظرف
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیکی
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه