ایستاگرام ما

معرفی محصولات برند اوردینری

21 تير 1402 ساعت 20 و 09 دقیقه
معرفی محصولات برند اوردینری
نام هر محصول برند اوردینری اسم یک ماده است که نقش اصلی را در آن محصول بازی میکند، چیزی که قبلا به ندرت در محصولات پوستی دیده میشد. تاکید بر محتوا و ظاهر ساده و قیمت مناسب نسبت به برند های هم ردیف یقینا باعث شده است محصولات مراقبت پوست اوردینری ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را داشته باشند.
معرفی برند اوردینری
اگر به محصولات مراقبت پوستی علاقه دارید احتمالا تا به حال اسم برند اوردینری را شنیده اید. اوردینری برند کانادایی است که انقلابی در محصولات مراقبتی پوست به پا کرده است و علت آن هم این بوده است که بیشتر تمرکزش را روی محتوا و مواد تشکیل دهنده محصولاتش گذاشته است تا ظاهر آن ها. اگر محصولات اوردینری را دیده باشید میدانید که روی هر کدام از محصولات نام یک ماده موثره اصلی نوشته شده است که نقش اصلی در عمکرد آن را ایفا میکند و جالب اینجاست که محصولات این برند ظاهر خیلی ساده ای دارند و خیلی وقتها از یک شیشه ساده و یک قطره چکان تشکیل شده اند و زرق و برق برند های دیگر را ندارند.  همین اهمیت بیشتر به محتویات محصول تا به ظواهر باعث محبوبیت اوردینری شده است.
 
تاریخچه برند
برند اوردینری در سال ۲۰۱۶ با یک فرد ایرانی-کانادایی به نام برندن ترواکس (Brandon Truaxe) که در ایران به نام علی روشن متولد شده بود بوجود آمد. وی در سال ۲۰۱۳ کمپانی د سی ام (DECIEM) یا نام دیگرش “شرکت زیبایی غیر طبیعی!” (The Abnormal Beauty Company) را در کانادا پایه گذاری کرد که این کمپانی امروزه شامل بیش از ۱۰ برند من جمله برند اوردینری می باشد. مقدار فروش محصولات اوردینری در همه جای دنیا شگفت انگیز است و علت موفقیت این برند تولید محصولات درمانی پوستی با هزینه های معقول و مناسب است. 
 
دسته بندی محصولات برند
هر کدام از محصولات این برند در یکی از دسته بندی های زیر قرار می گیریند:
  •  Retinoids رتینوئید ها
  • Vitamin C ویتامین سی
  • Direct Acids اسید ها
  • Antioxidants آنتی اکسیدان ها
  • Hydrators and Oils رطوبت رسان ها و روغن ها
  • More Molecules مولکول های دیگر
  • Cleansers پاک کننده ها
  • Suncare مراقبت آفتاب
شایان ذکر است کمپانی د سی ام اعلام کرده است که تمام محصولات اوردینری فاقد پارابن و سولفات هستند و هیچ تست حیوانی روی محصولاتشان صورت نمیگیرد.

سرم دور چشم کافئین برند اوردینری The Ordinary Caffeine Solution 5% EGCG
این سرم ادعا میکند کافئین با غلظت بالای ۵ درصد موجود در آن با افزایش جریان خون مویرگی پف و تیرگی دور چشم را کاهش می دهد. هم چنین (EGCG (epigallocatechin gallatyl glucoside نام ترکیب دیگری است که در این سرم وجود دارد و در واقع پلی فنولی است که خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد. این سرم یکی از محصولات پر طرفدار برند اوردینری است. کافئین خواص بیشتری هم برای پوست دارد مثل:
  • ترمیم کننده آفتاب سوختگی است و عملکرد شبه ضد آفتاب دارد. البته که نمی توان آن را جایگزین ضد آفتاب دانست ولی مکمل آن است.
  • مهار کننده کارسینوژن ها است.
  • بهبود دهنده سلولیت است.
سرم کافئین 5% اوردینری ضد تیرگی و پف دور چشم 2
سرم آبرسان هیالورونیک اسید برند اوردینری The Ordinary Hylauronic Acid 2% B5
این محصول طوری طراحی شده که هیالورونیک اسید به داخل پوست نفوذ کرده و سریعا جذب پوست شود و آن را هیدراته و شاداب کند و همین باعث محبوبیت این سرم در میان طرفداران برند اوردینری شده است. این محصول ترکیبی از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم، متوسط و زیاد با غلظت 2 درصد است که باعث آبرسانی عمقی پوست میشود. هم چنین وجود B5 در ترکیبات این سرم آبرسانی را چندین برابر می کند.
سرم هیالورونیک اسید 2% اوردینری آبرسان پوست (30mL) 4
سرم لایه بردار AHA30% BHA 2% برند اوردینری The Ordinary AHA 30% BHA 2% Peeling Solution
در ۱۰ دقیقه با این سرم هم پوست شما روشن می شود و رنگ آن شفاف و یکدست می شود و هم آکنه هایتان بهبود می یابد. حاوی ۳۰ درصد اسید های آلفا هیدروکسی AHA (گلایکولیک اسید، لاکتیک اسید، تارتاریک اسید و سیتریک اسید) و ۲ درصد اسید های بتا هیدروکسی (سالیسیلیک اسید) و همچنین هیالورونیک اسید و ویتامین B5 برای تسکین پوست و هویج سیاه برای خواص آنتی اکسیدانی آن است. جالب است بدانید که بدلیل وجود درصد بالای لایه بردار در این محصول از برند اوردینری، فروش آن در کانادا مجاز نیست. بنابرین کاملا کاربرد درمانی دارد و باید پیش از استفاده ار آن تست حساسیت انجام گیرد.
سرم پیلینگ اوردینری لایه بردار قوی (30mL) 6
سرم ضد جوش نیاسینامید ۱۰٪ زینک ۱٪ برند اوردینری The Ordinary Niacinamide 10% Zinc 1%
این سرم از برند اوردینری عملکرد غدد ترشح کننده چربی را کنترل می کند و منافذ باز را کاهش میدهد. نیاسینامید خواص متنوعی دارد و چروک و خطوط صورت را نیز کاهش می دهد و اثر مشابهی با هیدروکینون در کاهش لک دارد. اثبات شده است که برای درمان جوش ها اثر مشابهی با ژل کلیندامایسین دارد. هم چنین خاصیت ضد التهابی و ضد قرمزی برای کسانی که پوستشان حساس است دارد.
سرم نیاسینامید 10%   زینک 1% اوردینری ضد جوش 8
 
 
 
دیدگاه های کاربران
برای این خبر دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.