ایستاگرام ما

ژل شستشوی صورت Clear & Defend نوتروژینا حجم 200 میلی لیتر

  5  از  1  رای
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع پاک کننده آرایش صورت : ژل
  • مناسب برای : صورت
  • مناسب پوست های : مخصوص پوست چرب، ضد جوش و لک
۲۹۹,۷۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
معرفی اجمالی محصول

ژل شست و شو Clear & Defend نوتروژینا محصولی بسیار عالی برای کنترل کردن چربی صورت،از بین بردن لک و جای جوش و شست و شو میباشد.این محصول حاوی سالسیلیک اسید که خاصیت ضد لکی دارد.. این محصول پوست را از هرگونه آلودگی پاک ،منافذ را سفت ،پوست را مات و لطیف میکند و هرگونه لک و جای جوش را از بین میبرد و همچنین روغن اضافی را از روی پوست پاک میکند. این ژل برای استفاده روزانه کاملا مناسب میباشد.

مشخصات کلی

  • نوع پاک کننده آرایش صورت
    ژل
  • مناسب برای
    صورت
  • مناسب پوست های
    مخصوص پوست چرب، ضد جوش و لک
  • حجم
    حجم ۲۰۰ میل
  • روش مصرف
    ی‌‏توانید از این محصول دوبار در روز یا هر زمان که قصد پاکسازی صورت و مواد آرایشی موجود در آن را دارید، استفاده نمایید. ابتدا صورت خود را کمی مرطوب کنید. سپس مقداری از ژل شستشوی صورت Clear & Defend نیتروژنا را در کف دست بریزید و کمی آب به آن اضافه کنید. حالا ژل را در کل پوست صورت خود پخش کنید و به‌آرامی ماساژ دهید تا تمام چربی‎‌ها و آلودگی‎‌ها را از روی صورت پاک‎ کند. در انتها پوست را کاملا آبکشی‌ کنید. از تماس شوینده با چشم خودداری کنید و در صورت برخورد، چشم را فورا بشویید. می‏‌توانید بعد از شستشوی پوست، از سایر محصولات این لاین نوتروژنا نیز استفاده کنید.
  • سایر توضیحات
    ویژگی‌های ژل شستشوی صورت Clear & Defend نیتروژنا پاک‎ کننده عمیق منافذ پوست از چربی و آلودگی برطرف‎ کننده قوی لکه، آکنه و جلوگیری از ایجاد جوش جدید (ضد جوش) اثبات بالینی اثربخشی برای جلوگیری از بروز جوش و آسیب جدید بر روی پوست حاوی سالیسیلیک ‎اسید برای لایه ‏برداری و روشن‎ کنندگی جای جوش صاف ‎کننده و شفاف‌کننده پوست صورت مناسب برای پوست‌‎های چرب و مستعد آکنه و لکه قابل استفاده برای پوست‎‌های حساس حاوی ویتامین E (توکوفرول) و بهره‌‎گیری از خواص آنتی‎‌اکسیدانی حاوی پروویتامین ‎B5 (پانتنول) تولیدشده تحت نظر متخصصان پوستی حاوی گلیسیرین برای نرم‌کردن و مرطوب‎‌کردن پوست فاقد روغن (oil-free) دارای بسته‌‎بندی پمپی و استفاده آسان
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه