ایستاگرام ما

تونر گلیکولیک اسید 7% لایه بردار و روشن کننده اوردینری حجم 240 میلی لیتر The Ordinary Glycolic Acid 7% Toning Solution

  5  از  1  رای
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع پاک کننده آرایش صورت : محلول
  • مناسب برای : صورت
  • مناسب پوست های : انواع پوست
۱,۷۴۴,۰۰۰ تومان
کلمات کلیدی :  تونر , گلیکولیک , اسید , لایه , بردار , روشن , کننده , اوردینری , حجم , میلی , لیتر , تونر گلیکولیک , تونر اسید , تونر لایه , تونر بردار , تونر روشن , تونر کننده , تونر اوردینری , تونر حجم , تونر میلی , تونر لیتر , گلیکولیک تونر , گلیکولیک اسید , گلیکولیک لایه , گلیکولیک بردار , گلیکولیک روشن , گلیکولیک کننده , گلیکولیک اوردینری , گلیکولیک حجم , گلیکولیک میلی , گلیکولیک لیتر , اسید تونر , اسید گلیکولیک , اسید لایه , اسید بردار , اسید روشن , اسید کننده , اسید اوردینری , اسید حجم , اسید میلی , اسید لیتر , لایه تونر , لایه گلیکولیک , لایه اسید , لایه بردار , لایه روشن , لایه کننده , لایه اوردینری , لایه حجم , لایه میلی , لایه لیتر , بردار تونر , بردار گلیکولیک , بردار اسید , بردار لایه , بردار روشن , بردار کننده , بردار اوردینری , بردار حجم , بردار میلی , بردار لیتر , روشن تونر , روشن گلیکولیک , روشن اسید , روشن لایه , روشن بردار , روشن کننده , روشن اوردینری , روشن حجم , روشن میلی , روشن لیتر , کننده تونر , کننده گلیکولیک , کننده اسید , کننده لایه , کننده بردار , کننده روشن , کننده اوردینری , کننده حجم , کننده میلی , کننده لیتر , اوردینری تونر , اوردینری گلیکولیک , اوردینری اسید , اوردینری لایه , اوردینری بردار , اوردینری روشن , اوردینری کننده , اوردینری حجم , اوردینری میلی , اوردینری لیتر , حجم تونر , حجم گلیکولیک , حجم اسید , حجم لایه , حجم بردار , حجم روشن , حجم کننده , حجم اوردینری , حجم میلی , حجم لیتر , میلی تونر , میلی گلیکولیک , میلی اسید , میلی لایه , میلی بردار , میلی روشن , میلی کننده , میلی اوردینری , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر تونر , لیتر گلیکولیک , لیتر اسید , لیتر لایه , لیتر بردار , لیتر روشن , لیتر کننده , لیتر اوردینری , لیتر حجم , لیتر میلی , Glycolic Acid , ordinery , the ordinery , the , خرید اوردینری , اوردینری روشن کننده ,
معرفی اجمالی محصول

The Ordinary Glycolic Acid 7% Toning Solution

معرفی محصول

معرفی تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید 240میل د اوردینری:

تونر یک محصول پوستی است که برای کنترل و کاهش جوش‌های سر سیاه استفاده می‌شود. تونر معمولا شامل عناصر ضد جوش مانند اسید سالیسیلیک و تی‌ترهگزیل ایزوکسپیرونات است. استفاده از تونر فواید بسیاری دارد که مهم‌ترین آن، تعادل pH و کاهش چربی پوست است.

تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید د اوردینری، پاک کننده باقیمانده مواد آرایشی، آلودگی‌های محیطی و چربی اضافی از سطح پوست است. این محصول، منافذ پوست را پاکسازی  می‌کند و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند.یکی از ویژگی‌هایی که این محصول به همراه دارد این است که رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و استفاده از آن برای تمامی افراد با انواع پوست مناسب و قابل استفاده است.

ویژگی‌های اصلی محصول:

افزایش انعطاف پذیری و استحکام پوست

پاکسازی منافذ پوست و کنترل چربی و جلوگیری از ایجاد جوش

ترمیم کننده و شاداب کننده پوست

کاملا وگان و بدون تست حیوانی

فاقد مواد مضر و حساسیت‌ زا

برای چه کسانی مناسب است:

تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید د اوردینری، برای تمامی افراد با انواع پوست مناسب و قابل استفاده است.

چه تاثیری دارد:

تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید د اوردینری، آبرسانی عمیق پوست بوده و موجب پاکسازی و کوچک شدن منافذ پوست می‌شود.

هشدار مصرف:

دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

در صورت داشتن حساسیت، مصرف را متوقف کنید.

نحوه مصرف:

برای استفاده از این محصول کافیست مقدار مناسبی از محصول را بر روی پوست مرطوب خود بمالید، سپس با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. در نهایت پوستتان را به طور کامل با آب ولرم آبکشی نمایید.

تونر گلیکولیک اسید 7% اوردینری ساخت کانادا با حجم 240 میلی لیتر، یک تونر لایه بردار و روشن کننده پوست با فرمولاسیون گیاهی و بسیار قدرتمند است که حاوی 7% گلیکولیک اسید بوده و با لایه برداری ملایم از سطح پوست به رفع تیرگی و لک های پوستی کمک کرده و باعث روشن و شفاف شدن پوست می شود. این تونر اوردینری به مرور بافت و ناهمواری های پوست را بهبود می دهد و سبب صاف و یکدست شدن پوست می شود.
 
گلیکولیک اسید اوردینری
معرفی تونر گلیکولیک اسید 7 درصد اوردینری
تونر ها محصولاتی هستند که بعد از شستن صورت در روتین مراقبت از پوست، جهت تنظیم PH پوست و آماده سازی آن برای جذب بهتر سرم های مغذی استفاده می کنیم. تونر های لایه بردار و اسیدی علاوه بر رفع سلول های مرده و خارج کردن ناخالصی ها از منافذ پوست می توانند تاثیرات چشمگیری در کاهش مشکلات پوستی داشته باشند. تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید اوردینری یکی از بهترین تونرهای لایه بردار باPH  تقریبا 3.6 است که سبب برگرداندن PH پوست به حالت طبیعی شده و همچنین پوست را آبرسانی و هیدراته می کند.
توضیحات تکمیلی تونر گلیکولیک اسید 7% اوردینری
تونر گلیکولیک اسید The Ordinaryدارای ماده موثر گلیکولیک اسید می باشد که با لایه برداری و حذف سلول‌های مرده و رطوبت‌رسانی به پوست موجب ترمیم و بازسازی آن می شود و به مرور لک های پوستی و جای جوش ها را کمرنگ کرده و علائم پیری پوست مانند خطوط و چروک های سطحی را بهبود می‌ دهد. این تونر حاوی ریشه‌ی جنسینگ، آلوئه ورا و سرشار از آمینواسیدها می باشد که پوست را تغذیه کرده و با آبرسانی و تسکین پوست مانع ایجاد التهاب و سوزش پوست در اثر لایه برداری می شوند و همچنین با تقویت سد دفاعی پوست به افزایش انعطاف پذیری و مقاومت پوست کمک می کند.
تونر گلیکولیک اسید هفت درصد اردینری منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی کرده و چربی اضافه پوست را نیز کنترل می کند و از این رو از ایجاد جوش و آکنه نیز جلوگیری می نماید و پوست را نرم و شاداب می کند. این تونر حاوی ماده‌ گیاهی توت فلفلی است که سبب می شود تا رنگ محصول با توجه به فصلی که در آن تولید شده است، متفاوت باشد. این تونر لایه بردار اردینری کاملا وگان و فاقد چربی و مواد مضر و ترکیبات حساسیت‌ زا از جمله پارابن، سولفات، گلوتن، الکل، فتالات، هیدروکینون و ... بوده و همچنین تست حیوانی ندارد و برای انواع پوست ها مناسب می باشد.
 
مشخصات تونر گلایکولیک اسید 7% اوردینری
•    لایه برداری ملایم و کاهش تیرگی و لک های پوستی
•    حاوی 7% گلیکولیک اسید، ریشه جینسینگ و فلفل تاسمانی
•    روشن کننده و شفاف کننده پوست
•    رطوبت‌رسانی به پوست و کاهش علائم پیری پوست
•    بهبود ناهمواری ها و صاف و یکدست کننده پوست
•    سرشار از آمینواسید و تغذیه کننده و تسکین دهنده پوست
•    افزایش انعطاف پذیری و استحکام پوست
•    پاکسازی منافذ پوست و کنترل چربی و جلوگیری از ایجاد جوش
•    ترمیم کننده و شاداب کننده پوست 
•    کاملا وگان و بدون تست حیوانی
•    فاقد مواد مضر و حساسیت‌ زا، پارابن، سولفات، گلوتن، الکل، فتالات، هیدروکینون، چربی و ...
•    مناسب برای انواع پوست 
•    حجم : 240 میلی لیتر
مواد موثر
اصلی ترین ترکیب در این تونر، گلیکولیک اسید به میزان 7% است که نوعی آلفا هیدروکسی اسید بوده و با لایه برداری و حذف سلول های مرده پوست باعث روشن شدن و کاهش لک ها و خطوط ریز پوست شده و همچنین موجب رطوبت رسانی و نرم شدن پوست می شود. این تونر حاوی ریشه جینسینگ نیز می باشد که به درخشان پ و شاداب شدن پوست کمک می کند. در فرمولاسیون این تونر از آمینواسید های آلانین، گلایسین، سرین، آرژینین و... استفاده شده است که به تغذیه و ترمیم پوست کمک می کنند و همچنین آلوئه ورا که سبب آبرسانی و تسکین پوست می شود. این تونر از عصاره برگ و میوه فلفل تاسمانی (ایالتی در استرالیا) تهیه شده است که خاصیت ضد التهاب و تسکین دهنده دارد و از سوزش و تحریک پوست در اثر لایه برداری جلوگیری می کند. 
میزان قابل استفاده بودن
بهترین زمان مصرف تونرگلیکولیک اسید اردینری تا 12 ماه پس از باز شدن درب محصول می باشد.
طرز استفاده 
بهتر است از تونر گلیکولیک اسید اردینری روزانه یک بار و ترجیحا شب ها و پس از شستن پوست استفاده شود. مقداری از تونر را با پد یا پنبه بر روی پوست صورت و گردن بزنید و پس از ان می توانید از سایر محصولات مراقبت پوستی استفاده نمایید. 
از این محصول همزمان با محصولاتی که حاوی اسیدها، رتینوئیدها، ویتامین C و پپتیدها هستند، استفاده نشود و از تماس این تونر با اطراف چشم‌ نیز خودداری شود.
در دوره مصرف لایه بردار ها، هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید.

مشخصات کلی

  • نوع پاک کننده آرایش صورت
    محلول
  • مناسب برای
    صورت
  • مناسب پوست های
    انواع پوست
  • حجم
    240 میلی لیتر
  • کشور سازنده
    کانادا
  • روش مصرف
    بهتر است از تونر گلیکولیک اسید اوردینری روزانه یک بار و ترجیحا شب ها و پس از شستن پوست استفاده شود. مقداری از تونر را با پد یا پنبه بر روی پوست صورت و گردن بزنید و پس از ان می توانید از سایر محصولات مراقبت پوستی استفاده نمایید. از این محصول همزمان با محصولاتی که حاوی اسیدها، رتینوئیدها، ویتامین C و پپتیدها هستند، استفاده نشود و از تماس این تونر با اطراف چشم‌ نیز خودداری شود. در دوره مصرف لایه بردار ها، هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • سایر توضیحات
    هشدار مصرف: دور از دسترس کودکان قرار گیرد. در صورت داشتن حساسیت، مصرف را متوقف کنید. نحوه مصرف: برای استفاده از این محصول کافیست مقدار مناسبی از محصول را بر روی پوست مرطوب خود بمالید، سپس با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. در نهایت پوستتان را به طور کامل با آب ولرم آبکشی نمایید.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه