ایستاگرام ما

کرم ضد آفتاب بدون رنگ ویشی SPF 50 مدل Anti Shine ‌مناسب پوست‌های چرب و مختلط حجم 40 میلی‌لیتر

  5  از  1  رای
برند : ویشی
دسته بندی : کرم ضد آفتاب
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع محصول مراقبت از پوست : کرم
۱,۳۲۰,۰۰۰ تومان
4 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  کرم , آفتاب , بدون , رنگ , ویشی , مدل , shine , مناسب , پوست , های , چرب , مختلط , حجم , میلی , لیتر , کرم آفتاب , کرم بدون , کرم رنگ , کرم ویشی , کرم مدل , کرم shine , کرم مناسب , کرم پوست , کرم های , کرم چرب , کرم مختلط , کرم حجم , کرم میلی , کرم لیتر , آفتاب کرم , آفتاب بدون , آفتاب رنگ , آفتاب ویشی , آفتاب مدل , آفتاب shine , آفتاب مناسب , آفتاب پوست , آفتاب های , آفتاب چرب , آفتاب مختلط , آفتاب حجم , آفتاب میلی , آفتاب لیتر , بدون کرم , بدون آفتاب , بدون رنگ , بدون ویشی , بدون مدل , بدون shine , بدون مناسب , بدون پوست , بدون های , بدون چرب , بدون مختلط , بدون حجم , بدون میلی , بدون لیتر , رنگ کرم , رنگ آفتاب , رنگ بدون , رنگ ویشی , رنگ مدل , رنگ shine , رنگ مناسب , رنگ پوست , رنگ های , رنگ چرب , رنگ مختلط , رنگ حجم , رنگ میلی , رنگ لیتر , ویشی کرم , ویشی آفتاب , ویشی بدون , ویشی رنگ , ویشی مدل , ویشی shine , ویشی مناسب , ویشی پوست , ویشی های , ویشی چرب , ویشی مختلط , ویشی حجم , ویشی میلی , ویشی لیتر , مدل کرم , مدل آفتاب , مدل بدون , مدل رنگ , مدل ویشی , مدل shine , مدل مناسب , مدل پوست , مدل های , مدل چرب , مدل مختلط , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , shine کرم , shine آفتاب , shine بدون , shine رنگ , shine ویشی , shine مدل , shine مناسب , shine پوست , shine های , shine چرب , shine مختلط , shine حجم , shine میلی , shine لیتر , مناسب کرم , مناسب آفتاب , مناسب بدون , مناسب رنگ , مناسب ویشی , مناسب مدل , مناسب shine , مناسب پوست , مناسب های , مناسب چرب , مناسب مختلط , مناسب حجم , مناسب میلی , مناسب لیتر , پوست کرم , پوست آفتاب , پوست بدون , پوست رنگ , پوست ویشی , پوست مدل , پوست shine , پوست مناسب , پوست های , پوست چرب , پوست مختلط , پوست حجم , پوست میلی , پوست لیتر , های کرم , های آفتاب , های بدون , های رنگ , های ویشی , های مدل , های shine , های مناسب , های پوست , های چرب , های مختلط , های حجم , های میلی , های لیتر , چرب کرم , چرب آفتاب , چرب بدون , چرب رنگ , چرب ویشی , چرب مدل , چرب shine , چرب مناسب , چرب پوست , چرب های , چرب مختلط , چرب حجم , چرب میلی , چرب لیتر , مختلط کرم , مختلط آفتاب , مختلط بدون , مختلط رنگ , مختلط ویشی , مختلط مدل , مختلط shine , مختلط مناسب , مختلط پوست , مختلط های , مختلط چرب , مختلط حجم , مختلط میلی , مختلط لیتر , حجم کرم , حجم آفتاب , حجم بدون , حجم رنگ , حجم ویشی , حجم مدل , حجم shine , حجم مناسب , حجم پوست , حجم های , حجم چرب , حجم مختلط , حجم میلی , حجم لیتر , میلی کرم , میلی آفتاب , میلی بدون , میلی رنگ , میلی ویشی , میلی مدل , میلی shine , میلی مناسب , میلی پوست , میلی های , میلی چرب , میلی مختلط , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر کرم , لیتر آفتاب , لیتر بدون , لیتر رنگ , لیتر ویشی , لیتر مدل , لیتر shine , لیتر مناسب , لیتر پوست , لیتر های , لیتر چرب , لیتر مختلط , لیتر حجم , لیتر میلی , خرید ضد آفتاب ویشی , ویشی خرید , vichy , vishy ,
معرفی اجمالی محصول

ضد آفتاب Vichy مدل Anti Shine یک کرم محافظت کننده، تنظیم کننده چربی و مرطوب کننده است که حاوی عصاره Baicalin و آنتی‌اکسیدان‌های غنی شده است. این کرم دارای SPF 50 است که از پوست شما در برابر آسیب‌های ناشی از تابش نور خورشید محافظت میکند. این محصول همچنین با کنترل تولید چربی پوست و عرق روی صورت یک پوست طبیعی و بدون درخشش را در طول روز به شما هدیه میدهد. ضد آفتاب Vichy از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت می‌کند و جلوی ظهور لک‌های تیره ناشی از تابش مستقیم خورشید را می‌گیرد. این کرم مناسب برای همه انواع پوست است و می‌توانید آن را هر روز صبح به عنوان یک مرحله از روتین پوستی خود استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب ویشی مدل Anti Shine حجم 40 میلی‌لیتر

کرم ضد آفتاب ویشی مدل Anti Shine با حجم 40 میلی لیتر، محصولی مناسب برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. این کرم با فاکتور محافظتی SPF50، از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. محصول مذکور،  بدون رنگ بوده و مناسب پوست های چرب و مختلط است. همچنین، این کرم با توجه به فرمولاسیون خاص خود، برای بانوان و آقایان قابل استفاده است.

حفاظت ایده آل از پوست

کرم ضد آفتاب ویشی مدل Anti Shine با حجم 40 میلی لیتر یکی از بهترین گزینه‌ها برای محافظت پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. این کرم با داشتن فاکتور حفاظتی بالا، به‌طور کامل پوست را در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. این ضد آفتاب بدون رنگ، می‌تواند پوست را یکدست و زیبا نشان دهد. با استفاده از این کرم، پوست شما در برابر خطوط‌ریز و چروک‌های ناشی از آفتاب محافظت می‌شود. حجم این محصول،40  میلی لیتر است که با توجه به کیفیت بالای آن، بسیار اقتصادی است.

روش مصرف

برای استفاده از این کرم، ابتدا پوست خود را تمیز کنید. سپس مقداری از کرم را بر روی پوست خود بزنید و با حرکات دورانی آن را ماساژ دهید. حداقل ۱۵ دقیقه قبل از خروج به تابش خورشید، این کار را انجام دهید. برای به دست آوردن بهترین نتایج، توصیه می‌شود هر روز از این محصول استفاده کنید. به‌طور کلی، کرم ضد آفتاب ویشی مدل Anti Shine یکی از بهترین گزینه‌ها برای مراقبت از پوست بانوان و آقایان است. ضدآفتاب باید به طور منظم و به میزان کافی استفاده شود. بهتر است حداقل هر 2 ساعت، بعد از شنا یا تعرق شدید مجدد تمدید شود.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب ارائه شده، کرم ضد آفتاب ویشی مدل Anti Shine با حجم 40 میلی لیتر ، به دلیل داشتن فاکتور محافظتی بالا SPF50، یک گزینه مناسب برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. این محصول مناسب پوستهای چرب و مختلط بوده و با استفاده روزانه از آن می‌توانید پوست خود را در برابر آسیب‌های ناشی از خورشید محافظت کرده و همچنین آن را یکدست و زیبا نگه دارید. کیفیت بالا و قیمت مناسب این کرم ضد آفتاب، آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مراقبت از پوست تبدیل کرده است. بنابراین، اگر به دنبال یک محصول حافظ پوست با کیفیت هستید، کرم ضد آفتاب ویشی مدل Anti Shine را امتحان کنید.

مشخصات

  • نوع محصول مراقبت از پوست
    کرم
  • خصوصیت
    ضد آفتاب
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    پوستهای چربپوستهای مستعد جوش و آکنهانواع پوستپوست مختلط
  • ویتامینه
  • حاوی عصاره
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیکی
  • روش مصرف
    برای استفاده از این کرم، ابتدا پوست خود را تمیز کنید. سپس مقداری از کرم را بر روی پوست خود بزنید و با حرکات دورانی آن را ماساژ دهید. حداقل ۱۵ دقیقه قبل از خروج به تابش خورشید، این کار را انجام دهید. برای به دست آوردن بهترین نتایج، توصیه می‌شود هر روز از این محصول استفاده کنید. به‌طور کلی، کرم ضد آفتاب ویشی مدل Anti Shine یکی از بهترین گزینه‌ها برای مراقبت از پوست بانوان و آقایان است. ضدآفتاب باید به طور منظم و به میزان کافی استفاده شود. بهتر است حداقل هر 2 ساعت، بعد از شنا یا تعرق شدید مجدد تمدید شود.
  • سایر توضیحات
    کرم ضد آفتاب ویشی مدل Anti Shine با حجم 40 میلی لیتر یکی از بهترین گزینه‌ها برای محافظت پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. این کرم با داشتن فاکتور حفاظتی بالا، به‌طور کامل پوست را در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. این ضد آفتاب بدون رنگ، می‌تواند پوست را یکدست و زیبا نشان دهد. با استفاده از این کرم، پوست شما در برابر خطوط‌ریز و چروک‌های ناشی از آفتاب محافظت می‌شود. حجم این محصول،40 میلی لیتر است که با توجه به کیفیت بالای آن، بسیار اقتصادی است.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه