ایستاگرام ما

کرم ضد چروک استی لودر مدل revitalizing supreme حجم 75 میلی لیتر Revitalizing Supreme Moisturizer Youth Power Creme

  5  از  1  رای
برند : استی لاودر
دسته بندی : کرم ضد چروک
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع محصول مراقبت از پوست : معمولی
  • کشور سازنده : انگلستان
۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
2 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  کرم , چروک , استی , لودر , مدل , revitalizing , supreme , حجم , میلی , لیتر , کرم چروک , کرم استی , کرم لودر , کرم مدل , کرم revitalizing , کرم supreme , کرم حجم , کرم میلی , کرم لیتر , چروک کرم , چروک استی , چروک لودر , چروک مدل , چروک revitalizing , چروک supreme , چروک حجم , چروک میلی , چروک لیتر , استی کرم , استی چروک , استی لودر , استی مدل , استی revitalizing , استی supreme , استی حجم , استی میلی , استی لیتر , لودر کرم , لودر چروک , لودر استی , لودر مدل , لودر revitalizing , لودر supreme , لودر حجم , لودر میلی , لودر لیتر , مدل کرم , مدل چروک , مدل استی , مدل لودر , مدل revitalizing , مدل supreme , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , revitalizing کرم , revitalizing چروک , revitalizing استی , revitalizing لودر , revitalizing مدل , revitalizing supreme , revitalizing حجم , revitalizing میلی , revitalizing لیتر , supreme کرم , supreme چروک , supreme استی , supreme لودر , supreme مدل , supreme revitalizing , supreme حجم , supreme میلی , supreme لیتر , حجم کرم , حجم چروک , حجم استی , حجم لودر , حجم مدل , حجم revitalizing , حجم supreme , حجم میلی , حجم لیتر , میلی کرم , میلی چروک , میلی استی , میلی لودر , میلی مدل , میلی revitalizing , میلی supreme , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر کرم , لیتر چروک , لیتر استی , لیتر لودر , لیتر مدل , لیتر revitalizing , لیتر supreme , لیتر حجم , لیتر میلی , estee lauder , خرید ضد چروک estee lauder , ضد چروک , غخعفا حخصثق زقثشئ , youth power cream , \vld , سوپرمی , استیلادر , استیلودر ,
معرفی اجمالی محصول

Revitalizing Supreme Moisturizer Youth Power Creme

با استفاده از این کرم پتانسیل جوانی پوست خود را باز کنید و آن را با جهش جدید، درخشش و شادابی درخشان ببینید. با فناوری انحصاری revitaKey ما با عصاره انحصاری مورینگا، این کرم ابریشمی-نرم و عمیقاً مغذی چندعملی، قدرت طبیعی پوست را برای تقویت کلاژن و الاستین تقویت می‌کند. خطوط و چین و چروک به طور چشمگیری کاهش یافته است. پوست سفت تر می شود، تراکم و خاصیت ارتجاعی آن به طور قابل توجهی بهبود یافته است. تنها در 4 هفته، 96 درصد از زنان گفتند که پوستشان سفت تر شده است. مناسب برای ناحیه گردن می باشد.
پوست ما به مرور زمان و با افزایش سن دچار تغییراتی در بافت و کیفیت و استحکامش می شود. استفاده از کرم ها و سرم های درمانی و ضد چروک، موجب کند شدن روند تحلیل بافت پوست و بروز علائم ناشی از افزایش سن می شود. کرم ضد چروک و جوانساز بسیار قوی سوپریم گلوبال استی لادر یک کرم چند منظوره بسیار عالی می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی های موثر در تولید این محصول، به یکی از اثر گزار ترین کرم های درمانی و ضد چروک تبدیل شده است. کرم ضد چروک و جوانساز استی لودر یک کرم مرطوب کننده بسیار قوی است و باعث آبرسانی و جوانسازی پوست می شود.
توضیحات تکمیلی کرم ضد چروک و جوانساز بسیار قوی سوپریم گلوبال استی لادر
کرم ضد چروک استی لادر یک کرم چندکاره و دارای خواص و فواید متعددی برای پوست است. در تولید این محصول از فناوری انحصاری IntuiGen استفاده شده است که علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست، تاثیرات چشمگیری در درمان چروک های پوستی دارد و سبب افزایش استحکام پوست می شود. فناوری که در کرم جوانساز استی لادر به کار رفته به بازسازی سلول های پوستی کمک کرده و خطوط و چروک های صورت را پر می کند و تمام علایم پیری پوست را از بین برده و باعث لیفت شدن پوست می شود.
کرم ضد چروک و جوانساز استی لادر مورد تایید متخصصان پوست می باشد و یر اساس  نتایج آزمایشات بر روی این محصول ، تنها 4 هفته پس از استفاده از آن می توان شاهد تغییرات مثبت و مستحکم تر و شاداب تر شدن پوست و کاهش عمق خطوط و چروک های پوستی بود. کرم مرطوب کننده استی لادر بافتی بین ژل و کرم دارد و بسیار سبک است و سریعا جذب پوست می شود. این کرم برای انواع پوست ها مناسب می باشد ولی بهتر است که در پوست های حساس به دلیل داشتن اسید سیتریک با احتیاط مصرف شود.
مشخصات کرم ضد پیری سوپریم پلاس گلوبال
•    دارای قابلیت های چند منظوره
•    تولید شده با بهره گیری از تکنولوژی های جوان کننده 
•    ضد چروک و لیفت کننده پوست
•    تامین رطوبت مورد نیاز پوست
•    آبرسان و تغذیه کننده پوست
•    شاداب کننده و روشن کننده پوست
•    افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست
•    افزایش مقاومت سلول ها در برابر آثار پیری و افزایش سن
•    فرم دهنده صورت
•    بسیار سبک و قدرت جذب بالا
•    بدون ایجاد حس سنگینی و چسبناکی روی پوست
•    مناسب برای انواع پوست
مواد موثر 
در تهیه کرم ضد چروک سوپریم گلوبال استی لودر از ترکیبات آبرسان بسیار قوی مانند سدیم هیالورونات برای افزایش آبرسانی به پوست و پیش گیری از ایجاد چروک استفاده شده است. همچنین از کافئین برای کاهش پف و تیرگی ها و سیتریک اسید برای لایه برداری و کوچک تر کردن منافذ پوست و از هگزا پپتید-8 یا ارژرلاین برای بازسازی پوست و کاهش چین و چروک های صورت نیز استفاده شده است. 
میزان قابل استفاده بودن
حجم 75 میلی لیتر این کرم برای استفاده چندین ماهه مناسب است.
طرز استفاده
از کرم جوان ساز استی لودر می توان روزانه دو بار صبح و شب در روتین پوستی و روی پوست کاملا تمیز صورت استفاده شود

برند استی لادر  Estée Lauder
برند آمریکایی استی لادر در رده چهارم بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی قرار دارد. این کمپانی توسط زوج جوزف استی لادر و همسرش جوزفین استی لادر ثبت و شروع به کار کرد. این کمپانی در حالا حاضر دارای 27 برند زیرمجموعه خود می باشد که در حوضه های آرایشی بهداشتی و مراقبتی پوست و مو فعالیت می کنند. کلینیک و ام ای سی از جمله برند های زیرمجموعه استی لادر می باشند. محصولات برند استی لادر حامی حیوانات می باشند و در تولید این محصولات به حیوانات آسیبی وارد نمی شود و تست حیوانی ندارند. اولین فروشگاه مستقل استی لادر در نیویورک شروع به کار نمود. از فعالیت های مهم اجتماعی این برند می توان به آگاه سازی در زمینه سرطان پستان اشاره کرد.
The key to younger-looking skin. Use it morning and night to unlock your skin's youth potential and see it spring back with new bounce, glow with radiant vitality. With our exclusive RevitaKey™ Technology featuring exclusive Moringa Extract, this silky-soft, deeply nourishing multi-action creme encourages skin's natural power to amplify collagen and elastin.

مشخصات

  • نوع محصول مراقبت از پوست
    معمولی
  • خصوصیت
    سفت کننده، لیفت کننده، درخشان کننده و تغذیه کننده
  • حجم
    75 میلی لیتر
  • مناسب برای
    انواع پوست
  • ویتامینه
  • حاوی عصاره
  • نوع عصاره
    عصاره سلول های بنیادی کاکتوس و هیالورونیک اسید عصاره انحصاری مورینگا که اغلب به عنوان "درخت معجزه" نامیده می شود، مورینگا یکی از موثرترین مواد تشکیل دهنده نیروی جوانی است که تا به حال کشف کرده ایم.
  • کشور سازنده
    انگلستان
  • نوع محفظه نگه دارنده
    ظرف
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه ای
  • روش مصرف
    صبح و بعد از ظهر روی تمام صورت و گردن بمالید
  • سایر توضیحات
    مناسب برای رفع نشانه های پیری،ضد چروک،استحکام بخش،رفع تیرگی و خشکی و کم آبی پوست
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.