ایستاگرام ما

تونر پاک کننده مدل Clinique Clarifying Lotion صورت شماره 3 کلینیک حجم 200 میلی لیتر Clinique Clarifying Lotion3

  5  از  1  رای
برند : کلنیگ
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • نوع پاک کننده آرایش صورت : محلول
  • مناسب برای : صورت
  • مناسب پوست های : پوست مختلط تا چرب
۱,۵۶۰,۰۰۰ تومان
2 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
کلمات کلیدی :  تونر , پاک , کننده , مدل , clinique , clarifying , lotion , صورت , شماره , کلینیک , حجم , میلی , لیتر , تونر پاک , تونر کننده , تونر مدل , تونر clinique , تونر clarifying , تونر lotion , تونر صورت , تونر شماره , تونر کلینیک , تونر حجم , تونر میلی , تونر لیتر , پاک تونر , پاک کننده , پاک مدل , پاک clinique , پاک clarifying , پاک lotion , پاک صورت , پاک شماره , پاک کلینیک , پاک حجم , پاک میلی , پاک لیتر , کننده تونر , کننده پاک , کننده مدل , کننده clinique , کننده clarifying , کننده lotion , کننده صورت , کننده شماره , کننده کلینیک , کننده حجم , کننده میلی , کننده لیتر , مدل تونر , مدل پاک , مدل کننده , مدل clinique , مدل clarifying , مدل lotion , مدل صورت , مدل شماره , مدل کلینیک , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , clinique تونر , clinique پاک , clinique کننده , clinique مدل , clinique clarifying , clinique lotion , clinique صورت , clinique شماره , clinique کلینیک , clinique حجم , clinique میلی , clinique لیتر , clarifying تونر , clarifying پاک , clarifying کننده , clarifying مدل , clarifying clinique , clarifying lotion , clarifying صورت , clarifying شماره , clarifying کلینیک , clarifying حجم , clarifying میلی , clarifying لیتر , lotion تونر , lotion پاک , lotion کننده , lotion مدل , lotion clinique , lotion clarifying , lotion صورت , lotion شماره , lotion کلینیک , lotion حجم , lotion میلی , lotion لیتر , صورت تونر , صورت پاک , صورت کننده , صورت مدل , صورت clinique , صورت clarifying , صورت lotion , صورت شماره , صورت کلینیک , صورت حجم , صورت میلی , صورت لیتر , شماره تونر , شماره پاک , شماره کننده , شماره مدل , شماره clinique , شماره clarifying , شماره lotion , شماره صورت , شماره کلینیک , شماره حجم , شماره میلی , شماره لیتر , کلینیک تونر , کلینیک پاک , کلینیک کننده , کلینیک مدل , کلینیک clinique , کلینیک clarifying , کلینیک lotion , کلینیک صورت , کلینیک شماره , کلینیک حجم , کلینیک میلی , کلینیک لیتر , حجم تونر , حجم پاک , حجم کننده , حجم مدل , حجم clinique , حجم clarifying , حجم lotion , حجم صورت , حجم شماره , حجم کلینیک , حجم میلی , حجم لیتر , میلی تونر , میلی پاک , میلی کننده , میلی مدل , میلی clinique , میلی clarifying , میلی lotion , میلی صورت , میلی شماره , میلی کلینیک , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر تونر , لیتر پاک , لیتر کننده , لیتر مدل , لیتر clinique , لیتر clarifying , لیتر lotion , لیتر صورت , لیتر شماره , لیتر کلینیک , لیتر حجم , لیتر میلی , خرید کلینیک شماره 3 , شماره 3 , تونر پوست مختلط تا چرب کلینیک , خرید و قیمت تونر پاک کننده مدل Clinique Clarifying Lotion صورت شماره 3 کلینیک حجم 200 میلی لیتر از لیدی لرد ,
معرفی اجمالی محصول

Clinique Clarifying Lotion3

لوسیون تونر شماره 3 کلینیک با فرمول گیاهی و منحصر به فردی که دارد، آلودگی، چربی و سلولهای مرده سطح پوست را به خوبی از بین می برد. در نتیجه با استفاده مداوم آن شاهد بهبود مشکلات پوستی و شادابی آن خواهید بود.

لوسیونها محصولاتی هستند که تأثیر بسیار زیادی در بهبود مشکلات پوستی و زیبایی آن دارند. از این رو استفاده از لوسیون یا پاک کننده آرایش جزو یکی از مراحل مهم روتین های پوستی روزانه ای است که توسط متخصصین پوستی پیشنهاد می شود. برند کلینیک ، در تولید محصولات مراقبت پوستی بسیار عالی عمل می کند و تا کنون لوسیونهای متعددی را وارد بازار جهانی کرده است. 

همانطور که می دانید کلینیک Clinique یکی از معتبرترین و پر فروش ترین برندهای دنیاست که رقابت با آن دشوار است. این بار کلینیک لوسیونی مختص پوستهای مختلط و چرب تولید و عرضه کرده است. پوستهای چرب و مختلط با توجه به این که میزان ترشح چربی پوست آنها بیشتر است، منافذشان زودتر پر و مسدود می شود. نتیجه مسدود شدن این منافذ جوش است.

به کمک لوسیون پاک سازی کننده ۳ کلینیک (پوستهای مختلط و چرب)، شما به راحتی می توانید در خانه پوستتان را پاک سازی کنید. این پاکسازی روزانه میزان ترشح چربی پوست شما را تنظیم خواهد کرد. لوسیون تونر شماره 3 کلینیک (Clinique Clarifying Lotion 3 200ml) چربی و سایر آلودگی های روی پوست شما را از بین خواهد برد. لوسیون این برند معتبر توسط متخصصین پوستی تست و تایید شده است. از این رو فاقد عطر، سیلیکون، چربی و گلوتن است. فرمول گیاهی این لوسیون به شما در بهبود مشکلات پوستی و داشتن پوستی شفاف و شاداب کمک خواهد کرد.

 

مشخصات:

  • فاقد چربی
  • بدون عطر، پارابن، سولفات، فتالات
  • مناسب برای پوستهای چرب و مختلط
  • کمک به داشتن پوستی زیبا
  • بدون ایجاد حساسیت و جوش
  • حفظ pH طبیعی پوست
  • جمع کننده منافذ پوست و ضد آکنه
  • فرمول گیاهی

 

روش مصرف:

لوسیون پاک سازی کننده کلینیک اصل پوستهای مختلط و چرب را باید بر روی پوست تمیز استفاده کنید. از این رو بعد از پاک کردن آلودگیها و مواد آرایشی از روی پوستتان، مقداری از این لوسیون را بر روی پدهای پنبه ای بریزید و آن را به پوست صورت و گردن بمالید. هر روز دو بار این کار را تکرار کنید تا به نتیجه مدنظرتان برسید.

مشخصات کلی

  • نوع پاک کننده آرایش صورت
    محلول
  • مناسب برای
    صورت
  • مناسب پوست های
    پوست مختلط تا چرب
  • حجم
    200 میلی لیتر
  • کشور سازنده
    آمریکا
  • روش مصرف
    دو بار در روز صبح و شب استفاده کنید با یک تکه پنبه، به آرامی روی صورت و گردن بمالید فقط برای استعمال خارجی. از ناحیه چشم و لب ها دوری کنید
  • سایر توضیحات
    فرمول ملایم و با طراوت، تفاوت ایجاد کننده پوست سالم است. آلودگی ها، کثیفی ها، پوسته های کدر شده را از بین می برد تا پوستی صاف تر و شفاف تر نشان دهد پوست می‌کند. حتی به ناپدید شدن خطوط ریز خشک کمک می کندبرای پوست‌های خشک‌تر، لایه‌برداری دو بار در روز به حذف پوسته‌های سطحی که می‌توانند مانعی برای جذب رطوبت باشند، کمک برای پوست های چرب تر، لایه برداری دو بار در روز به کاهش چربی اضافی و شفاف نگه داشتن منافذ کمک می کند را برای مرطوب کننده آماده می کند - پوست لایه برداری شده بیشتر پذیرای محصولات آبرسانی و درمانی است
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه